Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
TCT
Volgende keer moet ik er echt eens aan denken om die headset bij me te hebben
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenJuist de S-licentie behaald met alles goud
Eigenlijk de makkelijkste licentie
In vergelijking met GT3 of 4 waar je dan echt 100x opnieuw moest proberen... en dan soms een kiddie trofee kreeg voor de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenHeeft er hier iemand een idee hoe je je replay's op de PC kan krijgen of op youtube?
The YouTube replay upload feature had to be pulled from the final version of the game because it took a very long time to render and it consumed too much memory. Yamauchi is still considering it, however.
U madam laten filmen.
krijgde dien niet op ne usb stick??
GT5 video export to YouTube
- After your stunning/eventful/awful race Save your replay.
- On the My Home screen select the Replay Theatre (video camera icon)
- Find your Gran Turismo replay video and select Export Save Data
- Quit the Gran Turismo game and go to the PlayStation dashboard
- Plug in a PC-formatted USB memory stick
- Under the Game tab of the XMB select Save Data Utility (PS3TM)
- Press Triangle to bring up the Options and select Copy.
- Take your USB stick and put it in your computer.
- Copy the file and upload your GT 5 replay to YouTube
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenThe YouTube replay upload feature had to be pulled from the final version of the game because it took a very long time to render and it consumed too much memory. Yamauchi is still considering it, however.
U madam laten filmen.
krijgde dien niet op ne usb stick??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten- After your stunning/eventful/awful race Save your replay.
- On the My Home screen select the Replay Theatre (video camera icon)
- Find your Gran Turismo replay video and select Export Save Data
- Quit the Gran Turismo game and go to the PlayStation dashboard
- Plug in a PC-formatted USB memory stick
- Under the Game tab of the XMB select Save Data Utility (PS3TM)
- Press Triangle to bring up the Options and select Copy.
- Take your USB stick and put it in your computer.
- Copy the file and upload your GT 5 replay to YouTube
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenEigenlijk kunnen we toch ook wagens uitlenen...moet de andere wel zo fair zijn de wagen terug te geven natuurlijk.
Een Ferrari a.u.b. !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenNope werkt dus niet.
Als je de replay in GT5 exporteert naar ps3 wod dit opgeslagen als een "save-file" niet als een video file
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMag je altijd doen, caoimhin is de naam !
Een Ferrari a.u.b. !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenen met een videoconverter?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWilde mijn Scuderia lenen? Wel erna terug sturen hè
Raydendj's GT5 Car-Rental service!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWilde mijn Scuderia lenen? Wel erna terug sturen hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGraag Wordt die trouwens niet automatisch teruggegeven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is vreemd. Ik selecteer het cadeau, ontvang het, maar ik zie hem nergens staan
edit: bij autolevering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWas gewoon een beetje lastig door wat je deed er voor. Je bleef blokken ipv mij na 1 keer te blokken nog steeds niet door te laten, iets wat eigenlijk niet echt de bedoeling is. In gamen is het natuurlijk geen geschreven wet ofzo maar in het echte racen wel Voor de rest was het ok hoor,rematchke volgende keer
Net nog tegen David gereden met de volvo en de RX-7, vooral de eerste race met de Volvo's was bangelijk Bijna geen contact en verschillende keren gewisseld van positie.
Mja op een recht stuk doe ik dat idd wel eens als ik zie dat iemand langszij probeert, doen ze in de echte racerij ook he zal er volgende keer op letten
Mij in een bocht passeren is gewoon een risico... aangezien ik vaak zelf niet weet waar ik ga uitkomen
Comment
Comment