Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
    Ovaal racekes op het moeilijker niveau.
    ...op 3minuten 36K verdienen is ookni slecht vind ik want die ovaalkes kunde maar 1x doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
      ...op 3minuten 36K verdienen is ookni slecht vind ik want die ovaalkes kunde maar 1x doen
      Ik doe Supercar Trial - Daytona. Op 3 rondjes 17,5k. Wat bedoel jij juist?

Comment

• Dit topic is aan't ontploffen! Echt niet meer te volgen, we need a GT5 subforum

Comment

• Haalt niks uit dat ontploft ook.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
            Eindelijk heb ik er eentje

Afschuwelijk gemodelled
            www.flickr.com/photos/bramvds
            www.last.fm/user/lender

Comment

• Ik heb de mijne al terug verkocht, trok op niks .
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                Afschuwelijk gemodelled
                ook bij de soete-clan zekers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                  Dit topic is aan't ontploffen! Echt niet meer te volgen, we need a GT5 subforum
                  ²²²²²²²²²²²

Of zeker een apart topic voor de foto's.

edit: http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4324713
                  Last edited by caoimhin; 30/11/2010, 18:22. Reden: link toegevoegd

Comment

• R. Hoffman is eindelijk is wa aant winne zeg!!!

Comment

• heb net een kampioenschap gereden met de bugatti veyron. en eiglijk na wat oefenen gaat die nog wel snel door de bocht.
                      en hij is ook enorm zuinig. 5 rondjes rond een ovaal met snelheden tussen de 320 en 390 en er is geen naft uit
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Ik had die derjust gewonnen, maar ik heb hem toch maar verkocht

iemand een idee in welke race ge snel geld verdiend? ben aan het sparen voor een scuderia.
                        GT World championship
                        Tuner GP

Comment

Vind jij dat nu serieus zo denderend ? Elke kritiek vind je belachelijk, terwijl bepaalde dingen gegrond zijn. Sommige van die standard cars zijn gewoon slechter gerenderd dan in GT4, en ook in de premium cars zitten nog fouten (om over de schaduwen nog maar te zwijgen).

Desondanks zal ik het nog wel even blijven spelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                            Vind jij dat nu serieus zo denderend ? Elke kritiek vind je belachelijk, terwijl bepaalde dingen gegrond zijn. Sommige van die standard cars zijn gewoon slechter gerenderd dan in GT4, en ook in de premium cars zitten nog fouten (om over de schaduwen nog maar te zwijgen).

Desondanks zal ik het nog wel even blijven spelen
                            Moet ik je gelijk in geven. Ik probeer zo weinig mogelijk aandacht te besteden aan de standardcars.
                            Ik ben een GT fan van het eerste uur en blijf de GT reeks echt top vinden maar in GT5 hebben ze toch redelijk wat steken laten vallen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                              Moet ik je gelijk in geven. Ik probeer zo weinig mogelijk aandacht te besteden aan de standardcars.
                              Ik ben een GT fan van het eerste uur en blijf de GT reeks echt top vinden maar in GT5 hebben ze toch redelijk wat steken laten vallen...
                              Klopt allemaal...

Vind de kriteik op zich niet " belachelijk "
                              eerder het feit dat sommige hier enkel zoiets posten zonder dat ze het zelf eigenlijk spelen (why care?)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                Zelf ook reeds van GT 1 een speler, heb ze allemaal minstens een geleend van vrienden dus weet wel waarover ik het heb. Die standard cars zijn dan nog te verantwoorden. Maar mijn GT-R heeft een wit lijntje langs zijn wielkassen, en dat is dan een premium car. Dan nog af en toe een schok doorheen het beeld en die schaduwen is beetje jammer als de slogan is "Details matter"..

Heeft iemand al een car gevonden waar je zo'n race-car tune aan kan geven (meest rechtse optie in GT auto)?

Comment

De wat clan?

Anyway, je gaat me toch niet zeggen dat dit lelijk gemoddeled is? Dit lijkt gewoon weg gelopen te zijn uit GT4. AL die hoekige ronden kan toch echt niet voor een next gen ps3 spel? Zeker als ze daar al 6 jaar aan ontwikkeld hebben. De standaard wagens zien er over het algemeen heel erg flauwtjes uit. Zonde eigenlijk als je ziet wat ze met die premium cars kunnen doen hebben....
                                  www.flickr.com/photos/bramvds
                                  www.last.fm/user/lender

Comment

• Idd, live en let live e seg... Die kwaliteit is ni slechter dan GT4 ze, 't is gewoon extra zichtbaar dat het geen topkwaliteit is omdat al de rest er zo goed uitziet. Iemand GT4 nog ingestoken de laatste tijd? Ik wel, een paar maand terug, en 'k kan u verzekeren, da ZIET er ni uit We zijn wa verwend denk ik... En plus ziet ge dat niet hè, als ge aan't racen zijt. 't Is toch een racegame hè?

Comment

• Gt4 hd :d

Comment

• Heb nu een SLR met 910PK, een RS6 Avant met eind de 800PK, een M5 met 562PK, en een R8 5.2FSI met in de 600 of 700PK...
                                        Gaat vooruit man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                                          Heeft iemand al een car gevonden waar je zo'n race-car tune aan kan geven (meest rechtse optie in GT auto)?
                                          '70 of 71 dodge challenger (charger?) ging het mee, 150.000 credits.

Comment

Working...
                                          X