Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ni veel tijd gehad van't weekend... Gisterenavond toch nog ff online geweest, en ook al weren we me ni veel, 't was leuk. 7.11 gereden op de Nordschleife met mijn Countach 25th Anniversary tuned to the max. Mijn sub-7 doel nog ni bereikt, maar da komt nog wel Vandenamiddag offline nog wa knoeien om dingen op goud te zetten en wa cash te pakken, daarna weer online hè!! Als Alexx online is zit ik bij hem, anders start ik zelf wel ne lobby.
Eej Bartje: dikke shots dude! LF-A
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenNi veel tijd gehad van't weekend... Gisterenavond toch nog ff online geweest, en ook al weren we me ni veel, 't was leuk. 7.11 gereden op de Nordschleife met mijn Countach 25th Anniversary tuned to the max. Mijn sub-7 doel nog ni bereikt, maar da komt nog wel Vandenamiddag offline nog wa knoeien om dingen op goud te zetten en wa cash te pakken, daarna weer online hè!! Als Alexx online is zit ik bij hem, anders start ik zelf wel ne lobby.
Eej Bartje: dikke shots dude! LF-ABMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenOok met de shelby cobra ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten7.11 gereden op de Nordschleife met mijn Countach 25th Anniversary tuned to the max.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenLol, ben zo even naar de profielen aan het kijken van mijn "vrienden", en dan zie ik dat één van mijn beste maten (die echt bezeten is door Gran Turismo) bij licenties gewoon het volgende staan heeft:
- Goud x 60
- Zilver x 0
- Brons x 0
Freak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk BerichtenHeb ik ook, in vergelijking met voorgaande gt's is dit piece of cake
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk kon die ook niet laten liggen, wat een kar Wel nog helemaal niet fully tuned Heb dringend centjes nodig
Ben hem nog maar 1x tegengekomen, en ik vrees dat ik de 2de keer geen geld ga hebben
'k heb wel de LP400 al.
Wat zijn die Lambo's toch onhandelbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenEej Bartje: dikke shots dude! LF-A
Comment
-
De countach win je toch ergens?
Althans, hij werd mij door de GT5 goden geschonken, kan me niet meer herrineren na welk event dat was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenEcht?
En die C63, waar win je die?
Ben nu aan Tuner GP begonnen, verdiend ook wel goed .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie Countach winnen? Miljaar, weer geld weggesmeten Heb er wel de Lamborghini-wedstrijd mee gewonnen, dus kan geen kwaad
Comment
Comment