Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk Berichten
    Koppelverdeler heb ik, al eens op 10 - 90 gezet maar veranderd niet veel aan de zaak.
    gewichtreducering ook (ong 1500kg nu)... Hij heeft nu wel 900 pk en denk dat daar het probleem zit, wel zonde van de tuning. Had ik het geweten had ik mijn geld ergens anders ingestoken
    bij mij hielp het wel zeker met bandeslijtage die wat beter werd vanvoor.
    BMW X5 45e

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• En ik kan praktisch niks meer doen, need a 787 ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          De M3 klinkt echt stront in GT5. Net zoals alle Corvettes

Zo zonde.

Comment

• Ik wil dit

.. of ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
              ja onderstuur gaat ie altijd hebben hoor. ge kunt het verminderen door uw koppelverhouding te veranderen, door meer koppel naar de achterwielen te sturen.

zeker gewicht verminderen he, denk dat de mijne een 1500kg weegt, en 925pk heeft. In scherpe bochten kan je de handrem nemen, das goed voor de bandjes
              Toe en uitspoor instelling op negatieve waarde zetten (minstens -20), daarmee krijg je hem zeker een pak neutraler. Is toch alleszins gelukt bij de Veyron (iets van een -39).
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                + YouTube Video

Hahaha

Ik heb besloten mij een PS3 aan te schaffen, maar eerst best examens afleggen
                da gij zoiets nog durft posten jong

Comment

• Even jullie raad nodig. Ik zit op Level 13, heb +/- 450.000 credits en wil beginnen aan de professional events.

Welke auto koop ik best om zoveel mogelijk events te kunnen meepikken (en liefst ook mee te kunnen met de tegenstand)?

Thanks voor jullie ervaring met auto's alle 458, Gallardo, SLS, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                    Even jullie raad nodig. Ik zit op Level 13, heb +/- 450.000 credits en wil beginnen aan de professional events.

Welke auto koop ik best om zoveel mogelijk events te kunnen meepikken (en liefst ook mee te kunnen met de tegenstand)?

Thanks voor jullie ervaring met auto's alle 458, Gallardo, SLS, ...
                    Ik zou gaan voor de 458. Heeft echt een zalige handling vind ik.

Comment

• Maar wel dat typische middenmotor karakter.

Ik vind de Gallardo of de SLS beter.

Comment

• Verdorie hé, heb nightshift en wil eigenlijk gewoon racen

Comment

• Maar SLS kan je bitter weinig mee doen.

Gallardo en 458 zijn meer inzetbaar.

SLS enkel Schwarzwald 1
                          Gallardo heeft Gallardo-challenge, Italia en Lambo-challenge
                          458 Ferrari-Challenge, Italia en MR

Comment

• SLS kun je ook nog gebruiken bij Schwarzwald B dacht ik? En eventueel european cars en zo ook. Maar dat geldt voor alle 3 dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Maar SLS kan je bitter weinig mee doen.

Gallardo en 458 zijn meer inzetbaar.

SLS enkel Schwarzwald 1
                              Gallardo heeft Gallardo-challenge, Italia en Lambo-challenge
                              458 Ferrari-Challenge, Italia en MR
                              Yup, en de SLS win je later bij AMG Academy.

Comment

• Iemand tips voor die nascar challenge waar je uit de pit komt?

Comment

• Meteen je naar rechts gooien voor iedereen in, is nog de makkelijkste van de 3.

Comment

• Ok, zo dadelijk nog eens proberen.

+ YouTube Video

Comment

• Ok ik heb hem dan ook maar gekocht
                                      Lag er maar eentje meer, en dan nog de collectors edition, 79 € ,damn
                                      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Jerain, ik heb u een cadeau gestuurd
                                        Sebiet 'ns kijken! Toch geen emmer afgedraaide olie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                          Sebiet 'ns kijken! Toch geen emmer afgedraaide olie?
                                          Neen, zot!

De olie die van mijn C komt kap ik in de Corvette

Comment

Working...
                                          X