Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Links onder zie je de temperatuur en staat van de banden.

Blauw = koud
    Lichtblauw = goed
    Rood = gripverlies/te warm
    OK dit snap ik en had ik al gezien.

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    En dan is het tegelijk ook een soort van meter die gevuld is en leeg gaat naargelang de staat van de banden.
    Hiermee begrijp ik nat wat je wil zeggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
      OK dit snap ik en had ik al gezien.

Hiermee begrijp ik nat wat je wil zeggen?

Die 4 blokjes die je ziet met rood,blauw of wit...zijn eigenlijk ook 4 metertjes die van boven naar beneden leeglopen.
      Dus op een gegeven moment ga je zien dat die blokjes nog maar half oplichten in de kleuren,dan zijn je banden dus halfweg,en zo gaat het verder tot onder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
        'k Heb al een paar keer de neiging gehad om m'n controller richting tv-scherm te gooien, PS3 onmiddellijk uitzetten en ff iets anders doen is dan aangewezen . Grootste ergernis is de tikjes achteraan in een bocht, waardoor ik alle controle verlies met de standaardcontroller... Moet écht dringend m'n stuur gaan aansluiten.

Dat is met een stuur niet anders vrees ik (t.t.z. bij mij toch )

Comment

• Ik heb dat vaak voor op de Nordschleife.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
            Die 4 blokjes die je ziet met rood,blauw of wit...zijn eigenlijk ook 4 metertjes die van boven naar beneden leeglopen.
            Dus op een gegeven moment ga je zien dat die blokjes nog maar half oplichten in de kleuren,dan zijn je banden dus halfweg,en zo gaat het verder tot onder
            Had ik ook nog niet gemerkt, bedankt! Ik vond het systeem met de kleurtjes van vroeger precies wel makkelijker.

Comment

• Weet er iemand of je kan kiezen om met een cabrio toe te racen? Bijvb een Ferrari California?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                Weet er iemand of je kan kiezen om met een cabrio toe te racen? Bijvb een Ferrari California?
                Heb ik mij ook al afgevraagd, voor m'n Toyota MR-S .

Comment

• Heerlijke races gisteren...

Met Alexx was een hele mooie, een heel rondje ring op het scherpst van de snede - elkaar bijna geen meter lossen, dat was mooi!
                  Met Blackfox zijne Lambo SV en ik met de SLS - een hele race achtervolgd, Blackfox een beetje onder druk gezet en in de laatste bocht er voorbij
                  En wat is dat TopGear circuit verwarrend zeg... Benny en ik remmen aan voor de Hammerhead - Benny draait de verkeerde kant uit, ik rij goed:
                  Headset: "Benny, volgens mij zijt gij verkeerd gereden"
                  Benny "Kak"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                    Weet er iemand of je kan kiezen om met een cabrio toe te racen? Bijvb een Ferrari California?

In de regen zeker,of anders ben je doorweekt

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          Ook als je toe/uitspoor voor en achter op -0.20 of nog extremer zet?
                          Tot in het extreme nog niet geprobeerd
                          Heb wel een diff gekocht, dalijk eens mee experimenteren.

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                          'k Heb al een paar keer de neiging gehad om m'n controller richting tv-scherm te gooien, PS3 onmiddellijk uitzetten en ff iets anders doen is dan aangewezen . Grootste ergernis is de tikjes achteraan in een bocht, waardoor ik alle controle verlies met de standaardcontroller... Moet écht dringend m'n stuur gaan aansluiten.
                          Met stuur gaat dat alleen erger worden
                          Kleine foutjes kun je corrigeren, maar echt compleet controleverlies kun je veel beter opvangen met controller, stuur gaat te traag zijn daarvoor...

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                          En wat is dat TopGear circuit verwarrend zeg... Benny en ik remmen aan voor de Hammerhead - Benny draait de verkeerde kant uit, ik rij goed:
                          Headset: "Benny, volgens mij zijt gij verkeerd gereden"
                          Benny "Kak"

Niet vergeten dat gij dezelfde fout hebt gedaan voor dat ik het deed
                          Enigste detail was dat ik het in de effectieve race deed

En 'k heb een C63 gewonnen ondertussen

Comment

• OK, ik moet het dringend beginnen spelen.
                            Ligt er nu al een week, maar nog geen tijd gehad.

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten

Comment

• Eindelijk heb ik er eentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                Heerlijke races gisteren...

Met Alexx was een hele mooie, een heel rondje ring op het scherpst van de snede - elkaar bijna geen meter lossen, dat was mooi!
                                Schitterend!
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik krijg net een smsje dat er thuis een pakje is aangekomen. Jiha
                                  Wel kak dat ik tot 21u30 moet werken!
                                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• mijn 'tuning' gallardo:
                                    BMW X5 45e

Comment

• Zit op niveau 16 en vanaf nu gaat het eigenlijk echt niet meer vooruit. Ik ben begonnen met alle nog niet gewonnen races te herdoen. Zo ook de lightweight cup. Daarvoor de Midget II uit de kast gehaald. Nu, da ding is zodanig guitig dat ik het niet kon laten om die compleet te beginnen tunen. Ondertussen is ie bijna af (+100pk) en jezus wat een fun! Azo een drifkarretje! Autumn mini kan je echt iedere bocht al driftend nemen. Bijgevolg zijn de herhalingsfilmpjes echt kei hard lachen!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        Zit op niveau 16 en vanaf nu gaat het eigenlijk echt niet meer vooruit. Ik ben begonnen met alle nog niet gewonnen races te herdoen. Zo ook de lightweight cup. Daarvoor de Midget II uit de kast gehaald. Nu, da ding is zodanig guitig dat ik het niet kon laten om die compleet te beginnen tunen. Ondertussen is ie bijna af (+100pk) en jezus wat een fun! Azo een drifkarretje! Autumn mini kan je echt iedere bocht al driftend nemen. Bijgevolg zijn de herhalingsfilmpjes echt kei hard lachen!
                                        Ik had die derjust gewonnen, maar ik heb hem toch maar verkocht

iemand een idee in welke race ge snel geld verdiend? ben aan het sparen voor een scuderia.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Ovaal racekes op het moeilijker niveau.

Comment

Working...
                                          X