Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Die RS6 Avant heeft andere velgen dan in GT4. Jammer.
Iemand al RS4 tegengekomen? Ik check iedere dag de tweedehandsdealer, maar nog niet gevonden.
Comment
-
Was idd weer dikke fun hè mannen! Met die Méganes moest ge leren rijden, maar 't blijft fwd en traag hè. Daarna de Countach weer eens op de ring losgelaten, en daarna sideways fun op de Autumn Ring Vanavond training, maar morgen zijn we er weer!
Aja Bart: prizelist = dikken bal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenWas idd weer dikke fun hè mannen! Met die Méganes moest ge leren rijden, maar 't blijft fwd en traag hè. Daarna de Countach weer eens op de ring losgelaten, en daarna sideways fun op de Autumn Ring Vanavond training, maar morgen zijn we er weer!
Aja Bart: prizelist = dikken bal!BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHoeveel pk heeft die countach wel nie? Ik liet u daar op de ring voorbij en na een paar seconden waart ge al uit beeld
@ Salomin: Als 't nen in car view heeft, in car, anders bumper. De hood view is eigenlijk roof view in sommige gevallen, en dan rijdt ge precies met ne camion.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn zo'n Veyron rijdt echt kak, elke bocht is een gevecht.
Ik vind die wel zalig om mee te beulen, dat ding is gewoon zo absurd snel dat je wel een foutje of 2 mag maken
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten@ Salomin: Als 't nen in car view heeft, in car, anders bumper. De hood view is eigenlijk roof view in sommige gevallen, en dan rijdt ge precies met ne camion.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk vind die wel zalig om mee te beulen, dat ding is gewoon zo absurd snel dat je wel een foutje of 2 mag maken
Comment
-
vreemd.., die lap van onder de 7 min leek ook echt traag... maar als ik keek naar de speedo, stond er toch geregeld 160 km/h door een bocht wat 50 km/h leek in een veyron .
wat helpt tegen onderstuur is kort vol op de remmen en dan volledig draaien zodat hij uitbreekt en dan opvangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOp race normaal is de bandenslijtage al absurd, laat staan op zacht
Heb ook al met de ophanging liggen tweaken, maar dat onderstuur blijft er gewoon keihard in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOp race normaal is de bandenslijtage al absurd, laat staan op zacht
Heb ook al met de ophanging liggen tweaken, maar dat onderstuur blijft er gewoon keihard in.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
'k Heb al een paar keer de neiging gehad om m'n controller richting tv-scherm te gooien, PS3 onmiddellijk uitzetten en ff iets anders doen is dan aangewezen . Grootste ergernis is de tikjes achteraan in een bocht, waardoor ik alle controle verlies met de standaardcontroller... Moet écht dringend m'n stuur gaan aansluiten.
Comment
Comment