Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze gaat er zo meteen vakkundig aan beginnen, binnen 40 seconden! (die al 10 minuten duren)

Comment

• Ik heb nu al 2x geprobeerd om het spel op m'n PS3 zelf te installeren zodat het sneller laadt. Elke keer zegt hij "installatie voltooid", maar als ik dan terug kijk staat er geen vinkje naast. Help?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
        Ik heb nu al 2x geprobeerd om het spel op m'n PS3 zelf te installeren zodat het sneller laadt. Elke keer zegt hij "installatie voltooid", maar als ik dan terug kijk staat er geen vinkje naast. Help?
        Er moet daar ook geen vinkje naast staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
          Jezus, wat een belachelijk spel... maar echt eh... Heb het welgeteld 3 minuten gespeeld, de boel uitgezet, en 't dozeke in de kast gesmeten... graphics zijn "gewoon", echt niks speciaal aan. Realisme is echt 0,0, geluid trekt nergens op.
          Je zou zeggen dat ze na 2 jaar uitstellen met iets mega zouden afkomen, maar zelfs "stunts" van 20 jaar geleden was leuker dan dit.
          Stop met kritiek geven op GT5. Dat kan gewoon niet!

Comment

• gt5 niet realistisch Neigt zelfs als bijna richting GTR ed.
            Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Er moet daar ook geen vinkje naast staan
            Dan is gt5 traag.
            Last edited by ; 27/11/2010, 15:35.

Comment

• Heb het spel in handen, maar de PS3 staat in Gent. Frustrerend .

Comment

• Net een ps3 + GT5 gekocht.

We kunnen er ook eens aan beginnen

Comment

• 't Valt mij op dat er toch redelijk wat mensen een PS3 kopen omwille van GT5 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    Stop met kritiek geven op GT5. Dat kan gewoon niet!
                    Bij u begint het ook wel een beetje zielig te worden. We weten het nu, flink zo.

Comment

• En ik haal maar geen goud op dat Nascar ding (waar je die kegeltjes niet mag raken in Daytona)

Comment

• Is er al ergens een comparison te vinden tussen Forza 3 en GT5?

Ik overweeg de aankoop nu toch ook wel redelijk serieus .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          En ik haal maar geen goud op dat Nascar ding (waar je die kegeltjes niet mag raken in Daytona)
                          Alé man, die challenges vind ik net het makkelijkste
                          Het voordeel denk ik van altijd de Nascar games gekocht te hebben en veel te spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                            Alé man, die challenges vind ik net het makkelijkste
                            Het voordeel denk ik van altijd de Nascar games gekocht te hebben en veel te spelen.
                            Ik speel nooit Nascar. En haal 13,013 (13,000 is goud), maar beter lukt me niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Bij u begint het ook wel een beetje zielig te worden. We weten het nu, flink zo.
                              een DIKKE +1

Comment

• Verdomme hé, die A-10 licentie lukt mij niet, de rest allemaal goud, maar hier altijd 2de.

Comment

• Aaaaaaaaaaargh kut-Nascar.

Comment

• bless god...
                                    tis me gelukt om online te rijden met andre forummers...
                                    zeg stancke... zijn er zo bepaalde regels ofzo? of tuuteren jullie gewoon constant... :p

wel tof dat je mij nu en dan eens opwacht... kging anders nooit meekunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                      Verdomme hé, die A-10 licentie lukt mij niet, de rest allemaal goud, maar hier altijd 2de.
                                      Welke is A10 weer?

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+

GT5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                          Welke is A10 weer?
                                          Volledig rondje High Speed ring, 15 auto's inhalen.

Comment

Working...
                                          X