Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
    'k Heb u toch wel een paar serieuze ketten gegeven.
    Ja, maar ik had iemand die me al op de Ring in de eerste linkse bocht gewoon der vanaf veegde.... En dan op het laatste rechte stuk kom ik iemand tegen die van de andere richting komt...

Comment

• Weet er iemand hoe dat juist zit met de lak in gt5?

Ik heb zojuist een wagen overspoten en nu is die kleur weg uit mijn lijst :s ik had een focus gekocht voor dat oranje en 1 wagen spuiten en de kleur is weg uit de lijst,kan ik deze kleur ergens terug krijgen,want zo is da echt wel cut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
        Kijk als zelfs mensen met een lambo het realisme 0,0 vinden weet ik dat ik met need for speed hot pursuit de juiste keuze heb gemaakt

Ik snap dat niet aan gran turismo, je smijt het stuur om tegen 160km/h en wat gebeurt er?
        Niets...
        In het echt vlieg je dan 8 keer overkop.
        Maar dan wel NFS spelen daar kan je bij wijze van spreken tegen 250 de bocht in, en iets raken kan geen kwaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
          Weet er iemand hoe dat juist zit met de lak in gt5?

Ik heb zojuist een wagen overspoten en nu is die kleur weg uit mijn lijst :s ik had een focus gekocht voor dat oranje en 1 wagen spuiten en de kleur is weg uit de lijst,kan ik deze kleur ergens terug krijgen,want zo is da echt wel cut.
          Kleur kan je helaas maar 1 keer gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Maar dan wel NFS spelen daar kan je bij wijze van spreken tegen 250 de bocht in, en iets raken kan geen kwaad.
            Dan wordt je opgepakt wegens roekeloos rijden... als dat geen realisme is!

Nah, beide games kan je niet vergelijken... NFS is meer een arcaderacer en GT een simulatie, waarvan je dus realisme verwacht.

Ikzelf rijdt niet met dergelijke wagens rond ala M3, lambo, ... dus kan er niet over meespreken, maar als je in het echt met RWD ook zo makkelijk uitbreekt... dan houd ik het bij FWD in het echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Kleur kan je helaas maar 1 keer gebruiken
              Carrosier met alzheimer... gezellig

Zijn er nu trouwens nog mensen online ? dan kom ik nog ff af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                Carrosier met alzheimer... gezellig

Zijn er nu trouwens nog mensen online ? dan kom ik nog ff af
                Dat is dik klote...tis ook niet dat je keuze hebt uit standaard kleuren,ik zal mijn mooie kleuren dan maar sparen....dit zuigt echt,maar voor de rest ben ik tevreden,als ik nu eens die 190 EVO II vind

Comment

• Iemand die een Nordschleife Toeristenfahrt ziet zitten morgen? Dus real-life nabootsen (of is dat te kinderachtig?)

Comment

• Ik krijg trouwens altijd de melding dat de datum en tijd niet goed staan in GT, maar dat kan ik precies nergens wijzigen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      Iemand die een Nordschleife Toeristenfahrt ziet zitten morgen? Dus real-life nabootsen (of is dat te kinderachtig?)
                      en wat versta je daar onder ? Ik wil wel eens wat online meerace met wa manne maar ik kan meestal nie echt volge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                        en wat versta je daar onder ? Ik wil wel eens wat online meerace met wa manne maar ik kan meestal nie echt volge
                        Gewoon in een full room (dus 16 man) een uurtje "vrij rijden" op de Nordschleife, met al gelijk welke wagen zolang deze maar road legal is

Comment

• Zie ik wel zitten, als ik online ben kom ik zeker af

Comment

Iemand die een Nordschleife Toeristenfahrt ziet zitten morgen? Dus real-life nabootsen (of is dat te kinderachtig?)
                            Cava!
                            Ben je van plan een headset te kopen ? altijd leuk
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Cava!
                              Ben je van plan een headset te kopen ? altijd leuk
                              Pfff, 't is inderdaad niet geestig om constant te typen mja, headset is dan misschien weer overdreven...

Comment

• Bwha, zo duur is dat niet als je iets simpel koopt en het is toch veel aangenamer en handiger

Ik game al een tijd online (shooters dan wel) in clanverband dus dan moet dat wel

Comment

Pfff, 't is inderdaad niet geestig om constant te typen mja, headset is dan misschien weer overdreven...
                                  bwa klein bluetooth oortje moet kunne

'k vond het trouwens heel leuk deze avond, veel volk ook

DOLLARDUUUDE
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• toen je wegging Alex begon de grootste fun pas, opt rijden dan, want de sfeer zonder dollardude is toch anders.
                                    met greg en stancke zo op de ring gereden en elke keer elkaar opgewacht als er iets misging, constant duels dus.

en ik doe mee met toeristenfahrt als ik mag van de vriendin morgen!
                                    1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                                      toen je wegging Alex begon de grootste fun pas, opt rijden dan, want de sfeer zonder dollardude is toch anders.
                                      met greg en stancke zo op de ring gereden en elke keer elkaar opgewacht als er iets misging, constant duels dus.

en ik doe mee met toeristenfahrt als ik mag van de vriendin morgen!

Idem, was tof!!

Jij ook al? Die van mij zaagt ook al

Comment

• Heb een Spider 1600 Duetto van '66. Eerst muisstil, dan een titanium uitlaat op gestoken, nu geschift luid En vlammen uit de pijp

Comment

• Net 2 zalige wagens gewonnen. De C63 AMG en de SLS AMG
                                          Heb ze gewonnen door alles goud te halen bij de AMG Academy gevorden. Rijden in de regen met de 300SL.

Comment

Working...
                                          X