Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Lobby nog open?
    'k ben in geen lobby geweest, dit was British Lightweight race

Denk niet dat ik vandaag nog online kom, eventueel deze nacht, maar dan zal het niet op mijn account zijn

Comment

• Deze game heeft me terug in z'n macht, en écht, het doet me hélemaal terugdenken aan de allereerste Gran Turismo, maar dan met betere graphics en betere physics. Wie dit game laat liggen voor de mindere sounds of het gebrek aan realisme is niet goed wijs: Gran Turismo 5 is verdomme fun! En daar draait het om bij games, wat mij betreft . Als ik een goeie sound wil of realisme, haal ik wel m'n M3 van stal .

Comment

• En de sounds en het realisme vallen dan ook nog eens echt véél beter mee dan de vorige Gran Turismo's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          En de sounds en het realisme vallen dan ook nog eens echt véél beter mee dan de vorige Gran Turismo's.
          Sound kan ik zo niet zeggen, omdat ik er nooit van wakker gelegen heb. Ok dat het niet top is, maar ik heb me er nooit aan geërgerd. Het kan me geen zak schelen hoe die M5 klinkt terwijl ik alles uit de kast aan 't halen ben om hem zo snel mogelijk over de Nürburgring te jagen om die tijd van forumlid XX toch maar te verbeteren (dat was dan een tijdje terug in GT4, zie een van de oudere topics hier).

Realisme klopt, het voelde nooit beter aan, en ik ben er van overtuigd dat ik, eens m'n G25 is aangesloten, nog meer addicted ga worden aan deze game .

€69,99 well spent ... (het kon me ook geen zak schelen dat het aan €53 op het internet te vinden was )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
            en ik ben er van overtuigd dat ik, eens m'n G25 is aangesloten, nog meer addicted ga worden aan deze game .

Boy, are you in for a treat

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
            €69,99 well spent ... (het kon me ook geen zak schelen dat het aan €53 op het internet te vinden was )
            €40

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Boy, are you in for a treat

€40
              Fok

Wedden dat ik me ook nog een veel te dure headset ga halen voor dat online gedoe .

Eens dat stuur aangesloten ga'k me eens focussen op online races, heb jou trouwens in m'n MSN staan van in den tijd van Live For Speed denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                heb jou trouwens in m'n MSN staan van in den tijd van Live For Speed denk ik
                Dat ik die link nooit gelegd heb

Comment

• Net eens een beetje gespeeld en ik moet zeggen dat het redelijk realistisch is.

Comment

• Comment

• Die rx-7 ziet er prachtig uit !

Comment

• iemand interesse in een Logitech DF GT stuurtje? tis gloednieuw!
                        1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Ik rij momenteel met een bijna compleet getunde GTR.
                          Maar heb massa's wheelspin (racing medium banden) is hier wat aan te verhelpen ?

En mijn HDMI kabel is binnen en die kabel is idd. een aanrader.
                          Het verschil in beeld is echt enorm.

Comment

• Ik heb ook sinds vrijdag een HDMI-kabel.. en WAT een verschil zalig
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                              iemand interesse in een Logitech DF GT stuurtje? tis gloednieuw!
                              wa vraagt ger voor?
                              BMW X5 45e

Comment

• Wordt er vanavond online gereden?
                                Last edited by ; 28/11/2010, 19:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
                                  Handling in de sneeuw/gravel vind ik echt maar niets in GT5.. trekken aan de handrem en planken en de WRC auto trekt zich erdoor als een 2CVtje.. niets van wheelspin of iets, gewoon volledig stilvallen doet ie.
                                  Ga naar auto-opties en verander tractiecontrol van 5 naar 0...en je weet niet wat je mee maakt.
                                  ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Ik was daarstraks met de BMW tii concept aan het racen, en met het volume goed hoog. Vroeg mijn pa aan ons ma wie er het gras aan het afrijden was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Ik was daarstraks met de BMW tii concept aan het racen, en met het volume goed hoog. Vroeg mijn pa aan ons ma wie er het gras aan het afrijden was
                                      Wat vind jij van het spel?

Comment

• I love it. Maar ben ook niet zo veeleisend, zolang het racen maar fun is

Kan je nergens rondetijden vergelijken? Zo van uw vrienden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Kan je nergens rondetijden vergelijken? Zo van uw vrienden.
                                          Nee (nog niet)

Comment

Working...
                                          X