Mijn 458 is terug waarvoor dank,ik hoop dat het gelukt is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb net een auto gekregen van een vriend, maar nu heb ik die toegevoegd aan accessoires en staat die daar als "autocadeaubon". Hoe kan ik die nu zelf krijgen, want heb geen optie om die te kiezen, enkel om die zelf door te geven.?.. => Nevermind, blijkbaar staat die met heropstarten bij autolevering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk BerichtenMet welke auto rijden jullie die rally in special events (max 250pk)?
Ik heb het al geprobeerd met de Mégane en de Cooper en haal enkel goud op sneeuw...
Ik stel nochtans mijn veringen af zoals in de APEX staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHistoric racing cars is er trouwens ook zoeentje, vindt maar es zo'n kist..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichtengrizzly: Die mag je altijd naar DaggieBe sturen ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenGT All stars expert gewonnen met de 787b andere settings en ik won het met vingers in de neus
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichtenmensen zonder signature edition moeten dus sparen?
Nu kuis aan het houden in mijn garage en straks car list eens posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichtenheb net racecarmodification gedaan op zr-1 ... heel leuk rijdt super maar 150 pk minder .
waardoor er toch nog altijd twee steeds sneller zijn dan mij in gran turismo allstars...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenGT All stars expert gewonnen met de 787b andere settings en ik won het met vingers in de neus
Als beloning kreeg ze nieuwe olie,motorbeurt,bodycontrol ,en nog een wash en dan kan ze naar RAYDENDJ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenMini is verzonden. Alle hulp af, race-bandjes erop en gaan met die handel
Comment
-
Nieuw stuur van Thrustmaster zal ook wat worden volgens mij "T500 RS"
Vroeger van die mannen nog joysticks gehad, koste wel wat maar super kwaliteit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk BerichtenIk heb gelezen dat die race car mod bijna al je tuning teniet doet en je die terug moet kopen. Dus kijk eens of je turbo's enz nog actief zijn?
Comment
Comment