Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik sluit de mijne hier aan op een PC LCD scherm, 22" van samsung, ook full HD en maar 200 EUR.
    Alleen voor het geluid moet je dan nog wel een set boxen hebben die je dan moet aansluiten via de scart kabel die bij je PS3 zit. (maar zo'n kabeltje met scart female -> jack female fixt dat wel).
    1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
      kzal tegen u zeggen wat ik in het verleden tegen nog iemand gezegd heb...

T'is beter voor u eigen goed dat gij het gewoon NIET koopt..
      Als ge zo negatief redeneerd is het altyd de beste optie om het erbij te laten

Maar als ge graag 800€ uitgeeft aan iets waar je negatief tegenoverstaat..be my guest

en over kritiek verdragen..hmm... alle kritiek die in het verleden hier gegeven is (waar ik zohard tegen op kwam)
      bleek uiteindelijk ongegrond! Alles wat ik aanvocht bleek uiteindelijk te kloppen..
      Waar lees jij dat ik er negatief tegenover sta?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Godverdomme klerezooi

Prepareer ik mooi een Mini cooper S om FF cup, euro hatchback, mini challenge en british lightweight te rijden, hebben die mini Duits gemaakt.
        Valt toch mee, kan je enkel die british lightweight niet rijden... Ik kan met men Evo ook bijna niets rijden... 4wd challenge is er blijkbaar niet meer...
        Binnenkort eens zien om zo wat hot hatches te preparen om die beginner en amateurleagues uit te rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
          Waar lees jij dat ik er negatief tegenover sta?
          uw eerste post in dit topic zegt voor mij voldoende

Comment

• Indien de servers het toelaten wil ik ook wel online raceke doen nu, wel liefst met standaard wagens en niet van die getunede dingen van 800 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Indien de servers het toelaten wil ik ook wel online raceke doen nu, wel liefst met standaard wagens en niet van die getunede dingen van 800 pk

klinkt goed, jij host?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                klinkt goed, jij host?
                Hoe moet ik private hosten?

Comment

Hoe moet ik private hosten?
                  geen idee, kga ff uitzoeken

of weet iemand hoe prive hosten?

Comment

• Heb eentje aangemaakt via my lounge, is die dan private?

Comment

Heb eentje aangemaakt via my lounge, is die dan private?
                      denk het wel,kan iedereen ff naar corvetteboy's private lounge gaan..

Comment

• iedereen zit hier al bij carlito_m !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                          iedereen zit hier al bij carlito_m !
                          ok, kom af

Comment

• nm 123
                            Last edited by davidk; 25/11/2010, 21:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                              uw eerste post in dit topic zegt voor mij voldoende
                              Ik begrijp dat je u sterk verbonden voelt met GT5, maar mijn opmerking ging wel degelijk over u, en niet over GT5.

Iemand een idee waar ik een G27/G25 tweedehands kan vinden?
                              http://www.amazon.co.uk/Logitech-Dri...0714594&sr=1-1 Zoiets valt blijkbaar ook nog mee, getuige de reviews.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                                iedereen zit hier al bij carlito_m !
                                Ik was net in de lounge maar het zat allemaal vast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                  Ik begrijp dat je u sterk verbonden voelt met GT5, maar mijn opmerking ging wel degelijk over u, en niet over GT5.

Iemand een idee waar ik een G27/G25 tweedehands kan vinden?
                                  http://www.amazon.co.uk/Logitech-Dri...0714594&sr=1-1 Zoiets valt blijkbaar ook nog mee, getuige de reviews.
                                  ahzo, dus gij ligt wakker van mijn posts vriendje van de soete zeker...

Comment

Ik was net in de lounge maar het zat allemaal vast
                                    eerste weken zal dit wel zo blijven.. iedereen wil nu GT5 online spelen.. servers zitten altyd nokvol

Comment

• Wat is een Elise toch een ongelooflijke kutbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Wat is een Elise toch een ongelooflijke kutbak
                                        baneet... eerste ronde bandjes opwarmen

Comment

• Is er eigenlijk iemand die GT5 speelt met z'n controller en niet met zo'n seat en stuur? Ik ben eigenlijk niet bereid om daar zoveel geld tegen te smijten...

Comment

Working...
                                          X