Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heb een room nu in de open lobby

Kan je vrienden ofzo inviten ?

Comment

• Jezus, wat een belachelijk spel... maar echt eh... Heb het welgeteld 3 minuten gespeeld, de boel uitgezet, en 't dozeke in de kast gesmeten... graphics zijn "gewoon", echt niks speciaal aan. Realisme is echt 0,0, geluid trekt nergens op.
      Je zou zeggen dat ze na 2 jaar uitstellen met iets mega zouden afkomen, maar zelfs "stunts" van 20 jaar geleden was leuker dan dit.
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Shit, geen geld meer

Blijkbaar kun je die special events ook niet opnieuw doen om ff snel cash te innen, ofja je kunt het wel, maar het brengt niks meer op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
          heb een room nu in de open lobby

Kan je vrienden ofzo inviten ?
          je mag mij toevoegen, kom ik straks wel eens meerijden. kevin-w_11
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Shit, geen geld meer

Blijkbaar kun je die special events ook niet opnieuw doen om ff snel cash te innen, ofja je kunt het wel, maar het brengt niks meer op
            die world tour brengt toch wa geld op? met die alfa ferrari en lambo enz..

die lambo is wel een moeilijk autoke
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
              Jezus, wat een belachelijk spel... maar echt eh... Heb het welgeteld 3 minuten gespeeld, de boel uitgezet, en 't dozeke in de kast gesmeten... graphics zijn "gewoon", echt niks speciaal aan. Realisme is echt 0,0, geluid trekt nergens op.
              Je zou zeggen dat ze na 2 jaar uitstellen met iets mega zouden afkomen, maar zelfs "stunts" van 20 jaar geleden was leuker dan dit.
              Heb gisteren al even een kwartiertje gespeeld. Vind het grafisch ook wel ietwat tegenvallen. Zodanig veel schoonheidsfoutjes dat het zelfs storend wordt.

Ook vind ik dat het beeld wat "stotterend" - bv. op de Mulsanne straight - overkomt.

Comment

• alright, spel is geïnstalleerd, nu nog proberen regelmatig online te komen en een beetje te oefenen want ik ben SLECHT in GT (deze morgen althans)
                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Vraach: Ik heb nog niet online gespeeld - ik heb ook nog niet gekeken hoe dat werkt.
                  Hoe doe je dat eigenlijk?
                  Doe je dat via GT of via Arcade?

Comment

• Krijg hier lappe van greg... manman kan die bolides nie op de baan houde :s Voort minste dak gas geef ga ik rond

Geef mij maar men 200pk civic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                      Krijg hier lappe van greg... manman kan die bolides nie op de baan houde :s Voort minste dak gas geef ga ik rond

Geef mij maar men 200pk civic

Haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        Vraach: Ik heb nog niet online gespeeld - ik heb ook nog niet gekeken hoe dat werkt.
                        Via GT, dan naar community gaan. op de naam van een vriend klikken bij de A vanboven. en dan bij zijn lounge ziet ge dat hij eventueel aant racen is en dan kan je gewoon binnengaan
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                          Vraach: Ik heb nog niet online gespeeld - ik heb ook nog niet gekeken hoe dat werkt.
                          Via GT => Open Lounge

Comment

• Fuck, 't blijft weer hangen. Wat kan ik dan het beste doen? gewoon rustig uitzetten via de voorste aan/uit-knop?
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                              Heb gisteren al even een kwartiertje gespeeld. Vind het grafisch ook wel ietwat tegenvallen. Zodanig veel schoonheidsfoutjes dat het zelfs storend wordt.

Ook vind ik dat het beeld wat "stotterend" - bv. op de Mulsanne straight - overkomt.
                              juist getest op Mulsane geen stotterend beeld hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                juist getest op Mulsane geen stotterend beeld hier
                                hier ook nie... mss zen vering wat te hard staan?

Comment

• als je een spin hebt gemaakt en de auto zit onder de rook dan doet hij ook raar met de outlines van de wagen. In het interieur is de schaduw vaak prul en voor de race begint ook.

Heeft iemand eigenlijk al fatsoenlijke schade opgemerkt? Standaardauto's hebben dat precies gewoon niet en de premium slechts belachelijk weinig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    als je een spin hebt gemaakt en de auto zit onder de rook dan doet hij ook raar met de outlines van de wagen. In het interieur is de schaduw vaak prul en voor de race begint ook.

Heeft iemand eigenlijk al fatsoenlijke schade opgemerkt? Standaardauto's hebben dat precies gewoon niet en de premium slechts belachelijk weinig.
                                    "Echte" schade komt pas vanaf lvl20

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      die world tour brengt toch wa geld op? met die alfa ferrari en lambo enz..

die lambo is wel een moeilijk autoke
                                      Ja dacht ik ook, maar als ik alleen die race van de ferrari's opnieuw doe krijg ik niks, zelfs geen xp

Idem met karten...

Of moet ik ze allemaal opnieuw doorlopen?

Comment

• Kga eerst wa oefenen voor ik me terug online waag... echt nie te doen... :s

Jullie kenne allemaal de ring vanbuite allicht, en kunnen het dan nog eens.
                                        Ik kom geen enkele bocht door zonder het gras te raken of rond te gaan
                                        Gas doseren gaat echt langs geen kante met die controller :s

Comment

• Pff, 't is weer naar de kloten. Bleef hangen en moet weer geformatteerd. Zat net aan level 14..

Wat brengt een 60GB PS3 nog op en wat kost de goedkoopste nieuwe?
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X