Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Meer dan een minuut voorsprong op de sneeuw ralley (amateur)
    Idem
    Maar de volgende op asfalt is dan weer gigantisch op mijn doos

Skyline is te zwaar tijd voor iets licht met 350pk dus

Comment

• Ik haat rally.

Comment

• Nog eens voor alle duidelijkheid. De E46 M3 CSL is wel degelijk soms 2dehands te koop? Gewone E46 M3 ben ik al tegengekomen en 320i touringcar, geen CSL...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Idem
          Lol, idem

Comment

• Het was weer leuk, heerlijke duels gehad met Ken_DS. Wij zitten op hetzelfde niveau man.

Comment

• Net ff online wat gereden, was plezant al lukt het me nog steeds niet goed

Sorry voor degene die ik soms wat vaak mee de kant heb ingeduwd... als ik zelf uit de bocht ga en jullie meeneem... doe ik dus niet expres

Vooral naar Brecht toe dan... die ergerde er zich nogal aan Maar vaak kwam je net langszij vlak voor ik de bocht wil aansnijden en dan liep het vaak fout...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                Nog eens voor alle duidelijkheid. De E46 M3 CSL is wel degelijk soms 2dehands te koop? Gewone E46 M3 ben ik al tegengekomen en 320i touringcar, geen CSL...
                Is zeker te koop ja. Ik heb hem al 2x zien passeren, gewoon elke 4-5 races de occasion dealer checken. (komt voor ongeveer 100k)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Idem

Skyline is te zwaar tijd voor iets licht met 350pk dus
                  Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Lol, idem
                  Ik kan nog 2des worden, maar wel op 6 seconden

edit: en nummer 3 op 30 seconden, die eerste was gewoon te snel
                  Last edited by caoimhin; 01/12/2010, 00:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                    Het was weer leuk, heerlijke duels gehad met Ken_DS. Wij zitten op hetzelfde niveau man.
                    Al stoorde dat niveau soms andere, het was lachen

Comment

Nog eens voor alle duidelijkheid. De E46 M3 CSL is wel degelijk soms 2dehands te koop? Gewone E46 M3 ben ik al tegengekomen en 320i touringcar, geen CSL...
                      Al tegengekomen 2x, rond de 90k credits dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                        Is zeker te koop ja. Ik heb hem al 2x zien passeren, gewoon elke 4-5 races de occasion dealer checken. (komt voor ongeveer 100k)
                        Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Thx, blijf 'm in 't oog houden. Het zou m'n eerste BMW zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                          Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          En ik maar kijken elke keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                            En ik maar kijken elke keer

En ik kijk nu, en ik heb hem

CSL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                              En ik kijk nu, en ik heb hem

CSL
                              Gvd! Welk niveau, welke race juist gewonnen, ongeveer? Zal er wel iets mee te maken hebben zeker?

Comment

Gvd! Welk niveau, welke race juist gewonnen, ongeveer? Zal er wel iets mee te maken hebben zeker?
                                Nah, ik ben nog maar level 14 en heb hem ook al tegengekomen, had toen net geen geld meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                  Nah, ik ben nog maar level 14 en heb hem ook al tegengekomen, had toen net geen geld meer
                                  Ik zou m'n 458 of LP560 er voor verkocht hebben, zo gek ben ik er van aan het worden!

Comment

• Probleem is dat ik shitkarre blijf kopen en nooit geld heb voor auto's die ook echt de moeite zijn... Als ik hem volgende keer zie koop ik hem wel eens, en eventueel doorgeven als je hem dan nog niet moest hebben

Heb al een hoop oldtimer/classiscs maar niks dat boven de 300Pk komt Behalve mijn getunde Civic

Comment

Level 20 nu, maar ik denk idd dat die om de zoveel tijd eens in de tweedehands komt. Je moet echt na elke race, special,... gaan checken. Want er staan constant andere karren.

Nu nog een gewone E46 M3 Hopelijk komen ze wel nog terug als je ze al gekocht hebt, ik wil er meer als 1

Juist herspoten, nieuwe olie, motorrevisie gedaan en carroseriestijfheid hersteld, mint

Comment

• Die komen terug hoor, telkens na één race te doen staan er meestal weeral 6-8 andere "nieuwe" auto's.

Heb al eens een gewone M3 gekocht, 3 racen later stond er weer een identieke...

Ps. Als je motorrevisie doet moet je de olie niet vervangen he (gaat nadien ook niet meer), die wordt mee vervangen, weeral 250$ minder kosten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                          Die komen terug hoor, telkens na één race te doen staan er meestal weeral 6-8 andere "nieuwe" auto's.

Heb al eens een gewone M3 gekocht, 3 racen later stond er weer een identieke...

Ps. Als je motorrevisie doet moet je de olie niet vervangen he (gaat nadien ook niet meer), die wordt mee vervangen, weeral 250$ minder kosten

Ok, thx

Comment

Working...
                                          X