Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
    Ik heb die Jaguar gebruikt die je kreeg bij dat spelletje.
    Easy as hell.
    Jaguar?

Ik heb een E-type, maar die weegt teveel

Comment

• TVR Tuscan hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Jaguar?

Ik heb een E-type, maar die weegt teveel
        Dat Facebook gedoe.

Comment

• Ik één of ander krel dat ik gewonnen had (oud bakkie van 73 ofzo)

Volledig getuned (211PK) en nog moeite doen om mee te kunne Ware nogal snelle parcours en die topsnelheid lag veel te laag

Comment

• Doe ik met de Ginetta G4 ofzoiets. 454 kilo, 250pk. Lekker!

Helaas slaagt mijn B-Spec nerd er niet in om dat met die wagen te winnen. Miljaar, die gast heeft level 12 en het is en blijft nog zo nen loser! In godsnaam, hij laat zich constant van de baan rammen maar durft geen ander een tikje geven! En welke vrouw hem heeft leren voorbijsteken, het mag me een raadsel wezen! Vollenbak dichter komen, remmen, ernaast gaan en dan pas voorbij gaan. Uiteraard is de rechten eind steeds te kort en komt die er nooit. Frustraties! Roepen da ik doe!
            Last edited by Tjeu; 06/12/2010, 01:00.
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

• 900 kg, 500pk

Comment

• Kan je ook ergens zo een Nascar winnen?want zo ene kopen voor enkel die race is ook wel lullig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                  Kan je ook ergens zo een Nascar winnen?want zo ene kopen voor enkel die race is ook wel lullig.
                  Ja, bij special events alle nascar challenges goud halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                    Kan je ook ergens zo een Nascar winnen?want zo ene kopen voor enkel die race is ook wel lullig.
                    Dat gaat, ff teruglezen, Brecht weet dit wel.

edit: mja, hierboven dus hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                      Ja, bij special events alle nascar challenges goud halen
                      Alles goud nog wel?ja ok,tzal ni voot vandaag zijn dan

Comment

Dat gaat, ff teruglezen, Brecht weet dit wel.

edit: mja, hierboven dus hé.

Comment

Weet er iemand of het voor british lightweight meetelt als je gewichtsreductie van je wagen doet?

Heb geen zin om een Elise te kopen (top gear drama), maar wil graag een Esprit.

Lightweight is 1200kg max, Esprit weegt droog 1380kg voor de V8 premium.

Gewicht occasie moet ik even kijken

IK HEB MIJN EVO2!

Geen Esprit ertussen

Maar het moet toch wel mogelijk zijn 180kg uit een Esprit te halen. Alleen moet ik dan wel zeker weten of het mag gereden worden dan. Nu kan ik niet meer zoals bij GT4 even mijn memory-card wisselen
                          Mijn McLaren MP4 heb ik eerst moeten verlichten voor B-spec ermee kon rijden. Dus zal voor A-spec ook wel zo zijn zeker?

Edith zegt; misschien toch best eens ingame checken of dat ding niet standaard onder de 1200kg zit...
                          Last edited by ; 06/12/2010, 01:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Eindelijk goud op die remtest met die DB9. Op de kop 0:26,700
                            Hopeloze KUTproef De voorbije dagen ni veel gepost hier, maar ondertussen alles goud in de eerste 3 licenties, en de eerste 3 AMG Academies. Ook de karting goud, en behoorlijk wa championships en events verzet. Productief!! Sinds dit weekend eigenaar van: nen M5 met 660+ pk en ne killer sound (é Alexx ), ne Gallardo to the max, en een golfke... Man man man, da golfke... Gisteren Greg met zijne Veyron liggen pesten op de Ring met da spel, en vlak voor ik online kwam een 6:55 gereden op de ring, mét twee serieuze spins omda'k het gras raakte!! HPA R32 + 600pk = ringmonster!
                            Last edited by ; 06/12/2010, 08:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
                              Mijn McLaren MP4 heb ik eerst moeten verlichten voor B-spec ermee kon rijden. Dus zal voor A-spec ook wel zo zijn zeker?

Edith zegt; misschien toch best eens ingame checken of dat ding niet standaard onder de 1200kg zit...
                              Heb die proef met een Esprit gedaan die ik van gewicht verlicht heb.

Comment

• Als ik dat hier zo wat probeer te volgen, mis ik echt wel veel auto's .. ik heb eigenlijk nog zo goed als niks gekocht, omdat ik wat wil sparen voor echt goeie auto's .. en aangezien ik niet zo heel veel speel (level 15), heb ik nog niet te veel credits (400K) ..

Gisteren wel de tweede proef bij AMG afgewerkt (schitterende SLS, heb er gewoon eens naar staan kijken ook) en license IB. Ik denk dat ik mij nu vooral ga bezig houden met de specials en de licenses om zo wat gratis auto's te krijgen, dan moet ik niet te veel kopen bij Spec A De tweede die ik gekocht had (Yaris) kreeg ik nl. in de volgende special/license gratis ..

Comment

• Idd, bij die licenties krijgt ge toch behoorlijk wat auto's, bij de specials nog meer, + massa's xp en credits. 'k Vraag me alleen af waarom ge voor die licenties zo weinig xp krijgt, en uw tanden derop kapot bijt, maar voor sommige races waar ge met bijna ne ronde voorsprong finisht krijgt ge hopen xp ineens. 'k Wou da'k al wa hoger was van level (bijna 21 nu), da'k die extreme events kan gaan doen, mss zijn die meer uitdaging.

Comment

• ik begin er ook in te komen

ik kon het niet laten van een nieuwe lambo te kopen...

btw hoe zetten jullie foto's hier vanop de ps3? (usb stick? of netwerk)

Comment

MGF zeker

Regent het nooit tijdens die races dan?
                                      Yup

En nee, gelukkig niet

Comment

• Waar kan ik ergens de downforce aanpassen voor de achtervleugel?

Comment

Mijn B dingk kan niet winnen met een volledig getunede Yaris in die race.
                                          Ge moet 'm zeker op sport harde banden zetten. Heb 'm zo ook laten deelnemen met turbo stage 1 en ie kon niet winnen, bleek dat ie nog op comfortbanden stond.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Hoe kan ik mijn schokdempers het beste instellen voor de nurburgring? Mijn C-klasse springt gewoon van de baan op sommige stukken
                                          Niet verlagen en niet te straf zetten... Ah C-klassen, mss -10mm zetten maar voor de rest niets aan doen en stabi's ook niet te straf zetten.

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                          Idd, bij die licenties krijgt ge toch behoorlijk wat auto's, bij de specials nog meer, + massa's xp en credits. 'k Vraag me alleen af waarom ge voor die licenties zo weinig xp krijgt, en uw tanden derop kapot bijt, maar voor sommige races waar ge met bijna ne ronde voorsprong finisht krijgt ge hopen xp ineens. 'k Wou da'k al wa hoger was van level (bijna 21 nu), da'k die extreme events kan gaan doen, mss zijn die meer uitdaging.
                                          Die licenties doe ik de moeite niet voor de xp. Schwarzwald liga B krijg je voor 1 rondje ring 4000 xp en 60000 credits... Mss achteraf als ik het bijna uitgespeeld heb dat ik me met dat goud wel eens ga bezighouden maar nu, no way.

Comment

Working...
                                          X