Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenIk rij momenteel met een bijna compleet getunde GTR.
Maar heb massa's wheelspin (racing medium banden) is hier wat aan te verhelpen ?
En mijn HDMI kabel is binnen en die kabel is idd. een aanrader.
Het verschil in beeld is echt enorm.
ook uwe tv kan een groot verschil geven
gt5 is in 1080p full hh (één van de weinige)
ik heb een scharp quattron led full hd en beeld is echt top
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenzo ne wheelstand pro is wel nie echt stabiel ze
zeker als ge wil driften enzo...
+ YouTube Video ////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk BerichtenGa naar auto-opties en verander tractiecontrol van 5 naar 0...en je weet niet wat je mee maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk BerichtenStaat allemaal al uit hoor... niemand die vindt dat de rallykarren net 2CVtjes zijn?
iemand een idee voor een auto met max 350pk voor die special event te doen van rally rijden?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHeb dat ook gehad maar kheb dan alles uitgezet en dan ging het toch al wa beter.
iemand een idee voor een auto met max 350pk voor die special event te doen van rally rijden?
ik hou van GT5 en raggen op de ring, maar dat rallyen vind ik echt maar zwak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHeb dat ook gehad maar kheb dan alles uitgezet en dan ging het toch al wa beter.
iemand een idee voor een auto met max 350pk voor die special event te doen van rally rijden?
Getuned tot 347 pk. Is wel niet simpel.
Ga nog wat tunen zonder aan de motor te raken uiteraard.
Comment
-
Comment
-
DubbelpostBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwa vraagt ger voor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenPhotomode time:
Comment
-
er is toevallig niemand zijn spel al beu?? ik wil aan zo'n ding geraken maar mijn visa moet eerst geactiveerd worden (net een nieuwe kaart) en ik geraak niet in een winkel binnen de openingsuren!!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment