Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk BerichtenWat kost de Veyron tweedehands? Of van waar heb je hem?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDe mijne kan nog nie eens een race winnen op een oval met een Veyron
De computer en bochten zijn geen goede vriend in GT5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk won met mijn C ook van de Veyron op een oval.
De computer en bochten zijn geen goede vriend in GT5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenJa, maar uwe C ook hè
Mijn ZR-1 staat nu volledig naar mijn zin, is een pak sneller dan de C gelukkig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls ik daar mee tegen een veyron race online moet ik het hàrd afleggen hoor.
Mijn ZR-1 staat nu volledig naar mijn zin, is een pak sneller dan de C gelukkig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk heb mijn ZR1 die race conversion gegeven. Valt mij dik tegen, handling is volledig naar de kl*ten
Zachte Slicks, full power,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls ik daar mee tegen een veyron race online moet ik het hàrd afleggen hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDe mijne kan nog nie eens een race winnen op een oval met een Veyron
Comment
-
Ik heb een witte na, redelijk getuned, maar niet tot het max. Het was moeilijk, maar haalbaar. Pas nadat ik de witte had getuned en al, kreeg ik opeens dezelfde in het geel, maar vooral in premium
Stuur me maar een mail in GT daarvoor
Heb jij iets waarmee ik die classics kan winnen in expert? En ook die all stars dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wattez79 Bekijk BerichtenWat kost de Veyron tweedehands? Of van waar heb je hem?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk heb een witte na, redelijk getuned, maar niet tot het max. Het was moeilijk, maar haalbaar. Pas nadat ik de witte had getuned en al, kreeg ik opeens dezelfde in het geel, maar vooral in premium
Stuur me maar een mail in GT daarvoor
Heb jij iets waarmee ik die classics kan winnen in expert? En ook die all stars dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenRam win je bij IA.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenAha, zal ik dat eens doen. Maakt het uit dat je overal gewoon brons hebt?
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk zal je de minolta sturen, als jij dan die MX5 stuurt
Zal wel pas later op de avond zijn, of morgenvoormiddag pas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNog maar eens vragen: Met welke kar heeft men hier de GT allstars en de laatste van de Extreme events gewonnen? Zijn allemaal "race cars" daar... Win je dan ook een oldtimer "race car' om die event mee te doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk heb daarvoor Peugeot LMP1 gekocht. Events als allstars en like the wind kan je enkel winnen met zo een wagens.
Comment
-
Trouwens, iemand nog opgemerkt dat er soms serieuze flikkering in het scherm zit op bepaalde stukken van circuits? Bvb London heeft dat een heel stuk bij die lange S bochtjes, redlijk in het begin. Telkens daar, nooit op andere stukken... Heb het ook soms bij het scherm van het laden dat de namen van de deelnemer wat waziger worden...
Comment
Comment