Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
    zelfs met de zonda R rijden ze mij vant kaske naar de muur in like the wind .. dus zou het zeer straf vinden moest ne ford gt het wel kunnen.
    Ik ga gewoon sparen en wachten tot ik me een deftige "race car" kan kopen. Het is hopeloos zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      Ik ga gewoon sparen en wachten tot ik me een deftige "race car" kan kopen. Het is hopeloos zo...
      ik ben ni zo nen krak, maar toch lukt het mij om met de Mazda Furai Concept 08 van aan de start naar de eerste plaats te spurten. Helaas halverwege de eerste ronde een bocht gemist en gezakt naar de 11 plaats. Uiteindelijk nog 5 de geworden (tot 2 sec per ronde kunnen inlopen). Dus met een goede start en wat beheersing moet dat wel te doen zijn!
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        Ik heb mijn ZR1 die race conversion gegeven. Valt mij dik tegen, handling is volledig naar de kl*ten
        In het tuning menu kan je de downforce van de spoiler minderen had juist hetzelfde probleem

Comment

• Waar zetten jullie stuur op? Op een soort tafeltje, of gewoon op de kniën?

En welke headset gebruiken jullie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
            Waar zetten jullie stuur op? Op een soort tafeltje, of gewoon op de kniën?

Ik denk dat op je knieën niet zo handig is.. gewoon door het feit dat het stuur dan niet vast staat

Comment

• Weet er iemand of er eigenlijk iets van DLC gepland is? (extra carpack/circuits of gewoon foutenpatch)

Comment

Waar zetten jullie stuur op? Op een soort tafeltje, of gewoon op de kniën?

Ik bevestig mijn stuur aan mijn tacx fietsstandaard waar ik normaal mijn fietsen op was.
                Echt makkelijk en stevig
                Dus een tip voor iedereen die dit in huis heeft
                2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
                2010 Opel Astra J 1.4I
                1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Ik heb een fanatec rennstand voor mijn stuur,op uw schoot met ne g27 of fanatec zal dat toch niet aangenaam voelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                    Ik heb een fanatec rennstand voor mijn stuur,op uw schoot met ne g27 of fanatec zal dat toch niet aangenaam voelen.
                    Allez! Een goede massage voor uw edele delen!

Ik hou het voorlopig nog bij de controller, heeft soms wel nadelen in stuurprecisie maarja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      ik ben ni zo nen krak, maar toch lukt het mij om met de Mazda Furai Concept 08 van aan de start naar de eerste plaats te spurten. Helaas halverwege de eerste ronde een bocht gemist en gezakt naar de 11 plaats. Uiteindelijk nog 5 de geworden (tot 2 sec per ronde kunnen inlopen). Dus met een goede start en wat beheersing moet dat wel te doen zijn!
                      Ben met m'n SLS AMG ook al 'ns 3de geworden maar echt heeel veel moeite moeten doen en je mag geen 1 foutje maken... Nuja, ik heb wel plezier in de Nordschleife een paar keer achter elkaar te doen voor telkens die 60000 credits. Geraak al vlot onder de 7 minuten. Toch zou ik graag zo'n racecar hebben, denk dat dat later zeker nog van pas komt. Trouwens die endurance races waar staan die?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                        Trouwens die endurance races waar staan die?
                        Beschikbaar vanaf level 25

Comment

• Zit nu op lvl 23, tgaat echt traag nu. Moet mezelf verplichten om elke keer de ring af te raggen of Monza nog maar 1.4miljoen credits te gaan en dan koop ik eindelijk die peugeot hdi ..

Comment

• Vroeger heb ik dat inderdaad nog op mijn kniën gezet, maar dat staat inderdaad onstabiel, en dat doet na een tijdje zeer ook.

mrwhoopie: Is het dit wat u bedoelt?

120 euro

http://www.fanatec.de/html/index.php?id=240&
                            Dit is anders ook wel extreem vet . 1200 euro , schermen en pedalen niet inbegrepen uiteraard.

Comment

Dit is anders ook wel extreem vet . 1200 euro , schermen en pedalen niet inbegrepen uiteraard.
                              Da's zot. Helmet optional.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk Berichten
                                Zit nu op lvl 23, tgaat echt traag nu. Moet mezelf verplichten om elke keer de ring af te raggen of Monza nog maar 1.4miljoen credits te gaan en dan koop ik eindelijk die peugeot hdi ..
                                Pff daar ga ik ook nog toe komen. Verbaasde me wel dat ik ook telkens die experience points nog kreeg...

Comment

Vroeger heb ik dat inderdaad nog op mijn kniën gezet, maar dat staat inderdaad onstabiel, en dat doet na een tijdje zeer ook.

mrwhoopie: Is het dit wat u bedoelt?

120 euro

Indd die bedoelde ik,nu ik vond het zijn geld echt waard,het is stevig en staat als een huis (bij wijze van...)

Een goedkoper alternatief is de wheelstand pro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                                    TIp :

Voor de rallysessies hebt ge ne max 250 pk en voorwielaangedreven auto nodig.

Tweedehands alfa gtv kopen (die heeft juist die 250 pk) en daar kunt ge dan die rally's mee rijden en Italian festival.
                                    Ik heb dit gedaan met 1 of ander rare wagen die ik gekregen heb door de licenties, had net geen 200pk maar weegt zo goed als niets, ging perfect

Comment

• Die tip van ABS met Nascar was schitterend (waarvoor dank BlackFox). Maar heeft iemand zo'n tip voor dat kegeltjes gedoe met binnenkant en buitenkant bocht. Enkel die eerste lukt me daar deftig en heb die nog nodig voor m'n NASCAR wagen...

Comment

• Net bij B-Spec als pricecar een Zonda R gekregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                          Net bij B-Spec als pricecar een Zonda R gekregen
                                          Met welke wagen heb je je B-spec laten rijden? De mijne wordt afgemaakt met een fullytuned GT-R 07

Comment

Working...
                                          X