Jerain, ik heb u een cadeau gestuurd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenEindelijk! Ik maar zoeken "Maar alé, ik vind nergens de GT2 racewagen van Corvette?"
Blijkbaar moet ik men straat ZR1 gewoon upgraden naar raceversie
Ben ik nu ook voor aan het sparen 385.000 is niet weinig.
Gisteren en vandaag veel verdiend en uitgegeven
- R129 SL 600 (herspoten in bordeaux)
- Yellowbird
- ZR-1
- Gallardo + Tjoenink
Had dat beter bijgehouden en nu een MacF1 gekocht
Comment
-
tgaat echt zo traag vanaf lvl 20.. zit nu net op 22 en wil sparen voor zo'n ultiem racemachien alla Mazda 787b.. helaas is er altijd wel iets dat ik plots ook wil kopen maar eigenlijk geen enkel nut heeft in de vooruitgang van het spel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtentgaat echt zo traag vanaf lvl 20.. zit nu net op 22 en wil sparen voor zo'n ultiem racemachien alla Mazda 787b.. helaas is er altijd wel iets dat ik plots ook wil kopen maar eigenlijk geen enkel nut heeft in de vooruitgang van het spel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIdem. Heb nu bijna 3 miljoen credits, en ben aan het sparen voor de Peugeot 908 HDI FAP LMP1.
Comment
-
'k Heb gisteren die Grand Tour eens geprobeerd, bleek ni simpel te zijn voor velen. Overal goud 'k Ga eerlijk zijn, 'k heb mijn tanden serieus stukgebeten op die Lambo in't begin, maar dan de racelijn aangezet, omda'k het circuit nog ni kende, zelfs ni in't licht. En in't donker een circuit leren Na verloop van tijd gesnopen dat die Scuddie geen vuist kon maken, en dan ging het vlot. Maar dan kwam die WRC hè... Vollembak gas geven, door elke bocht mooi driften, hard remmen, handremmen, niets hielp... Tot ik mij het tekstje van de Loeb challenge herinnerde: rij voorzichtig, zo behoudt je het meeste grip. Bompa stijl beginnen rijden, en zo langzaam opgebouwd, en hoppa een half uurtje later had ik hem De rest was pies of kak hè seg, helemaal ni in verhouding vind ik. Die race met de Scuddie reed ik na de eerste chicane al 2de, na de 2de bocht 1st... 't Zelfde met die Miura. De Alfa 8C was hetzelfde principe als de WRC eigenlijk, zo weinig mogelijk grip verliezen zonder al te veel snelheid te verliezen. In elk geval, muchos cashos verdiend met deze, dik in orde!! Dan mijn IC licentie nog eens proberen doen van die remafstand waar ik al dagen mee kloot (dien Aston is nen boot) en uiteindelijk lukte ook die
Resultaat van dit alles: den deze heeft eindelijk zijn eerste zelf gekocht stijgerend paard!: ne nachtblauwe 458 Aja en tweedehands nog nen M3 CSL kunnen scoren in't pekzwart ook. Yesterday was a good day
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtentgaat echt zo traag vanaf lvl 20.. zit nu net op 22 en wil sparen voor zo'n ultiem racemachien alla Mazda 787b.. helaas is er altijd wel iets dat ik plots ook wil kopen maar eigenlijk geen enkel nut heeft in de vooruitgang van het spel.
Was simpel geweest en dan zou iedere wagen nuttig zijn, dan zou je echt alle banen met alle wagens kunnen doen, zou je zelf veel meer genieten van iedere aankoop wat het gehele spel leuker zou maken en de pijn van het lange sparen voor dikke karren zou verlichten.
Een gemiste kans!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Eergisteren in de Fnac een HDMI-kabelke gaan halen (die niet meer dan vijf meter mocht zijn, met dank aan de info hier ), gisteren voor de eerste keer kunnen uittesten... .
Zelfs mijn vriendin wou blijven spelen terwijl ik wou gaan slapen. Zijn met een R8 V8 over Circuit de la Sarthe en de High Speed Ring, ze vond die replays zo mooi en zalig om naar te kijken .
Enfin, goeie koop (voor €9,99 kon ik niet sukkelen).
Comment
-
's Idd ni tof, 'k heb liever overstuur, da's makkelijker te corrigeren, en vertraagt u minder. Feit is, 't is en blijft ne 4wd hè. Als ge nog geen racebanden hebt, steek er dan, en nog liefst zachte. De mediums / harde zijn voor endurance races. Idd mss wa spelen met uw spring rate en sterkte van bounce/rebound, maar mss nog belangrijker, steek eens wa camber? Nu, als nen auto echt onderstuurd is, dan blijft hij dat ze, dan moet ge uw rijstijl gewoon aanpassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk BerichtenAls jullie een audi rs6 tunen, is dat dan ook zo'n geonderstuurde boot? Ofwel is er iets mis met mn vering setup
zeker gewicht verminderen he, denk dat de mijne een 1500kg weegt, en 925pk heeft. In scherpe bochten kan je de handrem nemen, das goed voor de bandjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenja onderstuur gaat ie altijd hebben hoor. ge kunt het verminderen door uw koppelverhouding te veranderen, door meer koppel naar de achterwielen te sturen.
zeker gewicht verminderen he, denk dat de mijne een 1500kg weegt, en 925pk heeft. In scherpe bochten kan je de handrem nemen, das goed voor de bandjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk BerichtenAls jullie een audi rs6 tunen, is dat dan ook zo'n geonderstuurde boot? Ofwel is er iets mis met mn vering setup
Comment
-
Koppelverdeler heb ik, al eens op 10 - 90 gezet maar veranderd niet veel aan de zaak.
gewichtreducering ook (ong 1500kg nu)... Hij heeft nu wel 900 pk en denk dat daar het probleem zit, wel zonde van de tuning. Had ik het geweten had ik mijn geld ergens anders ingestoken
Comment
Comment