Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb nu al 2x geprobeerd om het spel op m'n PS3 zelf te installeren zodat het sneller laadt. Elke keer zegt hij "installatie voltooid", maar als ik dan terug kijk staat er geen vinkje naast. Help?
Ik heb nu al 2x geprobeerd om het spel op m'n PS3 zelf te installeren zodat het sneller laadt. Elke keer zegt hij "installatie voltooid", maar als ik dan terug kijk staat er geen vinkje naast. Help?
Jezus, wat een belachelijk spel... maar echt eh... Heb het welgeteld 3 minuten gespeeld, de boel uitgezet, en 't dozeke in de kast gesmeten... graphics zijn "gewoon", echt niks speciaal aan. Realisme is echt 0,0, geluid trekt nergens op.
Je zou zeggen dat ze na 2 jaar uitstellen met iets mega zouden afkomen, maar zelfs "stunts" van 20 jaar geleden was leuker dan dit.
Stop met kritiek geven op GT5. Dat kan gewoon niet!
bless god...
tis me gelukt om online te rijden met andre forummers...
zeg stancke... zijn er zo bepaalde regels ofzo? of tuuteren jullie gewoon constant... :p
wel tof dat je mij nu en dan eens opwacht... kging anders nooit meekunnen
Comment