Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenhier ook wel zin in online racen vanavond.. nog volk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWilt ge die 458 naar mij sturen, ik heb ook moeite me die enzo te verslagen met een scuderia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvnvd potje online?
Ik ben daar wel rotslecht in, maar soit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenYep, zeg maar hoe laat. Ring met de meganes ofzo nog eens
mijn PSN naam : defille20
Iedereen welkom !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMag je altijd doen, caoimhin is de naam !
Een Ferrari a.u.b. !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk BerichtenIk heb binnen 15 minuten een lounge opstaan
mijn PSN naam : defille20
Iedereen welkom !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWilt ge die 458 naar mij sturen, ik heb ook moeite me die enzo te verslagen met een scuderia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik kom af, met m'n nieuwe aanwinst
RS6 Avant Donkergroen, beige/bruin leder, Sportec 20", extra diffusor, en beetje verlaagd
en ahum....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk wil die R5Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDie win je toch?
289PK voor 872kg, op slicks! Echt perfect handelbaar qua wegligging. Ik mis gewoon nog topsnelheid om mee te kunnen met de supercars, maar qua acceleratie & grip...
Iemand die een lobby open heeft op dit moment??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenIk heb er 2 als ik zeker ben dat ze terug komen zie ik daar geen problemen in.
Comment
-
ik zie die niet staan...
Help?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenWat is je nick?dan voeg ik je toe en kan je hem even lenen.
merciBMW X5 45e
Comment
Comment