Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
    Net ff online wat gereden, was plezant al lukt het me nog steeds niet goed

Sorry voor degene die ik soms wat vaak mee de kant heb ingeduwd... als ik zelf uit de bocht ga en jullie meeneem... doe ik dus niet expres

Vooral naar Brecht toe dan... die ergerde er zich nogal aan Maar vaak kwam je net langszij vlak voor ik de bocht wil aansnijden en dan liep het vaak fout...
    Was gewoon een beetje lastig door wat je deed er voor. Je bleef blokken ipv mij na 1 keer te blokken nog steeds niet door te laten, iets wat eigenlijk niet echt de bedoeling is. In gamen is het natuurlijk geen geschreven wet ofzo maar in het echte racen wel Voor de rest was het ok hoor,rematchke volgende keer

Net nog tegen David gereden met de volvo en de RX-7, vooral de eerste race met de Volvo's was bangelijk Bijna geen contact en verschillende keren gewisseld van positie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      Ik zou m'n 458 of LP560 er voor verkocht hebben, zo gek ben ik er van aan het worden!
      Heeft allemaal niets te maken met niveau ofzo, ik ben m op niveau 3 en 14 tegengekomen... Post hier iets als je hem zou tegenkomen of ruilen- anders koop ik hem wel als ik hem zie en ruilen we.

Comment

• Oh ja, en mijn excuses aan Blackfox voor dat incident bij de start met de S2000's. Vlak voor de start draaide mijn stuur vanzelf 180 graden om daarom die vreemde bewegingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
          Level 20 nu, maar ik denk idd dat die om de zoveel tijd eens in de tweedehands komt. Je moet echt na elke race, special,... gaan checken. Want er staan constant andere karren.
          Elke race is nu ook niet nodig he. Na 3 tot 5 races/specials is ok, daarvoor staat die lijst toch niet vol he

Comment

• Iemand al met die HSR-II Concept van '89 gereden?

Die heeft 2 zo'n luchtremmen zoals bvb de SLR dat heeft. Draai je naar links, dan gaat de linkse omhoog staan, draai je naar rechts, gaat de rechtse omhoog staan. Bij remmen allebei Knap detail!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
              Iemand al met die HSR-II Concept van '89 gereden?

Die heeft 2 zo'n luchtremmen zoals bvb de SLR dat heeft. Draai je naar links, dan gaat de linkse omhoog staan, draai je naar rechts, gaat de rechtse omhoog staan. Bij remmen allebei Knap detail!
              Is dat dat zilvergrijs plat lang ding?

Comment

• Dat was bij GT4 ook al zo
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Is dat dat zilvergrijs plat lang ding?
                  Die ja

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  Dat was bij GT4 ook al zo
                  Wist ik niet! Toen nooit mee moeten rijden denk ik, nu doe ik er de Japan classic mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                    Ik krijg net een smsje dat er thuis een pakje is aangekomen. Jiha
                    Wel kak dat ik tot 21u30 moet werken!
                    Hmmmm balans na één avondje uittesten : ik vrees dat ik de Gran Turismo periode wat ontgroeit ben. Jammer. Geen slecht spel maar ik vind het maar saai

Moest iemand interesse hebben : PM me maar.
                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Vanavond ben ik online, eerst offline mss nog eens wa doen. Zo hard gefocused de voorbije dagen op die AMG Academy en andere meuk goud zetten da'k al drie dagen nimmer gestegen ben in level... (gisteren ni kunnen racen, maar dan nog...). Tot strak e!

Comment

• Ik kan 3 dagen niet racen nu Dringend een extra PS3 aanschaffen

Comment

• Leuk filmpje, evolutie van GT, PS1 - PSP - PS2 - PS3
                          Your trusted source for video game news, reviews and guides, since 1999.

Comment

• doe hier net een heel rondje nurburgring en was 136 duizendste van een seconde te laat voor goud

Comment

• Da's om zot van te kommen e Ook al gehad... Best ff wachten met opnieuw proberen, anders gade beginnen gooien met allerhande losse voorwerpen Welke proef was't, die met de SLS of de 300SL? Met de SLS hebt ge wat ruimte voor fouten ze, ben twee keer 't gras in gegaan en 'k had em met ne second voorsprong.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                Da's om zot van te kommen e Ook al gehad... Best ff wachten met opnieuw proberen, anders gade beginnen gooien met allerhande losse voorwerpen Welke proef was't, die met de SLS of de 300SL? Met de SLS hebt ge wat ruimte voor fouten ze, ben twee keer 't gras in gegaan en 'k had em met ne second voorsprong.

Geduld en beheersing is een gave....... ( blijf vooral kalm vincent )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                  Da's om zot van te kommen e Ook al gehad... Best ff wachten met opnieuw proberen, anders gade beginnen gooien met allerhande losse voorwerpen Welke proef was't, die met de SLS of de 300SL? Met de SLS hebt ge wat ruimte voor fouten ze, ben twee keer 't gras in gegaan en 'k had em met ne second voorsprong.
                                  met 300sl in de regen en dan uit haast mijn laatse bochten te snel genomen en dan dat..
                                  ik neem dan maar genoegen met zilver...

Comment

• Ik ben zo al los de pits ingereden terwijl ik een superrondje aan het afleggen was. Dat is pas frustrerend (en dom ) !

Comment

• Ik kom overal toch een serieus eindje tekort hoor. Zelfs bij de B en A Licence heb ik totaal niet overal goud, denk max. zo'n 8/20 ofzo. Stel dat je dus een Licence haalt met alles brons en hier en daar een zilveren en gouden tijd, dan krijg je als prijs de "bronzen" prijs. Weet iemand of je, indien je alle bronzen omzet naar zilveren, je dan de "zilveren" prijs ook nog eens krijgt?

Als ik dan AMG Academy speel, kom ik overal tamelijk dicht bij zilver, maar net niet goed genoeg...

Comment

• Bij die licenties haal ik ook niet overal goud. Wel overal zilver (behalve bij die kut pottekes waartussen je moet slalommen ). Heb wel nog maar enkel B en A gedaan. Rest heb ik nog niet nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                          Gvd! Welk niveau, welke race juist gewonnen, ongeveer? Zal er wel iets mee te maken hebben zeker?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten

CSL
                                          En heb er nog eentje gekocht

Dus Jerain, als je wil ruilen tegen iets Liefst tegen een muscle car waarmee ik een van de 2 races kan doen van de muscle cars in amateur of professional

Comment

Working...
                                          X