Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat hij zegt is toch gewoon de waarheid, niet meer niet minder. Heeft niets te maken met GT5 kritiek persoonlijk op te pakken
Gaat niet echt over die comment alleen, ik heb hier een paar pagina's doorgelezen en zie dat hij hem altijd aangevallen voelt bij een uiting van ongenoegen jegens GT5 .
OT: Ik moet dat spel ook hebben . Jammer dat het toch weer direct een dure combo is om gameklaar te zijn. Hoeveel kost online gaming per maand?
Gaat niet echt over die comment alleen, ik heb hier een paar pagina's doorgelezen en zie dat hij hem altijd aangevallen voelt bij een uiting van ongenoegen jegens GT5 .
OT: Ik moet dat spel ook hebben . Jammer dat het toch weer direct een dure combo is om gameklaar te zijn. Hoeveel kost online gaming per maand?
Hoewel je gelijk hebt over vorige pagina's, is het wel degelijk zo bij elk spel tegenwoordig.
Online gaming kost niets bij PS3, dus enkel het game en een internetaansluiting ntl.
Vandaag om een headsetje geweest, 40 EUR bij de GM voor eentje van Sony zelf. Ben nu nog wat career aant doen maar sebiet kan ik online gamen (indien de GT5 server het toelaat).
Banee gij, naast elkaar getest, zit echt wel verschil op. Dito tussen een cheap optische kabel voor het geluid en een dure. Uiteraard is een ketting maar zo sterk als de zwakste schakel...
Geloof dat nu echt zelf? Bij de Action keten kost een HDMI kabel 2,99 euro.
Dit is juist met veel kabels maar niet met HDMI of je moet langer dan 5 meter gaan en dan moeten ze beter afgeschermd zijn. Is nog altijd een digitaal signaal van nullekes en eentes en die komen er ofwel uit of niet en niet half
Hoewel je gelijk hebt over vorige pagina's, is het wel degelijk zo bij elk spel tegenwoordig.
Online gaming kost niets bij PS3, dus enkel het game en een internetaansluiting ntl.
Maar om deftig te kunnen gamen heb je blijkbaar wel nodig:
* een playseat van 200 euro.
* een stuur van 250 euro.
* PS3 van 250 euro.
* GT5 voor 50 euro.
* HDMI-kabel en andere shizzle voor 50 euro.
+ ----------------------------
Hmm, 800 euro...
* PS3 van 250 euro.
* GT5 voor 50 euro.
Hmm, 800 euro...
* PS3 van 250 euro.
* GT5 voor 50 euro.
Hmm, 800 euro...
PS3 320GB incl GT5 : 349 euro
HDMI kabel : 2,99 euro
Totaal : 352 euro
en HDTV natuurlijk (Panasonic 42G20 aan 830 euro ofzo)
Ik heb het volgende betaald : Nieuwe PS3 80GB voor 155 euro - GT5 aan 38 euro - HDMI aan 2,99 euro = 195,99 euro
Hola mannen dat gaat hier rap! Precies dat sommigen het al bijna uitgespeeld hebben!
Ik zit nu aan niveau 13 met een kart, lancer evo IX to the max en LP 560-4 700+pk. De volgende wordt zeker een Beemer.
Heb al bij al nog maar een dikke 4-5uur gespeeld dus ik doe het wat langzamer aan. Blijft echt wel boeien, heb nog geen spijt van m'n aankoop!
Ohja die Top Gear challenges, wtf! Het is precies de bedoeling dat je TG gaat beginnen haten na GT5. Eerst die bussen en dan de lotus, gelukkig had ik snel door dat het met iets meer TC beter lukte en direct erdoor.
AMG racing vind ik het vetste qua challenges, meestal van de eerste keer zilver. Ga nu naar professioneel... Ring: . Vind 'm wel makkelijker dan in GT4 waar alle putten en schuine vlakken iets te letterlijk werden genomen...
Dankzij de andere instellingen van m'n controller is het wel plezanter racen. R2 gas en L2 remmen is echt een aanrader!
HD tv heb ik denk ik wel, hij is in ieder geval vrij recent en redelijk groot .
Een onmisbare extra is uiteraard ook:
Een moeder die haar zoon toelaat in de living te gamen: onbetaalbaar
Nu, zo een playseat is waarschijnlijk redelijk overbodig, maar een deftig stuurtje lijkt me wel aan te raden. Als ik hier en daar een paar dingen ergens tweedehands op de kop kan tikken zit ik alsnog aan een 400-tal euro, terwijl dat spel eigenlijk voor niets goed is
* PS3 van 250 euro.
* GT5 voor 50 euro.
Hmm, 800 euro...
kzal tegen u zeggen wat ik in het verleden tegen nog iemand gezegd heb...
T'is beter voor u eigen goed dat gij het gewoon NIET koopt..
Als ge zo negatief redeneerd is het altyd de beste optie om het erbij te laten
Maar als ge graag 800€ uitgeeft aan iets waar je negatief tegenoverstaat..be my guest
en over kritiek verdragen..hmm... alle kritiek die in het verleden hier gegeven is (waar ik zohard tegen op kwam)
bleek uiteindelijk ongegrond! Alles wat ik aanvocht bleek uiteindelijk te kloppen..
na gisteren een ganse nacht door te vlammen moet ik toch toegeven dat onze kritiek op de physics en het geluid niet gegrond waren.
Comment