Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Start gt5, dan krijg ej als je hetb geladen hebt links een paar tabbladen met community, profiel,...
Klik op community,normaal zie je dan voor mijn Nick een groen bolletje' daar klik je op en dannvanonder staat Zr. Zo een blauw icoontje' precies een koffietas, klik daarop
En dan joinen
Heeft allemaal niets te maken met niveau ofzo, ik ben m op niveau 3 en 14 tegengekomen... Post hier iets als je hem zou tegenkomen of ruilen- anders koop ik hem wel als ik hem zie en ruilen we.
Dus Jerain, als je wil ruilen tegen iets Liefst tegen een muscle car waarmee ik een van de 2 races kan doen van de muscle cars in amateur of professional
Daarstraks de kartspecial voor gevorderden gedaan en ging nog eens kijken. Daar stond ie dan!
edit: en iemand die toevallig eerst die Lambo-challenge gedaan heeft, en zijn geld nu op is om een Ferrari te kopen?
Aangezien ik nog een F430 heb, en mijn geld nu op is voor een Lambo
Lupo win je. Ik had eerst de lambo, heb daar veel geld mee verdiend, uiteindelijk de 458 gekocht.
Heb altijd problemen met die blauwe 458 en die Enzo
Het parcours is idd nogal handig om stukjes af te snijden, maar die Enzo krijg ik er niet af
Straks eens aan de 430 prutsen
Allez, ik vond die kei simpel, m'n 458 was wel bijna tot maximum geprepareed.
Ik haat rally, oftewel ga ik rond zonder hulpmiddelen oftwel weigert ie om vooruit te geraken met hulpmiddelen. Na 3 keer proberen heb ik er altijd genoeg van...
Iemand die toevallig al de MR Challenge gereden heeft?
Die McLaren F1 blijkt bloedsnel te zijn daar
EDIT: Net RUF Yellowbird gekocht
RUF CTR2 ook zien staan gisteren, het kriebelde. MR heb ik met de gewonnen lambo 400 gedaan en FR met de gewonnen california. Veel races die ik kan doen met gewonnen auto's, je moet er een beetje bij nadenken soms wanneer je wat koopt...
Wou de Turbo-Challenge met de ZR-1 gaan rijden, maar blijkbaar heeft die dat niet
Die is toch drukgevoed normaal? Of is dat een Supercharger?
Heb die met m'n eerste echte aankoop vlotjes gewonnen, Lancer evo GSR to the max.
Trouwens, is dat bij jullie ook zo dat de A-spec heel gemakkelijk is en je bijna altijd van de eerste keer goud haalt maar bij de specials zit ik altijd te kloten!
Trouwens, is dat bij jullie ook zo dat de A-spec heel gemakkelijk is en je bijna altijd van de eerste keer goud haalt maar bij de specials zit ik altijd te kloten!
Yup, idem.
Bon, 'k ga es zien of ik Carlito zijn C op zijn doos kan geven met 1 van mijn speeltjes
Bon, 'k ga es zien of ik Carlito zijn C op zijn doos kan geven met 1 van mijn speeltjes
Ik denk dat ik ondertussen wel wat ervaring heb om met de boel hier mee te kunnen. Morgenavond heb ik ook tijd, zal dan eens mee komen doen. Gewoon bij lounge kijken naar een belgische server met Nurburgring nordschleife of wat?
Kan ik van iemand een wagen lenen voor de Japanese classics races? Een japanse wagen van voor 1980, liefst eentje die wat snel is.
Met dat probleem zit ik ook... Ook qua musclecar weet ik niet goed wat kopen, een oud krel en dan to the max zetten zodat je de 2-3 onderdelen kan doen...
Comment