Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
Zo zonde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenja onderstuur gaat ie altijd hebben hoor. ge kunt het verminderen door uw koppelverhouding te veranderen, door meer koppel naar de achterwielen te sturen.
zeker gewicht verminderen he, denk dat de mijne een 1500kg weegt, en 925pk heeft. In scherpe bochten kan je de handrem nemen, das goed voor de bandjesOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten+ YouTube Video
Hahaha
Ik heb besloten mij een PS3 aan te schaffen, maar eerst best examens afleggen
Comment
-
Even jullie raad nodig. Ik zit op Level 13, heb +/- 450.000 credits en wil beginnen aan de professional events.
Welke auto koop ik best om zoveel mogelijk events te kunnen meepikken (en liefst ook mee te kunnen met de tegenstand)?
Thanks voor jullie ervaring met auto's alle 458, Gallardo, SLS, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenEven jullie raad nodig. Ik zit op Level 13, heb +/- 450.000 credits en wil beginnen aan de professional events.
Welke auto koop ik best om zoveel mogelijk events te kunnen meepikken (en liefst ook mee te kunnen met de tegenstand)?
Thanks voor jullie ervaring met auto's alle 458, Gallardo, SLS, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaar SLS kan je bitter weinig mee doen.
Gallardo en 458 zijn meer inzetbaar.
SLS enkel Schwarzwald 1
Gallardo heeft Gallardo-challenge, Italia en Lambo-challenge
458 Ferrari-Challenge, Italia en MR
Comment
-
-
Ok ik heb hem dan ook maar gekocht
Lag er maar eentje meer, en dan nog de collectors edition, 79 € ,damn2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJerain, ik heb u een cadeau gestuurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenSebiet 'ns kijken! Toch geen emmer afgedraaide olie?
De olie die van mijn C komt kap ik in de Corvette
Comment
Comment