Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
    Dit is juist met veel kabels maar niet met HDMI of je moet langer dan 5 meter gaan en dan moeten ze beter afgeschermd zijn.
    Is nog altijd een digitaal signaal van nullekes en eentes en die komen er ofwel uit of niet en niet half
    Als je weet dat je zoveel geld voor een kabeltje hebt betaald, dan wordt het beeld automatisch beter tussen je oren

Comment

• Jah, storymode van GTA 4 uitgespeeld, hopelijk morgen GT5 in de brievenbus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Regelmatig bij occasies gaan kijken voor de EVOII kost wel geld Heb zo een B5 RS4 en een 2002 turbo op de kop getikt, kon ze niet laten staan

Kan soms ook karren niet laten staan blinken bij die tweedehandsdealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Nee, elke keer

Eenmalig.

Eerste keer dat je goud wint:
          Brons: 18k + Zilver: 25k + Goud: 36k = 79k

2e keer goud: 36k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
            Kan soms ook karren niet laten staan blinken bij die tweedehandsdealer
            Bwa, tis vooral Japansen bucht

Comment

• Aan het installeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Da heb ik gistere gehoord. oep zen plat antwaarps ligge vloeken op vanalles en nog wa
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Het zal hier al ergens staan, maar hoe zet ik mijn foto's op USB?
                  Ik heb ze geëxporteerd naar "naam-dat-ik-niet-van-buiten-ken" en wat dan?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Hoe kan je op de echte nurburgring rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Het zal hier al ergens staan, maar hoe zet ik mijn foto's op USB?
                      Ik heb ze geëxporteerd naar "naam-dat-ik-niet-van-buiten-ken" en wat dan?
                      bij my home of "thuis".. naar foto-album gaan, dan copieren naar XMB ofoziets...
                      dan spel verlaten usb stick in ps3 steken, dan naar foto's gaan en dan op de foto in kwestie gaan staan..driehoekje..Kopieren

Comment

• Wordt er hier straks online geraced?
                        ben momenteel in level 11, maar heb nog geen superbakken. ben ff AMG academy aan't doen

nog andere tips om snel geld te verdienen?

Comment

• Die challenges gaat het snelst heb ik de indruk.

Net GT world championship geprobeerd, maar er is nog een verschil tussen een Jag XJ220 race car en een C63

Comment

• Ik kan misschien straks online komen meedoen, heb de volgende uren even geen tijd om achter ps3 te zitten

Comment

• Yamauchi announced that the launch of Gran Turismo 5 marks the beginning of a “new era” for the GT series. GT5 will be regularly updated and expanded in the coming weeks and months, and there are apparently many exciting things in store for us.

haha ja 'in store' dokken mannen

Comment

• Wat een leuk spelletje Moet gaan trainen nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  dokken mannen
                                  Tjah... bij welk spel is dat tegenwoordig niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Ja

12345

dus ge gaat naar de community... da lukt
                                    en dan zie ik mijn lounge is dat dan daar dat je moet naartoe gaan of niet?
                                    ik heb in iedere geval nog niet online kunnen racen...

kan iemand da ier ke traag en met veel geduld uitleggen hoe alles juist in elkaar zit en wat ik juist moet doen?
                                    bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                      Tjah... bij welk spel is dat tegenwoordig niet...
                                      Je neemt alle kritiek richting GT5 redelijk persoonlijk heb ik de indruk

Comment

Working...
                                      X