Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Wa kunt ge eiglijk aanvangen met die 5 museumkaarten?

Er is een museum-sectie, 1 van de knoppen in GT-mode, onder de 'mijn garage' knop dacht ik.

Op de het online-gedeelte zie ik geen Belgische groepen, iemand raad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
      Bij de lambo challenge win je de Countach LP400
      Als je de 2de reeks van het nurburgring gedaan hebd win je de C63 AMG
      Als je alles goud hebt behaald toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Aight, ff me LP670 unleashen
        Gallardo is de betere koop, er is een Gallardo-challenge ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Gallardo is de betere koop, er is een Gallardo-challenge ook
          Ja, dat besefte ik me achteraf ook

Maar ik dacht toen "voor 100k meer heb ik een Murcie, dies groter, dus beter, 12 cilinders, dus beter en duurder, dus beter"
          Maar fak zo'n varken

Comment

Laat dat bij mij het grootste probleem zijn Ik maak altijd wel ergens een foutje waardoor ik alleen maar zilver haal in die challenges. En in de laatste challenge (volledig rondje) had ik het bijna, rijd ik toch wel de pits in zeker Stomme lul !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
              De countach win je toch ergens?
              Althans, hij werd mij door de GT5 goden geschonken, kan me niet meer herrineren na welk event dat was.
              Klopt, idd bij de Lambo challenge, maar da's de LP400 uit 74, ik heb ne 25th anniversary van 89 uit de occasionlijst, dus dien is sowieso al rapper. Heeft getuned 673 pk Maar 'k haal vooral mijn snelheid uit de bochten en wegligging, best lang bezig geweest met camber en zo in te stellen, en 't verschil mag er zijn

Comment

Nope ik heb alles zilver op de nurburgring...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                  Nope ik heb alles zilver op de nurburgring...
                  Vlgs mij is brons zelfs voldoende. Ik heb de 300sl alles goud, just nog de SLS alles goud zetten en de eerste twee zijn klaar Eerste twee licenses ook alles goud gehaald, wa ni overal simpel was...

Comment

• Hmm, ik zit daar met brons en ik heb toch geen C 63 gekregen

Misschien omdat ik er al eentje gekocht had

Of zouden ze dat enkel vanaf zilver doen?

Comment

• Ik zal vanavond die laatste challenge nog eens moeten doen, heb daar brons op. De rest zilver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                        Vlgs mij is brons zelfs voldoende. Ik heb de 300sl alles goud, just nog de SLS alles goud zetten en de eerste twee zijn klaar Eerste twee licenses ook alles goud gehaald, wa ni overal simpel was...
                        Ik hou mij echt niet bezig met allemaal goud halen hoor, dat komt misschien wel als ik meer dingen heb, maar nu is het belangrijkste dat ik kan racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Ik zal vanavond die laatste challenge nog eens moeten doen, heb daar brons op. De rest zilver.
                          Idem. Even zien of ik dan iets krijg.
                          Maar met die 300sl heb ik ook niks gekregen geloof ik...

Comment

Idem. Even zien of ik dan iets krijg.
                            Maar met die 300sl heb ik ook niks gekregen geloof ik...
                            Ik heb bij die AMG challenges voorlopig de eerste 3 vrij gespeeld en alles goud.
                            Bij het 3de deel met de 300 SL in de regen krijg je voor alles zilver de C63 AMG
                            en voor alles goud de SLS AMG.

Comment

• Bon, alles zilver met de sls, krijg enkel extra circuit

Comment

• Als ik dit zo lees, voel ik mij echt wel een noob. Met mijn controller heb ik echt wel moeite om stabiel te sturen, ik hoop dat Logitech stuur soelaas zal brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                  Ik heb bij die AMG challenges voorlopig de eerste 3 vrij gespeeld en alles goud.
                                  Bij het 3de deel met de 300 SL in de regen krijg je voor alles zilver de C63 AMG
                                  en voor alles goud de SLS AMG.
                                  Aaah, lvl 18 pas dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                    Oooooooh die laatste Seg euh, strak ne keer online racen e, volgens mij (en volgens den Alexx) zijde gij best ne rappe, dus da's voor mij een uitdaging

Die uitdaging krijg je nog genoeg,maar voor het moment amuseer ik mij in single player en zoveel test werk voor mij driftkarretjes.

En eens ik genoeg deftige wagens heb en ne headset zal ik te voorschijn komen en veur de toekomstige TT's reserveer ik men plaatske al

@ Manuelos als trouw lid van gtplanet weet je wel beter.

Comment

Aaah, lvl 18 pas dus
                                      Ik ben nog maar lvl 14, zal dus nog ff duren

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                          Die uitdaging krijg je nog genoeg,maar voor het moment amuseer ik mij in single player en zoveel test werk voor mij driftkarretjes.

En eens ik genoeg deftige wagens heb en ne headset zal ik te voorschijn komen en veur de toekomstige TT's reserveer ik men plaatske al

@ Manuelos als trouw lid van gtplanet weet je wel beter.
                                          Haha da's bon. Ik zit zelf ook vaak offline ze, anders komen we ni voort hè. Zelfde als gij, vette bakken, maar ook driftkoten. Gisteren nog nen S15 gejuiced

Comment

Working...
                                          X