Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    "Echte" schade komt pas vanaf lvl20
    Waar halen ze het toch
    Ze hadden beter een jaarke langer gewerkt en er 400 premium auto's in gestoken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
      Kga eerst wa oefenen voor ik me terug online waag... echt nie te doen... :s

Jullie kenne allemaal de ring vanbuite allicht, en kunnen het dan nog eens.
      Ik kom geen enkele bocht door zonder het gras te raken of rond te gaan
      Gas doseren gaat echt langs geen kante met die controller :s
      same here zenne gewoon blijve oefenen
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Ja dacht ik ook, maar als ik alleen die race van de ferrari's opnieuw doe krijg ik niks, zelfs geen xp

Idem met karten...

Of moet ik ze allemaal opnieuw doorlopen?
        Ik heb me karte elke keer nog geld verdient..
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
          "Echte" schade komt pas vanaf lvl20
          ik zit op lvl 20, ik zie niets ze..
          mss enkel in de extreme events zeker?

als je zo'n cup wint krijg je ook niet nog eens die wagen cadeau, dat was vroeger toch wel zo meen ik mij te herinneren?
          1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Ik heb me karte elke keer nog geld verdient..
            ik krijg telkens maar 1 keer geld hoor...

Goud gehaald, nog eens gedaan (weer goud) en kreeg geen geld meer.

Comment

• Wat mij enorm tegenvalt is het niveau van AI. In de vorige GT's was het vaak knokken om races te winnen, nu win ik met een evenwaardige wagen als die van de tegestand los met een grote voorsprong.

Comment

ik krijg telkens maar 1 keer geld hoor...

Goud gehaald, nog eens gedaan (weer goud) en kreeg geen geld meer.
                Idem hier dus...

Comment

• Sommige races (net die waar ik het meeste naar uit kijk ) moet je unlocken:

Level 25 : Grand Valley 300km
                  Level 26 : Roadster 4 hours
                  Level 27 : Laguna Seca 200 miles
                  Level 28 : Indianapolis 500 miles
                  Level 30 : Suzuka 1000km
                  Level 32 : Nurburgring 4h
                  Level 33 : Tsukuba 9h
                  Level 35 : Le Mans 24h
                  Level 40 : Nurburgring 24h

Comment

• Iemand die wilt hosten vanavond? Nog eens wat racekes doen.

Comment

• Ik wil ook wel meeknallen

Maar vanaf een uur of 7-8 beginnen die foutmeldingen te komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Iemand die wilt hosten vanavond? Nog eens wat racekes doen.
                        Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Ik wil ook wel meeknallen

Maar vanaf een uur of 7-8 beginnen die foutmeldingen te komen

Ik heb nu een private lounge.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          Wat mij enorm tegenvalt is het niveau van AI. In de vorige GT's was het vaak knokken om races te winnen, nu win ik met een evenwaardige wagen als die van de tegestand los met een grote voorsprong.
                          Zal nog wel beteren naargelang je vordert in het spel zeker.

Ik win nu ook alles met mijn '92 Honda civic Rijdt Mégane RS, Golf GTI's gewoon verloren

Comment

• Okido, tot zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                              ik geef het op, 3x disconnected op een halfuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                FF staat hier op het maximum

Jij bent niet te volgen op de Ring kerel En ik dacht dat ik hard ging

Comment

Zal nog wel beteren naargelang je vordert in het spel zeker.

Ik win nu ook alles met mijn '92 Honda civic Rijdt Mégane RS, Golf GTI's gewoon verloren
                                  Granturismo world championship win ik elke keer met een halve minuut voorsprong, en dat is al bij professional events....

Comment

Jij bent niet te volgen op de Ring kerel En ik dacht dat ik hard ging
                                    Welcome to my world

Comment

'k moet eerst nog even weg

Ik vrees dat het ni meer bolt tegen dat ik terug ben

Comment

• Euhm, de occasies komen en gaan naarmate je stijgt in levels veronderstel ik???

Heb een R34 laten schieten omdat ik nog wat wou sparen... Heb impulsief een RS6 gekocht en over de 800pk geloodst, om ff te checken hoe het "tunen" in zijn werk zat. Afstelbare koppelingen, gewicht reductie e.d. kosten wel enormmm veel Daarboven heb ik hem nog knalgeel laten spuiten... hehe

bon, die R34, duikt die nog eens op tussen de occasies? want hij staat er niet meer tussen... of is het te laat? Ik moet zeggen, tis een waren ontdekkingstocht vergeleken met GT2 (enige spel dat ik ooit gespeeld heb). Voor mij zijn de graphics dus fantastisch, maar qua gameplay moet de oude toch niet onderdoen hoor

Comment

Welcome to my world

Comment

Working...
                                          X