Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn 458 is terug waarvoor dank,ik hoop dat het gelukt is.

Comment

• Ik heb net een auto gekregen van een vriend, maar nu heb ik die toegevoegd aan accessoires en staat die daar als "autocadeaubon". Hoe kan ik die nu zelf krijgen, want heb geen optie om die te kiezen, enkel om die zelf door te geven.?.. => Nevermind, blijkbaar staat die met heropstarten bij autolevering
      Last edited by ; 02/12/2010, 17:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk Berichten
        Met welke auto rijden jullie die rally in special events (max 250pk)?
        Ik heb het al geprobeerd met de Mégane en de Cooper en haal enkel goud op sneeuw...
        Ik stel nochtans mijn veringen af zoals in de APEX staat
        Lancer 2de hands gekocht. Niets moeten aanpassen, gewoon rijden met die kar en achteraf verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Historic racing cars is er trouwens ook zoeentje, vindt maar es zo'n kist..
          Nu ik die heb doorgekregen heb ik even een MARK IV gekregen, die kan ik eventueel wel verder uitlenen als ik hem zeker terug krijg.

Comment

• grizzly: Die mag je altijd naar DaggieBe sturen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              grizzly: Die mag je altijd naar DaggieBe sturen ..
              Komt er binnen half uur aan (PSN nickname : "Daeruin-")

Comment

• thnx!

Ik zet mijn GT5 alvast in gang

Comment

• Historic racing cars: waar is dat

Ik was eigenlijk op zoek naar European classic cars bij beginner of japanese class bij beginner. Kan iemand zo eentje opsturen?

Comment

• Japanse classic heb ik ook nog niet. Zoek een Skyline van de jaren 70.

Comment

• heb net racecarmodification gedaan op zr-1 ... heel leuk rijdt super maar 150 pk minder .
                      waardoor er toch nog altijd twee steeds sneller zijn dan mij in gran turismo allstars...

Comment

• GT All stars expert gewonnen met de 787b andere settings en ik won het met vingers in de neus

Als beloning kreeg ze nieuwe olie,motorbeurt,bodycontrol ,en nog een wash en dan kan ze naar RAYDENDJ
                        Last edited by mrwhoopie; 02/12/2010, 18:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                          GT All stars expert gewonnen met de 787b andere settings en ik won het met vingers in de neus
                          mensen zonder signature edition moeten dus sparen?

Comment

• Of gewoon even de wagen lenen he...ik verschrok wel even van de prijs van die ketel,maar ze gaat dan ook wel heerlijk....ik heb nog een beetje bij getuned waardoor ze nu aan 900+ pk's zit.

Comment

• Ik ben aant sparen maar 5,000,000 Cr. is echt..
                              1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                                mensen zonder signature edition moeten dus sparen?
                                en heel veel rijden.. alhoewel met die special events je toch redelijk wat verdient.
                                Nu kuis aan het houden in mijn garage en straks car list eens posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                                  heb net racecarmodification gedaan op zr-1 ... heel leuk rijdt super maar 150 pk minder .
                                  waardoor er toch nog altijd twee steeds sneller zijn dan mij in gran turismo allstars...
                                  Ik heb gelezen dat die race car mod bijna al je tuning teniet doet en je die terug moet kopen. Dus kijk eens of je turbo's enz nog actief zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                                    GT All stars expert gewonnen met de 787b andere settings en ik won het met vingers in de neus

Als beloning kreeg ze nieuwe olie,motorbeurt,bodycontrol ,en nog een wash en dan kan ze naar RAYDENDJ
                                    Mini is verzonden. Alle hulp af, race-bandjes erop en gaan met die handel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                      Mini is verzonden. Alle hulp af, race-bandjes erop en gaan met die handel
                                      Ok nog 1 rondje nordschleife en mijn bijoux komt er aan.

Comment

• Nieuw stuur van Thrustmaster zal ook wat worden volgens mij "T500 RS"
                                        Vroeger van die mannen nog joysticks gehad, koste wel wat maar super kwaliteit!

General Update: Unfortunately, due to time constraints, I will no longer be updating this thread. The info you'll find down here is from back when rumors of the T500RS started popping up. For newer information, head over to Thrustmaster's offical website. However, this thread remains the most...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                                          Ik heb gelezen dat die race car mod bijna al je tuning teniet doet en je die terug moet kopen. Dus kijk eens of je turbo's enz nog actief zijn?
                                          nope je kan niet meer tunen.. , staat allemaal aangevinkt als geinstalleerd.

Comment

Working...
                                          X