Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Die RS6 Avant heeft andere velgen dan in GT4. Jammer.

Iemand al RS4 tegengekomen? Ik check iedere dag de tweedehandsdealer, maar nog niet gevonden.

Comment

• Was idd weer dikke fun hè mannen! Met die Méganes moest ge leren rijden, maar 't blijft fwd en traag hè. Daarna de Countach weer eens op de ring losgelaten, en daarna sideways fun op de Autumn Ring Vanavond training, maar morgen zijn we er weer!

Aja Bart: prizelist = dikken bal!

Comment

• Vanuit welke raceview rijden jullie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                Was idd weer dikke fun hè mannen! Met die Méganes moest ge leren rijden, maar 't blijft fwd en traag hè. Daarna de Countach weer eens op de ring losgelaten, en daarna sideways fun op de Autumn Ring Vanavond training, maar morgen zijn we er weer!

Aja Bart: prizelist = dikken bal!
                Hoeveel pk heeft die countach wel nie? Ik liet u daar op de ring voorbij en na een paar seconden waart ge al uit beeld
                BMW X5 45e

Comment

• En zo'n Veyron rijdt echt kak, elke bocht is een gevecht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Hoeveel pk heeft die countach wel nie? Ik liet u daar op de ring voorbij en na een paar seconden waart ge al uit beeld
                    676 En behoorlijk wa grip door al de rest van tuning hè, da ding rijdt gewoon zalig

@ Salomin: Als 't nen in car view heeft, in car, anders bumper. De hood view is eigenlijk roof view in sommige gevallen, en dan rijdt ge precies met ne camion.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      En zo'n Veyron rijdt echt kak, elke bocht is een gevecht.
                      Diff haalt dus niets uit?

Ik vind die wel zalig om mee te beulen, dat ding is gewoon zo absurd snel dat je wel een foutje of 2 mag maken

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                      @ Salomin: Als 't nen in car view heeft, in car, anders bumper. De hood view is eigenlijk roof view in sommige gevallen, en dan rijdt ge precies met ne camion.
                      Idem!

Comment

• Heb hem nog niets getuned Vanavond eens kijken, al kan ik mijn centjes wel nog beter gebruiken momenteel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Ik vind die wel zalig om mee te beulen, dat ding is gewoon zo absurd snel dat je wel een foutje of 2 mag maken
                          ik heb gisteren online tussen de 6min 50 en de 7min gereden met de veyron op race zacht. is nu niet zo slecht door de bochten, dat lijkt zo omdat de snelheid meestal heel hoog ligt voor de bocht.

Comment

• Zelf als ik heel hard afrem en dan instuur, dan stuurt dat ding nog als een boot. Misschien eens op andere bandjes zetten en wat tunen.

Comment

• Op race normaal is de bandenslijtage al absurd, laat staan op zacht

Heb ook al met de ophanging liggen tweaken, maar dat onderstuur blijft er gewoon keihard in.

Comment

• vreemd.., die lap van onder de 7 min leek ook echt traag... maar als ik keek naar de speedo, stond er toch geregeld 160 km/h door een bocht wat 50 km/h leek in een veyron .
                                wat helpt tegen onderstuur is kort vol op de remmen en dan volledig draaien zodat hij uitbreekt en dan opvangen

Comment

Op race normaal is de bandenslijtage al absurd, laat staan op zacht

Heb ook al met de ophanging liggen tweaken, maar dat onderstuur blijft er gewoon keihard in.
                                  Kunt ge eigenlijk die slijtage ergens volgen of voel je dit enkel aan de handling? Of is dit ook zoiets die pas na x-aantal levels tevoorschijn komt.

Comment

• Links onder zie je de temperatuur en staat van de banden.

Blauw = koud
                                    Lichtblauw = goed
                                    Rood = gripverlies/te warm

En dan is het tegelijk ook een soort van meter die gevuld is en leeg gaat naargelang de staat van de banden.

Comment

• Code werkt. Thanks Caoimhin!

Comment

Op race normaal is de bandenslijtage al absurd, laat staan op zacht

Ook als je toe/uitspoor voor en achter op -0.20 of nog extremer zet?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• 'k Heb al een paar keer de neiging gehad om m'n controller richting tv-scherm te gooien, PS3 onmiddellijk uitzetten en ff iets anders doen is dan aangewezen . Grootste ergernis is de tikjes achteraan in een bocht, waardoor ik alle controle verlies met de standaardcontroller... Moet écht dringend m'n stuur gaan aansluiten.

Comment

Working...
                                          X