Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenFak, zware teleurstelling. Anders ging'k mij direct PS3 + GT5 aanschaffen, nu kunnen ze't op hun buik schrijven.
en een Coupe (mqp?) zoals de uwe is niet goed?
want die kar zit wel in't spel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenPfff, ik kom maar geen EVO II tegen
Mijn garage (de dikke karren):
- C 63
- Maser GT-S
- M3 CSL
- B5 RS4
Ik zou ermee kunnen leven
Iemand een idee of de E39 M5 er bij zit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenE39 zit er niet bij
Nee, ik vind wel dat er teveel Japanse brol in steekt tov vele andere europese auto's die het nog beter zouden maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenPfff, ik kom maar geen EVO II tegen
- C 63
- Maser GT-S
- M3 CSL
- B5 RS4
Ik zou ermee kunnen levenBMW X5 45e
Comment
-
we missen blackfox..
edit: zijn nu aant racen in (PSN) DOLLERDUDE zijn lounge.
Comment
-
- C 63
- Maser GT-S
- M3 CSL
- B5 RS4
Ik zou ermee kunnen leven
Man vertel mij wat,ik kijk mss 100x op ne dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtenwe missen blackfox..
edit: zijn nu aant racen in (PSN) DOLLERDUDE zijn lounge.
'k voel me niet zo goed, ben dus maar na de n-ring doorgegaan. 't is wel hard werken zeg met het stuur als de rest met een controller rijdt
En wie noemde mij een gabber gvd? 't wordt tijd dat ik mijn headset eens ga zoeken
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenbij wie wordt er zo doorgaans geracet?
Ik zag net je mail toen ik wou doorgaan, nog snel een servertje opgezet en jou een psn bericht gestuurd, maar je kon niet joinen ofzo?
Opeens connection lost.. nja, maar doorgegaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenSorry
'k voel me niet zo goed, ben dus maar na de n-ring doorgegaan. 't is wel hard werken zeg met het stuur als de rest met een controller rijdt
En wie noemde mij een gabber gvd? 't wordt tijd dat ik mijn headset eens ga zoeken
Bij mij!
Ik zag net je mail toen ik wou doorgaan, nog snel een servertje opgezet en jou een psn bericht gestuurd, maar je kon niet joinen ofzo?
Opeens connection lost.. nja, maar doorgegaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenSorry
Ik rij hier ook met stuur en tis idd werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDa's raar, ik kon jouw lounge niet in om "de begininstellingen niet waren aangepast", maar je was misschien toen net offline.
Toen kwam er 1 of andere spanjaard binnen, 'k heb die maar buitengeshot
Comment
Comment