Iemand die het ziet zitten om zijn mini poeper uit te lenen voor de mini challenge?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
A brand new steering wheel, the Thrustmaster T500 RS, first popped up in the game’s settings, as noted by TomN here in our forums. Today, Tom also discovered this teaser animation on Thrustmaster’s website, revealing the T500 RS’ new logo alongside official GT5 branding. The teaser provides us with our first peek at the new wheel (aside from the in-game icon), though many details remain unknown. What we do know, however, is that the T500 RS will feature “unmatched steering accuracy, thanks to the built-in H.E.A.R.T (HallEffect AccuRate Technology)” and “16-bit resolution with 65,536 values in the wheel’s rotation”.
Until we know more about the wheel’s specific features, its most notable attribute is what appears to be its official endorsement by Polyphony Digital. Only the Logitech Driving Force GT wheel has carried the GT logo since its release back in 2008, and Logitech’s loss of branding could mark a significant change in the balance of power in the sim racing accessory market. Thanks, once again, to TomN for digging this information up – stay tuned for more developments.
UPDATE: Kazunori Yamauchi has now also commented about the T500 RS, via Google Translator: “T500RS has great potential.I can not wait to launch the device.” (thanks, matteo!).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenIk rij hem met de 787b en da gaat goed,maar eigenlijk zijn dat geen circuit voor zo een wagens,ik word altijd wel eens aangetikt met een spin tot gevolg....
Jij zult die hebben overgenomen van psp zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenEuh ja, 5 miljoen voor dat ding...
Jij zult die hebben overgenomen van psp zeker?
signature edition.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenIemand die het ziet zitten om zijn mini poeper uit te lenen voor de mini challenge?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenals gij uwe 787b stuurt voor de like the wind challenge
Kmis die auction house toestanden van fm3.........
De frank zal diene met plezier lenen.......................
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenIk rij hem met de 787b en da gaat goed,maar eigenlijk zijn dat geen circuit voor zo een wagens,ik word altijd wel eens aangetikt met een spin tot gevolg....
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Met welke auto rijden jullie die rally in special events (max 250pk)?
Ik heb het al geprobeerd met de Mégane en de Cooper en haal enkel goud op sneeuw...
Ik stel nochtans mijn veringen af zoals in de APEX staat2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
2010 Opel Astra J 1.4I
1998 Opel Astra G 1.4I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenals gij uwe 787b stuurt voor de like the wind challenge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk BerichtenMet welke auto rijden jullie die rally in special events (max 250pk)?
Ik heb het al geprobeerd met de Mégane en de Cooper en haal enkel goud op sneeuw...
Ik stel nochtans mijn veringen af zoals in de APEX staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMijn eerste auto, een civic type-r :p
Ik heb dit wat kunnen verhelpen door veringen wat aan te passen maar helaas... Nog steeds geen goud2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
2010 Opel Astra J 1.4I
1998 Opel Astra G 1.4I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk BerichtenCombo PS3+GT5 besteld. Morgen komt de facteur er mee langs.
Next step: installatie die veel te lang gaat duren als ik de rest hier mag geloven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenZit daar niet mee in
heb de ideale mini om die challenge te doen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk BerichtenHeb je die gekocht of gewonnen?( en indien gewonnen, waar? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk BerichtenMet welke auto rijden jullie die rally in special events (max 250pk)?
Ik stel nochtans mijn veringen af zoals in de APEX staat
Comment
Comment