Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb wat auto's verwijderd en deze blijven nog over.

PSN: scargreg7

carlist:
    Jaguar XJ13 Race Car Chrome Line / 529pk
    Maserati GranTurismo S '08 / 432pk
    Dodge Challenger SRT8 '08 / 418pk
    Dodge Challenger R/T '70 / 649pk
    Ferrari 458 Italia '09 / 555pk Echt knappe wagen!!
    Renault Clio Sport V6 24V '00 / 348pk
    Nissan Skyline GTS-R '87 / 292pk
    Mercedes SL65 AMG '04 / 941pk
    Mitsubishi Pajero Evo Rally Car '03 / 264pk
    Opera S2000 '04 / 337pk
    Buick Special '62 / 569pk
    Subaru Impreza WRX sti '99 / 343pk
    VW Golf IV R32 '03 / 301pk
    Mercedes CLK 55 AMG '00 / 456pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Japanse classic heb ik ook nog niet. Zoek een Skyline van de jaren 70.
      Als het niet persé een Skyline hoeft te zijn, kan ik je mijn ketel sturen? Mail me even daarvoor dan in GT

Comment

• WTF Die stealth cars kan je niet weg geven???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Als het niet persé een Skyline hoeft te zijn, kan ik je mijn ketel sturen? Mail me even daarvoor dan in GT
          Mag altijd. Kan wel pas morgen rond 23 uur op de PS3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
            WTF Die stealth cars kan je niet weg geven???
            Nee ik dacht van niet. gene stress kga eens proberen om met de veyron op indianapolis te winnen van die race-wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
              Nee ik dacht van niet. gene stress kga eens proberen om met de veyron op indianapolis te winnen van die race-wagens
              heb ik al eens geprobeerd en ge wordt gewoon los uit hun zog gereden om nog maar van de bochten te zwijgen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                heb ik al eens geprobeerd en ge wordt gewoon los uit hun zog gereden om nog maar van de bochten te zwijgen..
                inderdaad, wa voor ne janettenbak is me dat die veyron...
                dubbels zoveel pk's en zelfs op de straights die 500pk gti-kes ( ) nogni kunnen volgen merde merde merde

Comment

• 'k Had voor die muscle car race een vette Dodge gekocht voor een pakje geld, blijkt dat ding maar een top te hebben van 180 ofzo, dus ik word los voorbij gestoken door de rest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                    WTF Die stealth cars kan je niet weg geven???
                    Die Chromeline auto's ook niet. Nogal logisch, anders zou je die kunnen kopiëren en doorsturen he; weg incentive om 180 euro te geven aan GT5 =) Kan je die reward Minolta niet weggeven? Die is toch even snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                      'k Had voor die muscle car race een vette Dodge gekocht voor een pakje geld, blijkt dat ding maar een top te hebben van 180 ofzo, dus ik word los voorbij gestoken door de rest.
                      fully customisable gearbox kopen will do the trick

Comment

'k Had voor die muscle car race een vette Dodge gekocht voor een pakje geld, blijkt dat ding maar een top te hebben van 180 ofzo, dus ik word los voorbij gestoken door de rest.
                        steek die dikste versnellingsbak erop en dan je alles aanpassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                          fully customisable gearbox kopen will do the trick
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                          steek die dikste versnellingsbak erop en dan je alles aanpassen
                          Nog es 20k er bovenop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                            Die Chromeline auto's ook niet. Nogal logisch, anders zou je die kunnen kopiëren en doorsturen he; weg incentive om 180 euro te geven aan GT5 =) Kan je die reward Minolta niet weggeven? Die is toch even snel
                            Welke minolta?

edit:
                            Heb hem juist gewonnen
                            Last edited by mrwhoopie; 02/12/2010, 19:33.

Comment

Standaard win je daar ook mee hoor.
                              Maar voor de 2de race waar die modernere muscle cars bijzitten heb ik ook de versnellingsbak gekocht

Comment

• wie ne snelle chrome line wil winnen via facebook volgt de stappen beschreven in de link

heb daarmee mijne jaguar gehaald :p

Comment

Nog es 20k er bovenop.
                                  Of enkel de standaard en dan kan je 190 :p
                                  als je de 5-bak erop zet terug naar 180
                                  Had dat ook met mijn dodge en beste is de volledig aanpasbare

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                    Historic racing cars: waar is dat

Ik was eigenlijk op zoek naar European classic cars bij beginner of japanese class bij beginner. Kan iemand zo eentje opsturen?
                                    Experts staat die.

Comment

• Bedankt voor de Mark IV! Wat een kot
                                      Ik heb 2 challenges bij amateur gereden en daar dan ook 1 of andere Japanse classic gekregen.

Tegen dat ik bij Expert ben, luis ik hem nog wel eens af :p

Comment

• Mja ik zoek nog een kar voor Japanse classic en world classic car... met die kubelwagen kan ik daar nie echt volge

Wel kut dat je vanaf nu (prof en expert) reeksen echt bepaalde wagens moet kopen.... lambo en ferrari enzo en geen geld hebbe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                          Mja ik zoek nog een kar voor Japanse classic en world classic car... met die kubelwagen kan ik daar nie echt volge

Wel kut dat je vanaf nu (prof en expert) reeksen echt bepaalde wagens moet kopen.... lambo en ferrari enzo en geen geld hebbe
                                          skyline van 87 is goed wagentje als je die vind in occasie

Comment

Working...
                                          X