Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb hier een Honda Mirage 1.4, volledig getuned naar 197 pk, snel genoeg om die events te winnen.
    Kutkar heeft me 200.000 Cr. gekost en rijdt echt zo slecht..

edit: ook even verhuizen en wat gaan gamen!
    1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
      Ik heb hier een Honda Mirage 1.4, volledig getuned naar 197 pk, snel genoeg om die events te winnen.
      Kutkar heeft me 200.000 Cr. gekost en rijdt echt zo slecht..

edit: ook even verhuizen en wat gaan gamen!
      Als je wilt stuur maar door, stuur em erna terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        Als je wilt stuur maar door, stuur em erna terug.
        Nevermind, net eentje gewonnen die ik kan gebruiken

Comment

• Oei, tis geen honda maar een Mitsu en ie heeft 205 PK, maar hij is verstuurd!

Comment

• oops, stuur maar terug dan.

Comment

• Had ik eindelijk defille toegevoegd, blijkt die niet meer te hosten? Waar zitten jullie nu dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                Yup, idem.

Bon, 'k ga es zien of ik Carlito zijn C op zijn doos kan geven met 1 van mijn speeltjes
                die veyron kan nog corneren ook, watefok is da voor een spel man!!!

Comment

oops, stuur maar terug dan.
                  Ik stuur em je morgen terug. Ik heb daarstraks een auto gestuurd naar Caoimhin, en kan er maar 1 sturen om de 24 uur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                    die veyron kan nog corneren ook, watefok is da voor een spel man!!!
                    Ondersturen kan em goed ja

Comment

• Hoe kut zijn die nascar lvl 21 challenges.. wtf, hoe ik die bochten ook pak, die kerels zijn altijd sneller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        merci, kzal hem ne carwash geve en een oliebeurt voorkem trg stuur

is wel fun als we elkaar zo kunnen helpen.

Comment

Hoe kut zijn die nascar lvl 21 challenges.. wtf, hoe ik die bochten ook pak, die kerels zijn altijd sneller.
                          in de slipstream blijven hangen, desnoods even inhouden om er even achter te kunnen hangen, en dan bij het afremmen (bv op indianapolis) voorbij gaan en aansluiten bij de volgende en weer hetzelfde doen

Comment

• Wie heeft het kampioenschap van GT all stars (expert) uitgereden en goud gewonnen?En met welke wagen heb je dit dan gereden,want ik krijg telkens wel ergens een tik van de één of de andere...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                              Wie heeft het kampioenschap van GT all stars (expert) uitgereden en goud gewonnen?En met welke wagen heb je dit dan gereden,want ik krijg telkens wel ergens een tik van de één of de andere...
                              ik heb er al enkele races van gereden en gewonnen. Wel met de Lambo LP670 getwiekt naar een 750pk, 1 keer gewichts vermindering en op race hard banden
                              Is peace off cake dan.
                              Zit ook andere koppeling, versnellingsbak en vliegwiel op. Al de rest (vering, diff, cardan, spoilers,...) zijn nog standaard.

Vraag me wel af op welke wagens je een racemodificatie kan uitvoeren (laatste optie in GT-auto, waar je ook je olie kan wisselen).

En vraag me ook af waar je IRL die olie kan kopen. Azo een vermogenswinst dadde daar mee haalt

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Civic ek9 kan je race modification doen, voor de rest ook nog geen tegen gekomen.

Edit:
                                Acura NSX RM '91
                                Chevrolet Camaro SS RM '10
                                Chevrolet Camaro Z28 RM '69
                                Chevrolet Corvette Z06 (C6) RM '06
                                Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09
                                Dodge Challenger R/T RM '70
                                Honda CIVIC TYPE R (EK) RM '97
                                Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04
                                Lexus IS F RM '07
                                Lotus Elise RM '96
                                Lotus Elise 111R RM '04
                                Mitsubishi Lancer Evolution IX ��GSR RM '05
                                Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM '02
                                Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM '05
                                Suzuki Cappuccino (EA21R) RM '95
                                TVR Tuscan Speed 6 RM '00
                                Volkswagen Golf IV GTI RM '01

Gene vette dus, al zie ik een race ZR1 wel zitten :p
                                Last edited by ; 02/12/2010, 13:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                  ik heb er al enkele races van gereden en gewonnen. Wel met de Lambo LP670 getwiekt naar een 750pk, 1 keer gewichts vermindering en op race hard banden
                                  Is peace off cake dan.
                                  Zit ook andere koppeling, versnellingsbak en vliegwiel op. Al de rest (vering, diff, cardan, spoilers,...) zijn nog standaard.

Vraag me wel af op welke wagens je een racemodificatie kan uitvoeren (laatste optie in GT-auto, waar je ook je olie kan wisselen).

En vraag me ook af waar je IRL die olie kan kopen. Azo een vermogenswinst dadde daar mee haalt

Ni alles getuned dan?? Ge kunt u beter ineens laten gaan dan hè. Daarenboven hoort bij het een het ander vaak bij hè. Die racebanden gaan weinig uithalen met de standaard ophanging van de meeste auto's, van die LP mss wel, maar dan nog. De rembalans moet ook wa worden aangepast bij andere banden hè, ge kunt veel meer remdruk zetten. Ik zie altijd dat als ik een auto koop, ik nog genoeg budget heb om mij der eens goe op te laten gaan. Gisteren was eindelijk mijn baby aan de beurt, 120D van 1100kg en ne chic, zachte slicks, en 380 pk Da ding GA als een SPEER. Ergens spijt da'k die eerste race van de Schwarzwald liga dermee heb gedaan, gefinished met 48 seconden voorsprong 'k Heb er wel een trophy aan overgehouden: spendeer belachelijk veel geld aan het tunen van een wagen Voor de rest ni veel kunnen doen gisteren, 'k wou nog online, maar 'k ben maar eens op tijd gaan slapen, 't was nodig. Vanavond training, mr mss da'k vandenamiddag wel ff ga spelen.

Comment

• Sommige auto's tune ik niet volledig (bijna allemaal zelfs), gewoon om het een beetje realistisch te houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Is peace off cake dan.

zeker dat dat all-stars expert is?
                                      daar doen auto's mee van 905 pk voor 800 kilo..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                                        zeker dat dat all-stars expert is?
                                        daar doen auto's mee van 905 pk voor 800 kilo..
                                        Echt eh, 'k ben nog altijd aan't denken welke auto ik daar voor ga nemen, en vooral hoe ik dat ga betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                          Echt eh, 'k ben nog altijd aan't denken welke auto ik daar voor ga nemen, en vooral hoe ik dat ga betalen
                                          Ik rij hem met de 787b en da gaat goed,maar eigenlijk zijn dat geen circuit voor zo een wagens,ik word altijd wel eens aangetikt met een spin tot gevolg....

Comment

Working...
                                          X