Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    De mijne kan nog nie eens een race winnen op een oval met een Veyron
    Wat kost de Veyron tweedehands? Of van waar heb je hem?
    2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
    2010 Opel Astra J 1.4I
    1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk Berichten
      GT world championship winnen

Comment

Ik won met mijn C ook van de Veyron op een oval.
        De computer en bochten zijn geen goede vriend in GT5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Ik won met mijn C ook van de Veyron op een oval.
          De computer en bochten zijn geen goede vriend in GT5
          Ja, maar uwe C ook hè

Comment

Ja, maar uwe C ook hè
            Als ik daar mee tegen een veyron race online moet ik het hàrd afleggen hoor.
            Mijn ZR-1 staat nu volledig naar mijn zin, is een pak sneller dan de C gelukkig.

Comment

Mijn ZR-1 staat nu volledig naar mijn zin, is een pak sneller dan de C gelukkig.
              Ik heb mijn ZR1 die race conversion gegeven. Valt mij dik tegen, handling is volledig naar de kl*ten

Comment

Ik heb mijn ZR1 die race conversion gegeven. Valt mij dik tegen, handling is volledig naar de kl*ten
                Oh, ik vind die nu juist geweldig rijden

Zachte Slicks, full power,...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  De mijne vliegt van de baan af, wilt dan de baan terug oprijden, stopt dan opeens en laat eerst de andere AI allemaal 1 voor 1 passeren

Comment

• Eindelijk goud op die remtest met die DB9. Op de kop 0:26,700

Comment

• Kan Iemand mij toevallig een goed MX5'je sturen waarmee ik die MX5 race kan winnen? Wel op B-Spec.
                      Want de MX5 die ik heb is niet snel genoeg...

Comment

• Ik heb een witte na, redelijk getuned, maar niet tot het max. Het was moeilijk, maar haalbaar. Pas nadat ik de witte had getuned en al, kreeg ik opeens dezelfde in het geel, maar vooral in premium

Stuur me maar een mail in GT daarvoor

Heb jij iets waarmee ik die classics kan winnen in expert? En ook die all stars dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk Berichten
                          ben hem gisteren bij de tweedehandse tegengekomen. stond er voor 2.000.000
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Ik heb een witte na, redelijk getuned, maar niet tot het max. Het was moeilijk, maar haalbaar. Pas nadat ik de witte had getuned en al, kreeg ik opeens dezelfde in het geel, maar vooral in premium

Stuur me maar een mail in GT daarvoor

Heb jij iets waarmee ik die classics kan winnen in expert? En ook die all stars dan?
                            Ik zal je de minolta sturen, als jij dan die MX5 stuurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Ram win je bij IA.
                              Aha, zal ik dat eens doen. Maakt het uit dat je overal gewoon brons hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Aha, zal ik dat eens doen. Maakt het uit dat je overal gewoon brons hebt?
                                Nee, vanaf brons krijg je die al

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                Ik zal je de minolta sturen, als jij dan die MX5 stuurt
                                Komt goed

Zal wel pas later op de avond zijn, of morgenvoormiddag pas

Comment

• Nog maar eens vragen: Met welke kar heeft men hier de GT allstars en de laatste van de Extreme events gewonnen? Zijn allemaal "race cars" daar... Win je dan ook een oldtimer "race car' om die event mee te doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                    Nog maar eens vragen: Met welke kar heeft men hier de GT allstars en de laatste van de Extreme events gewonnen? Zijn allemaal "race cars" daar... Win je dan ook een oldtimer "race car' om die event mee te doen?
                                    Ik heb daarvoor Peugeot LMP1 gekocht. Events als allstars en like the wind kan je enkel winnen met zo een wagens.

Comment

• Comment

Ik heb daarvoor Peugeot LMP1 gekocht. Events als allstars en like the wind kan je enkel winnen met zo een wagens.
                                        Idd, dat dacht ik al... Dan zal ik moeten sparen vrees ik, enige tips voor easy money ondertussen?

Comment

• Trouwens, iemand nog opgemerkt dat er soms serieuze flikkering in het scherm zit op bepaalde stukken van circuits? Bvb London heeft dat een heel stuk bij die lange S bochtjes, redlijk in het begin. Telkens daar, nooit op andere stukken... Heb het ook soms bij het scherm van het laden dat de namen van de deelnemer wat waziger worden...

Comment

Working...
                                          X