Vet, nog ni aan gedacht eigenlijk, auto's ruilen Ivm AMG Academy, die in't nat moet ik nog doen, maar 'k ga ff wachten, 'k verkloot mijn Ring-verslaving door TE veel te Ringen, in totaal op twee dagen tijd 8u +/- niks anders gedaan dan Ringen Ik neem in elk geval geen genoegen met goud, vooral als ik weet dat ik het kan... Best frustrerend zo natuurlijk, maar als ge dan eens die gouden plak hebt...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Iemand die deze middag online racet? Kzou ne keer afkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenWaar haal ik een Lupo??
edit: en iemand die toevallig eerst die Lambo-challenge gedaan heeft, en zijn geld nu op is om een Ferrari te kopen?
Aangezien ik nog een F430 heb, en mijn geld nu op is voor een Lambo
Die krijg je normaal ergens, die Lupo Cup. Rijdt overigens echt goed
En bij de Lupo challenge krijg je dan een gewone Lupo 1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenDie krijg je normaal ergens, die Lupo Cup. Rijdt overigens echt goed
En bij de Lupo challenge krijg je dan een gewone Lupo 1.4
Want A-Spec heb ik bij alles er voor goud...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenWaar haal ik een Lupo??
edit: en iemand die toevallig eerst die Lambo-challenge gedaan heeft, en zijn geld nu op is om een Ferrari te kopen?
Aangezien ik nog een F430 heb, en mijn geld nu op is voor een Lambo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb een Lambo op overschot ! Countach LP400. En heb nog een Ferrari nodig
De Countach LP 400 is wel nog volledig stock.
Ik laat het je nog weten want ben nu telkens 2de met mijn stock F430 (die Enzo is gewoon TE snel).
Wil uiteraard eerst nog goud halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIk kom overal toch een serieus eindje tekort hoor. Zelfs bij de B en A Licence heb ik totaal niet overal goud, denk max. zo'n 8/20 ofzo. Stel dat je dus een Licence haalt met alles brons en hier en daar een zilveren en gouden tijd, dan krijg je als prijs de "bronzen" prijs. Weet iemand of je, indien je alle bronzen omzet naar zilveren, je dan de "zilveren" prijs ook nog eens krijgt?
Als ik dan AMG Academy speel, kom ik overal tamelijk dicht bij zilver, maar net niet goed genoeg...
Is die SLS amg die je krijgt bij de AMG academy een speciale versie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk BerichtenLupo kan je ergens winnen, een van de lagere level events als ik het mij goed herinner. (Lijst van waar je welke auto's wint staat hier ergens)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenOk!
Ik laat het je nog weten want ben nu telkens 2de met mijn stock F430 (die Enzo is gewoon TE snel).
Enzo op zijn doos gegeven met mijn 458 Italia
Weliswaar door hem een paar keer in de weg te rijden en wat te blokkeren
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk BerichtenJa, je krijgt volgens mij altijd alle prijzen- als je in 1x alles goud haalt krijg je 3 auto's: de brons-zilver en goud prijzen.
Is die SLS amg die je krijgt bij de AMG academy een speciale versie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenEnzo op zijn doos gegeven met mijn 458 Italia
Weliswaar door hem een paar keer in de weg te rijden en wat te blokkeren
Nee gewone SLS
Het parcours is idd nogal handig om stukjes af te snijden, maar die Enzo krijg ik er niet af
Straks eens aan de 430 prutsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenDa's iets da'k NOOIT meer doe, auto's verkopen. De 4 verkocht ik zo veel da'k op de duur niks meer had... Dus, 't is zoals met mijn vinyl platen, ik verkoop niks!
Weet er iemand wat het nut is van die tickets/autoleveringen pas later toe te passen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenDa's iets da'k NOOIT meer doe, auto's verkopen. De 4 verkocht ik zo veel da'k op de duur niks meer had... Dus, 't is zoals met mijn vinyl platen, ik verkoop niks!
Ik ook nooit, alleen daarnet een oude Mini cooper, omdat ik hem dubbel had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenOk!
Comment
-
Heb zo een Audi RS6 '02 avant en berline, M3, .. staan waar ik nooit mee rijd Maar dat zijn dan wagens die ik sowieso wil hebben. En concept wagens houd ik ook bij als ik ze win.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenHeb altijd problemen met die blauwe 458 en die Enzo
Het parcours is idd nogal handig om stukjes af te snijden, maar die Enzo krijg ik er niet af
Straks eens aan de 430 prutsen
Comment
Comment