Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Normaal wel ja, meeste winkels hebben een grote voorraad binnen gehaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Is GT5 vrij beschikbaar in de winkels?

In dat geval ga ik me vanavond via Kapaza een PS3 aanschaffen en vanmiddag het spel halen!
      Ik ben niet zeker, zo volg ik dat hele GT-circus niet. Maar toen ik mijn exemplaar ging afhalen, leek het toch of ze nog wel voorraad hadden.

Ik had wel een preorder geplaatst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
        Weinig ervaringen hier vind ik...
        Ik wacht nog ff af.

GT is voor mij heel steriel en dreadful...
        Als ik de gameplay vids op youtube zie is het voor te huilen.
        Een lp640 die als een stofzuiger klinkt. Komaan mannen
        In het echt klinkt zo'n ding alsof er een onweer uitbarst.

Ik amuseer mij in tussentijd met de nieuwe need for speed...
        Sorry ma da is dus stierekak,die NFS bied u dan wel wat je verwacht van die wagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
          als het past eens op mijn schoonbroer zijn 50" full hd led 3 fucking D TV gaan spelen
          Is echt een aanrader,je ziet mooi de diepte van de bocht,het is echt een heel andere ervaring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten

Soit, k heb mij gisteren ff zwaar gefrustreerd. Je moet met een 300SL de ring volledig doen binnen de 8.49, met toeristenverkeer (no shit, en 't is goed uitgewerkt, als ze trager zijn gaan ze naar rechts ), haal ik toch wel geen 8.50 zeker... 'k Heb niet nog eens geprobeerd, want na 7u racen gaat het allemaal zo goed niet meer... ;D Levelen gaat goed, maar 'k heb gisteren van de 7u 5u online geracet met mensen van Autoforum, met headset, en verschillende auto's. Met de Lotus 111R allemaal gereden op de ring, 37 seconden voorsprong gefinished. I've still got it
            Heu!? Dat is vet !!!
            Zijn daar foto's van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Ik heb het gespeeld bij Carlito. Blijkbaar ben ik de enige die dit spel overroepen vindt ?
              Ow no you aren't!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                Ongetwijfeld. Maar waar vijs ik dat aan vast... Hmm...

Fanatec rennsport wheelstand:

of wheelstand pro:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                  cheater !!!
                  ROFL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Is GT5 vrij beschikbaar in de winkels?

In dat geval ga ik me vanavond via Kapaza een PS3 aanschaffen en vanmiddag het spel halen!
                    Volgens mij ben jij een beetje gek van auto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      Heu!? Dat is vet !!!
                      Zijn daar foto's van?
                      Niet teveel verwachten hé, zijn verschillende soorten AMG's dat je tegenkomt in 1-flying-lap en die gaan langs de kant als je passeert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                        Deze vond ikecht wel zalig,ik heb er ook even op gedaan maar uiteindelijk in 1 ronde alle andere ingehaald.Heb de replay toch maar bewaard
                        Anderhalf uur mee bezig geweest om dat goud te krijgen
                        telkens net iets te enthousiast willen inhalen tegen het einde aan en dan in zen gat rammen en opnieuw moeten beginnen

Dan uiteindelijk goud halen met de vingers in de neus, echt raar vlak na de finish van de eerste lap eerst gekomen en dan makkelijk uitgereden...

Ik vind het enkel kut dat de echt recente wagens er niet inzitten...een spel uit 2010 (bijna 2011) met wagens van ten laatste 2008 ofzo (op enkele uitzonderingen/prototypesgedoe na).

Renault Mégane en Clio zijn allebei het vorige model om maar een voorbeeld op te noemen... valt tegen om niet met men eige wage te rijden

Voor degene die eens online willen racen : psname: MOTAM
                        Last edited by ; 26/11/2010, 15:05.

Comment

• Net geprobeerd online te geraken, al wat ik kan is een lounge maken precies

Kan je ook gewoon games zoeken... ? Stomme vraag, allicht wel maar ik weet dus niet hoe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                            Net geprobeerd online te geraken, al wat ik kan is een lounge maken precies

Kan je ook gewoon games zoeken... ? Stomme vraag, allicht wel maar ik weet dus niet hoe
                            Open lounge pakken bij GT life dachtek.
                            BMW X5 45e

Comment

Net geprobeerd online te geraken, al wat ik kan is een lounge maken precies

Maak een lounge en ik doe mee

Comment

• Ok is probere

Comment

Ok is probere

Ik zie je niet meer online

Comment

• Hoe kan da nu, zit in een lounge (alleen) en heb je een bericht vestuurd via psn

Comment

Hoe kan da nu, zit in een lounge (alleen) en heb je een bericht vestuurd via psn

Zal nog eens kijken, heb je mij al toegevoegd als vriend?

Comment

• Ik zat verkeerd... nu zit ik just, ben een room aan het maken.

gregoryjoseph toch he ?

Comment

Ik zat verkeerd... nu zit ik just, ben een room aan het maken.

gregoryjoseph toch he ?

Jep

Comment

Working...
                                          X