Deze gaat er zo meteen vakkundig aan beginnen, binnen 40 seconden! (die al 10 minuten duren)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk heb nu al 2x geprobeerd om het spel op m'n PS3 zelf te installeren zodat het sneller laadt. Elke keer zegt hij "installatie voltooid", maar als ik dan terug kijk staat er geen vinkje naast. Help?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenJezus, wat een belachelijk spel... maar echt eh... Heb het welgeteld 3 minuten gespeeld, de boel uitgezet, en 't dozeke in de kast gesmeten... graphics zijn "gewoon", echt niks speciaal aan. Realisme is echt 0,0, geluid trekt nergens op.
Je zou zeggen dat ze na 2 jaar uitstellen met iets mega zouden afkomen, maar zelfs "stunts" van 20 jaar geleden was leuker dan dit.
Comment
-
gt5 niet realistisch Neigt zelfs als bijna richting GTR ed.
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenEr moet daar ook geen vinkje naast staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenStop met kritiek geven op GT5. Dat kan gewoon niet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn ik haal maar geen goud op dat Nascar ding (waar je die kegeltjes niet mag raken in Daytona)
Het voordeel denk ik van altijd de Nascar games gekocht te hebben en veel te spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAlé man, die challenges vind ik net het makkelijkste
Het voordeel denk ik van altijd de Nascar games gekocht te hebben en veel te spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBij u begint het ook wel een beetje zielig te worden. We weten het nu, flink zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenVerdomme hé, die A-10 licentie lukt mij niet, de rest allemaal goud, maar hier altijd 2de.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWelke is A10 weer?
Comment
Comment