Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk ga gewoon sparen en wachten tot ik me een deftige "race car" kan kopen. Het is hopeloos zo...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk heb mijn ZR1 die race conversion gegeven. Valt mij dik tegen, handling is volledig naar de kl*ten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenWaar zetten jullie stuur op? Op een soort tafeltje, of gewoon op de kniën?
En welke headset gebruiken jullie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenWaar zetten jullie stuur op? Op een soort tafeltje, of gewoon op de kniën?
En welke headset gebruiken jullie?
Echt makkelijk en stevig
Dus een tip voor iedereen die dit in huis heeft2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
2010 Opel Astra J 1.4I
1998 Opel Astra G 1.4I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk BerichtenIk heb een fanatec rennstand voor mijn stuur,op uw schoot met ne g27 of fanatec zal dat toch niet aangenaam voelen.
Ik hou het voorlopig nog bij de controller, heeft soms wel nadelen in stuurprecisie maarja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenik ben ni zo nen krak, maar toch lukt het mij om met de Mazda Furai Concept 08 van aan de start naar de eerste plaats te spurten. Helaas halverwege de eerste ronde een bocht gemist en gezakt naar de 11 plaats. Uiteindelijk nog 5 de geworden (tot 2 sec per ronde kunnen inlopen). Dus met een goede start en wat beheersing moet dat wel te doen zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenTrouwens die endurance races waar staan die?
Comment
-
Vroeger heb ik dat inderdaad nog op mijn kniën gezet, maar dat staat inderdaad onstabiel, en dat doet na een tijdje zeer ook.
mrwhoopie: Is het dit wat u bedoelt?
120 euro
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=240&
Dit is anders ook wel extreem vet . 1200 euro , schermen en pedalen niet inbegrepen uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichtenhttp://www.fanatec.de/html/index.php?id=240&
Dit is anders ook wel extreem vet . 1200 euro , schermen en pedalen niet inbegrepen uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk BerichtenZit nu op lvl 23, tgaat echt traag nu. Moet mezelf verplichten om elke keer de ring af te raggen of Monza nog maar 1.4miljoen credits te gaan en dan koop ik eindelijk die peugeot hdi ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenVroeger heb ik dat inderdaad nog op mijn kniën gezet, maar dat staat inderdaad onstabiel, en dat doet na een tijdje zeer ook.
mrwhoopie: Is het dit wat u bedoelt?
120 euro
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=240&
Een goedkoper alternatief is de wheelstand pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenTIp :
Voor de rallysessies hebt ge ne max 250 pk en voorwielaangedreven auto nodig.
Tweedehands alfa gtv kopen (die heeft juist die 250 pk) en daar kunt ge dan die rally's mee rijden en Italian festival.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenNet bij B-Spec als pricecar een Zonda R gekregen
Comment
Comment