Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik vind GT5 de op één na beste uit de reeks, na de 1. Wss omdat de 1 zo'n ongelooflijke indruk heeft achtergelaten.
    Vooral de sound van de Viper GTS-R in de eerste serie!

Ondertussen niveau 4 in B-Spec. Is eigenlijk echt wel leuk! Gisteren wat gedaan tijdens de vrijdagsenaperitief mee wa maten. Binst rustig wa laten lopen en goe muziekje opgezet. Wel nog nooit zoveel naar mijnen TV zitten roepen
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Qua gameplay is GT2 echt het beste. Daar kon je ook iedere versnelling apart aanpakken, wat echt betere prestaties kon opleveren. Nu is heb je enkel de keuze: lange versnellingen of kortere... wat mij betreft een minderwaarde. Voor de rest vind ik GT5 subliem, rekening houdend met het feit dat ik maar 1 spel echt heb gespeeld, gt2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
        Qua gameplay is GT2 echt het beste. Daar kon je ook iedere versnelling apart aanpakken, wat echt betere prestaties kon opleveren. Nu is heb je enkel de keuze: lange versnellingen of kortere... wat mij betreft een minderwaarde. Voor de rest vind ik GT5 subliem, rekening houdend met het feit dat ik maar 1 spel echt heb gespeeld, gt2
        Op da gebiet was 1 beter. Daar had je mooi uw vermogen en koppel curve mét de toerentallen bij en in bij uw versnellingsbak verhoudingen had je die ook staan, dus dan kon je (ook door de kottekes die je zag) perfect uw bak afstellen op koppel en vermogenscurve.
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Damn, zo'n Dodge Challenger had ik die maar in race outfit gestoken, nu vrees ik teveel tuning te verliezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
            Garage => kar => en dan staat er tuning => klikken bij ophanging => rechts staat zo'n rond knopke
            Bedankt, ik ga dat vanavond eens uitproberen.

Iemand tips om een overgetunede ferrari 512 terug rijvaardig te maken? Nu krijg ik vermogen niet op het asfalt, hij schuift langs alle kanten.

Comment

• welke banden heb je liggen?

Comment

• Vandaag nen Alfa 8C gekocht! Weet niet of dat een goede beslissing was maar kon het niet laten om zo'n bella te laten staan!

Comment

Heeft er iemand trouwens al een M3 GTR '03? Passeert nu voor 310.000
                  Ja ik heb er zo eentje maar hij is nog niet getuned omwille dat ik zwaar aan het sparen ben ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    welke banden heb je liggen?
                    Hmm je doet me twijfelen, ik dacht race zacht maar op mijn F430 heb ik die zeker liggen en die breekt niet zou uit terwijl hij toch ook opgekitteld is.

Comment

• Avantus en ik zitten in mijn lounge (carlito_m)

Comment

Damn, zo'n Dodge Challenger had ik die maar in race outfit gestoken, nu vrees ik teveel tuning te verliezen
                        Ziet er dat dan zo speciaal uit?en is het een premium car?

Hmm juist eentje gekocht in Hemi-orange,maar die racemod voegt weinig toe vind ik,had gehoopt op zo een mega-spoiler zoals king in cars
                        Last edited by mrwhoopie; 04/12/2010, 16:20.

Comment

• Miljaar ik heb wat tips nodig. Voor de 2 laatste events van extreme rijden die mannen allemaal met race cars. Welke heb ik minstens nodig om fatsoenlijk te kunnen winnen? Als je 1 vd 2 events wint, krijg je dan een oldtimer supercar/racecar voor dat event van extreme te doen?

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Neen, zot!

De olie die van mijn C komt kap ik in de Corvette
                          Had de CSL eigenlijk de dag ervoor gekocht..

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          Zo dadelijk mijn 4 miljoen credits eens uitgeven aan de Peugeot 908 HDI FAP LMP1
                          Hoe komt jij aan 4 miljoen?

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Heeft er iemand trouwens al een M3 GTR '03? Passeert nu voor 310.000
                          Ook al tegengekomen maar geen geld genoeg. In GT4 was dat 1 van m'n favo karren.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Avantus en ik zitten in mijn lounge (carlito_m)
                          Gvd, ik ben juist gestopt!

Comment

• wah ! Eindelijk de AMG driving-school helemaal op goud uitgespeeld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                              Ziet er dat dan zo speciaal uit?en is het een premium car?

Hmm juist eentje gekocht in Hemi-orange,maar die racemod voegt weinig toe vind ik,had gehoopt op zo een mega-spoiler zoals king in cars
                              Neen ziet er niet zo speciaal uit, maar toch wou ik het

Zalige kar trouwens, komt vrij veel van pas !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten

Had de CSL eigenlijk de dag ervoor gekocht..
                                Geef hem dan terug, wil je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Geef hem dan terug, wil je?
                                  Ruilen tegen een Dodge RAM? Heb 'm nodig voor die sporttruck challenge... Alvast bedankt, ik stuur 'm terug met een extra kadootje.

Comment

• Ram win je bij IA.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                      wah ! Eindelijk de AMG driving-school helemaal op goud uitgespeeld!
                                      Lol, da's gestoord man..zilver ok, maar overal goud?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        Vooral de sound van de Viper GTS-R in de eerste serie!

Ondertussen niveau 4 in B-Spec. Is eigenlijk echt wel leuk! Gisteren wat gedaan tijdens de vrijdagsenaperitief mee wa maten. Binst rustig wa laten lopen en goe muziekje opgezet. Wel nog nooit zoveel naar mijnen TV zitten roepen
                                        ongelooflijk verslavend die B-spec mijn computerscherm heeft al veel gehoord maar "kalf" denk ik is het laaste uur wel tamelijk veel gepasseerd.
                                        Last edited by ; 04/12/2010, 17:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                          ongelooflijk verslavend die B-spec mijn computerscherm heeft al veel gehoord maar "kalf" denk ik is het laaste uur wel tamelijk veel gepasseerd.
                                          De mijne kan nog nie eens een race winnen op een oval met een Veyron

Comment

Working...
                                          X