Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik kan u Blackfox zijn Nissan sturen voor jaren 80 gebruik ik een Mugen Civic die ik gewonnen heb.
    Aah, ja, die Mugen staat bij mij ook ergens tussen denk ik, merci .

In verband met die Nissan, lijkt me leuk. Naar wie stuur ik hem terug als ik die races gedaan heb? Heb BlackFox z'n PSN niet denk ik...

Comment

• Hij moet eerst akkoord gaan natuurlijk

Comment

• Net 2 uur bezig geweest met de IA License.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
          Man man... ik ben hier volop b-spec aant doen om een beetje easy money te verdienen..
          ge krijgt wel enorm grave karre in B-spec! net een zonda R gekregen

Bij beginners brengt het toch niet zo speciaal op,heb wel een fiat500 f gewonnen al,ik laat hem maar wat rijden terwijl ik werk,heb juist gezien dat ik een 2e B-spec mag laten beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
            Bij beginners brengt het toch niet zo speciaal op,heb wel een fiat500 f gewonnen al,ik laat hem maar wat rijden terwijl ik werk,heb juist gezien dat ik een 2e B-spec mag laten beginnen.
            zit nu aan b-spec lvl 16.. begint toch aardig wat op te brengen

Comment

• Dan moet ik nog geduld hebben

Comment

• WTF is dat met die VW vans op de Top Gear Track? Die rijden gewoon van mij weg, zo traag man! Ben er al een uur aan bezig en ik heb nog maar één keer de finish gehaald.

Comment

• Ale, u ne keer goed kwaad maken kan precies toch helpen. Eindelijk eerst geraakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    Staat bij de mijne op 35-65, maar je moet zeker ook een sper kopen. Weet niet meer hoe ik dat ingesteld heb, maar ik kan superlange mooie drifts maken met die kar, met bijna geen onderstuur meer.

942pk als ik me niet vergis, bloedsnel
                    Heeft de uwe 942 pk? de mijne 925, en dacht dat ik alles erin gepompt had!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                      Heeft de uwe 942 pk? de mijne 925, en dacht dat ik alles erin gepompt had!
                      Kan jij ook driften met die rs6? Heb gisteren nog wat liggen prutsen met die diff & sper, maar die achterkant blijft volgen als een trein

Comment

• Waar kunt ge sper en camber instellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                          Waar kunt ge sper en camber instellen?
                          Garage => kar => en dan staat er tuning => klikken bij ophanging => rechts staat zo'n rond knopke

Comment

• Eindelijke brons gehaald op Top Gear track met de Lotus! Ik speel dat event NOOIT meer :-)

Iemand een tip voor een Europees oud krel voor bij beginner? Dan heb ik daar alles. Je mag hem mij lenen ook, dan moet ik geen credits opdoen Ik vind die Alfa's trouwens nooit tweedehands ;(

Comment

• relatief gezien is GT5 de slechtste GT uit de reeks.

eigenlijk hebben ze wel gelijk

Comment

• IGN’s home for the latest game trailers, including new gameplay, cinematics, announcements, and reveals. Subscribe to stay up to date and get notified when new trailers arrive, that includes during events like Nintendo Directs, Sony State of Plays, E3, The Game Awards, Gamescom, and more. Check out our playlists for trailers coming to your preferred gaming platforms like PC, Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One, and Xbox Series X. For more content, visit IGN.com or check out our other channels: IGN - https://www.youtube.com/IGN IGN Games - https://www.youtube.com/IGNGames IGN Guides - https://www.youtube.com/c/IGNGuides IGN VR - https://www.youtube.com/IGNVR IGN Movie Trailers - https://www.youtube.com/IGNMovieTrailers This is only a small taste of the videos and content available from IGN. Get more, visit http://www.ign.com

Comment

• Why don't you compare something like the Bugatti Veyron in Forza and in Gt5 considering the Bugatti isn't a "premium" model. Ofcourse forza will look slightly less in terms of graphics, all their cars have interiors and decent damage modeling, while GT5 only has 200 cars that have that. I am inlove with both games, I am just saying.
                                  even nuanceren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    even nuanceren
                                    Ik doe geen uitspraken he, ik post enkel de video.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                      Ik doe geen uitspraken he, ik post enkel de video.
                                      Mijn excuses!

Comment

• Ik vind GT5 de op één na beste uit de reeks, na de 1. Wss omdat de 1 zo'n ongelooflijke indruk heeft achtergelaten.

Comment

• Heeft er iemand trouwens al een M3 GTR '03? Passeert nu voor 310.000

Comment

Working...
                                          X