Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Ni veel tijd gehad van't weekend... Gisterenavond toch nog ff online geweest, en ook al weren we me ni veel, 't was leuk. 7.11 gereden op de Nordschleife met mijn Countach 25th Anniversary tuned to the max. Mijn sub-7 doel nog ni bereikt, maar da komt nog wel Vandenamiddag offline nog wa knoeien om dingen op goud te zetten en wa cash te pakken, daarna weer online hè!! Als Alexx online is zit ik bij hem, anders start ik zelf wel ne lobby.

Eej Bartje: dikke shots dude! LF-A

Comment

• Comment

• Oooooooh die laatste Seg euh, strak ne keer online racen e, volgens mij (en volgens den Alexx) zijde gij best ne rappe, dus da's voor mij een uitdaging

Comment

• Wa kunt ge eiglijk aanvangen met die 5 museumkaarten?
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
              Ni veel tijd gehad van't weekend... Gisterenavond toch nog ff online geweest, en ook al weren we me ni veel, 't was leuk. 7.11 gereden op de Nordschleife met mijn Countach 25th Anniversary tuned to the max. Mijn sub-7 doel nog ni bereikt, maar da komt nog wel Vandenamiddag offline nog wa knoeien om dingen op goud te zetten en wa cash te pakken, daarna weer online hè!! Als Alexx online is zit ik bij hem, anders start ik zelf wel ne lobby.

die countach was echt snel
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                Ook met de shelby cobra ???
                Ja man ... kzeg nie dat het altij even goe lukt he whoehahahaha

Comment

7.11 gereden op de Nordschleife met mijn Countach 25th Anniversary tuned to the max.
                  Ik kon die ook niet laten liggen, wat een kar Wel nog helemaal niet fully tuned Heb dringend centjes nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Lol, ben zo even naar de profielen aan het kijken van mijn "vrienden", en dan zie ik dat één van mijn beste maten (die echt bezeten is door Gran Turismo) bij licenties gewoon het volgende staan heeft:
                    • Goud x 60
                    • Zilver x 0
                    • Brons x 0

Freak
                    Heb ik ook, in vergelijking met voorgaande gt's is dit piece of cake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                      Heb ik ook, in vergelijking met voorgaande gt's is dit piece of cake
                      Ik krijg het nochtans nie klaar om overal goud te halen.. (zilver wel) en in vorige GT's had ik wel overal goud...

Comment

Ik kon die ook niet laten liggen, wat een kar Wel nog helemaal niet fully tuned Heb dringend centjes nodig

Pfffffff

Ben hem nog maar 1x tegengekomen, en ik vrees dat ik de 2de keer geen geld ga hebben

'k heb wel de LP400 al.
                        Wat zijn die Lambo's toch onhandelbaar

Comment

Dikke shots idd, maar wel de zijne nie

Comment

• De countach win je toch ergens?
                            Althans, hij werd mij door de GT5 goden geschonken, kan me niet meer herrineren na welk event dat was.
                            1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Echt?

En die C63, waar win je die?

Comment

• Die Countach winnen? Miljaar, weer geld weggesmeten Heb er wel de Lamborghini-wedstrijd mee gewonnen, dus kan geen kwaad

Comment

• Ik heb het hele week-end niet kunnen racen, mijn vriendin wilde ook aandacht...

Straks weer een avondje racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Echt?

En die C63, waar win je die?
                                    Ja, bij Lambo challenge.

Ben nu aan Tuner GP begonnen, verdiend ook wel goed .

Comment

Die Countach winnen? Miljaar, weer geld weggesmeten Heb er wel de Lamborghini-wedstrijd mee gewonnen, dus kan geen kwaad
                                      Ik heb dus een andere Lamborghini Countach gewonnen met de Lamborghini-wedstrijd, niet de 25th anniversary edition Die heb ik moeten kopen.

Comment

• Aight, ff me LP670 unleashen

Comment

• Bij de lambo challenge win je de Countach LP400
                                          Als je de 2de reeks van het nurburgring gedaan hebd win je de C63 AMG

Comment

Working...
                                          X