Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Wat is een Elise toch een ongelooflijke kutbak

Ela

Maar idd, hij rijdt in het spel niet goed Evora rijdt een pak beter.

@ Mayo: een MQP zit er wel in, als je dat interesseert

Comment

• Lap, het begint al. Heb het nog maar een dag en ik lig al veel te laat in mijne nest. Binnen 4 uur en half loopt de wekker af

Comment

• Die Lotuskes rijden allemaal even goed, ge moet alleen goei banden hebben zo blijkt... Die TG challenge eens geprobeerd zoals beloofd. WADDEFOK maat! Da spel staat op harde comfort banden... Ik speel altijd zonder iets aan, maar 'k vrees toch da'k het eens zal moeten doen met TC. Na tien+ keer proberen 3des geraakt, that's it... Straks eens proberen met TC, en ook nog eens de Nordschleife AMG verder goud zetten. Ik wou het gisterenavond om 11u na den hockey nog doen, maar ne G25 maakt lawaai als ge echt wilt doorrijden (buren) Daarenboven speel ik liever met wat meer volume. Straks gedaan met werken om 14u30, dan vlammen aan één stuk tot een kot in de nacht maat, da gaat er zwaar over zijn! 'k Ga vooral offline doen, maar als er wa volk samenzit, stuurt ge maar ne PSN message hè!

Comment

• hier thuis ook serieus gevloet op de tg track met die vw buskes. Gaat voor geen bal vooruit. Die lotusjes zijn nog moeilijker. Vanavond speelt de broer verder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Bol af loser !!

Zou Ray den plaatjesdraaier zeggen ..
            banee jong hoe komde daar bij..

Comment

• Diene top gear Lotus challenge is mij gelukt om goud te halen zonder TC, alleen ABS op 1.
              Op advanced (level 19) is het met de VW Kubelwagen te doen en dan moet ge oppassen da ge tegen niemand rijdt op de splitsing

Comment

• Omfg lol, maar ook lame Die TG challenges sucken zwaar ze imo...

Comment

• Besteld! Dilemma: stuurke of niet?
                  Vrouw gaat weer zagen dan: "Gij zijt toch genen tiener niemeer? En waar gaat ge dat weeral zetten?"

Maar ik zie ze graag, zenne.

Comment

• Da heeft nu eens niks me nen tiener te maken seh. Maar als mensen het ni snappen, snappen ze het ni, en zullen ze het ni snappen ook ni. Zelfs na uren argumenteren. Beste argument blijft, boys will be boys, ne vent is eeuwig kind!! Dus: ni twijfelen, 't is een verdubbeling (of zelfs meer) van het speelplezier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                      Da heeft nu eens niks me nen tiener te maken seh. Maar als mensen het ni snappen, snappen ze het ni, en zullen ze het ni snappen ook ni. Zelfs na uren argumenteren. Beste argument blijft, boys will be boys, ne vent is eeuwig kind!! Dus: ni twijfelen, 't is een verdubbeling (of zelfs meer) van het speelplezier!
                      voila beter kunde het ni zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                        Besteld! Dilemma: stuurke of niet?
                        Vrouw gaat weer zagen dan: "Gij zijt toch genen tiener niemeer? En waar gaat ge dat weeral zetten?"

Maar ik zie ze graag, zenne.
                        Same here, maar ik heb het in een impulsieve bui toch gedaan.

Comment

• Ik heb net even gespeeld met controller ... ben er zeker van dat je snelle tijden kan bereiken zo .. maar ik vind het met stuur echt veel leuker. Zeker de aankoop waard.

Comment

• Ik heb er jammer genoeg geen plaats voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                              Ik heb net even gespeeld met controller ... ben er zeker van dat je snelle tijden kan bereiken zo .. maar ik vind het met stuur echt veel leuker. Zeker de aankoop waard.
                              Ookal ondervonden dat het met controller "makkelijker" is...
                              Maar met stuur veel meer fun, al is het iets harder werken (zeker bij driften) en moeilijker...

Comment

• Ik heb met de controller toch soms moeite om een bocht mooi te nemen in dezelfde hoek. Moet nog veel corrigeren .. Terwijl ik de bocht soms perfect aansnijd, maar het niet kan aanhouden. Dat is met een stuur toch gemakkelijker vermoed ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Ik heb met de controller toch soms moeite om een bocht mooi te nemen in dezelfde hoek. Moet nog veel corrigeren .. Terwijl ik de bocht soms perfect aansnijd, maar het niet kan aanhouden. Dat is met een stuur toch gemakkelijker vermoed ik.
                                  zo isdat.
                                  Met stuur kan je perfect doseren, met controller niet.
                                  Ook gas en remmen is met een stuur een pak beter omdat je ook daar beter kan doseren in bochten.

Anderzijds heb je met een stuur meer werk eens je in een slip geraakt of de controle een beetje verliest, dan is het hard werken om juist te corrigeren. Met een controller isdat makkelijker omdat je altyd van het ene uiterste in het andere kan sturen heel snel.

Toch verkies ik een stuur omdat het gewoon veel plezanter is

Comment

• 60x goud op de license tests

Comment

• Dubbelpost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                        Als ik de gameplay vids op youtube zie is het voor te huilen.
                                        youtube links laten liggen en zelf eens spelen... een wereld verschil, zeker qua sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                          Toch verkies ik een stuur omdat het gewoon veel plezanter is
                                          Ik dus ook.

Puur qua game vond ik Forza3 minstens even goed (tracks, veel leukere auto's, handling, ..) maar ik amuseer mij meer met GT5 omdat ik dat met stuur speel en Forza3 met controller speelde. Ik vind het dus zeker aan te raden.

Daarnet wat zitten trophy whoren en ik sta op 20% nu Zitten wel wat (voor mij) totaal onhaalbare dingen bij: alles goud edm. ga ik niet eens proberen.

Comment

Working...
                                          X