Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb gisteren een LF-A gekocht, damn da plakt op de baan!!
    Niets wielspin, bakke grip.. doet me wat denken aan een GT3 vanop forza, enkel wat luider
    ook de AMG-training in de regen op alles goud behaald , behalve op de 2de proef.. 0,089 te traag.. OMFG!!
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Waar kan ik ergens de downforce aanpassen voor de achtervleugel?
      Carrosserie.

Comment

• Ik ben aan het uitkijken voor een stuurtje ... is er een alternatief op de g27? Want die blijkt nergens te verkrijgen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Heb gisteren een LF-A gekocht, damn da plakt op de baan!!
          Niets wielspin, bakke grip.. doet me wat denken aan een GT3 vanop forza, enkel wat luider
          ook de AMG-training in de regen op alles goud behaald , behalve op de 2de proef.. 0,089 te traag.. OMFG!!
          Ben ook aan het twijfelen welke Japanner ik ga kopen.

- NSX type R: 119.570Cr. : gewoon leuke auto, zou ik irl ook nog durven kopen mocht ik het geld hebben
          - GT-R Spec V 157.500Cr. : Ontworpen door de mannen van Playstation, dus zal wel goed zijn
          - LF-A: 375.000Cr. : Rijdt goed (in rijbewijs-sectie toch) en is bloedsnel

Zou dienen voor Japans kampioenschap in expert (ga dat niet met mijn MX-5 rijden ). Denk dat ik voor de rest voor alles auto's heb. (C 63, ZR-1 en Gallardo)

Comment

• LF-A rijdt echt beestig goed. Hij staat nu op 640 PK en gaat echt subliem, alle electronica uit en niets wielspin tijdens de start.
            Soms zet hij wel een stapje zijwaarts, maar alles gaat heel gecontroleerd. (staat wel op racebanden)
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Racebanden is altijd mijn eerste aankoop, dus dat komt goed

Maar voor het prijsverschil van 255k kan ik die NSX natuurlijk ook wel serieus hard tunen, en die reed in het verleden ook altijd subliem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

- NSX type R: 119.570Cr. : gewoon leuke auto, zou ik irl ook nog durven kopen mocht ik het geld hebben
                - GT-R Spec V 157.500Cr. : Ontworpen door de mannen van Playstation, dus zal wel goed zijn

Zou dienen voor Japans kampioenschap in expert (ga dat niet met mijn MX-5 rijden ). Denk dat ik voor de rest voor alles auto's heb. (C 63, ZR-1 en Gallardo)
                heb een NSX, alleen het vermogen staat me niet aan. 423 pk dacht ik, niet superveel. Wagen is wel superlicht, 1000 kg, en rijdt plezant he mits wat afstellen heir en daar

Comment

• Heb net een Z06 Corvette gewonnen.

Beetje onnozel aangezien ik al een ZR-1 heb in Race Modification

Niemand die wilt wisselen tegen een standaard NSX/GTR spec V?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Ik heb een GT-R Spec V, was nog aan't twijfelen voor de gewone GT-R wegens het prijsverschil, maar het leek mij beter om te starten met het beste als basis
                    Volledig getuned nu, rijdt subliem.
                    Doe er momenteel het japanse GT kampioenschap mee in extreme, rij al die toerwagens compleet verloren

Comment

• Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij zijn " race car " (minolta, LMPS, etc) even te lenen, je krijgt hem daarna direct terug. Het is voor all stars en like the wind, die mannen zijn altijd net dat tikkeltje sneller dan men SLS...

Account: Jerain

Comment

• Ik ga daar voor sparen denk ik. Ge gaat die daarna toch nog nodig hebben.
                        Met wat kunt ge het beste Schwarzwald liga B rijden?

Comment

• Ok spel net gestart en een (oude) Mini gekocht bij de 'tweedehandshandelaar' en na wat rondjes getuned tot de volle 88 pk. Hoe geraak ik het snelst aan 'deftige' wagens? Ik vermoed door de licentieopdrachten? Ben nu in de 1e categorie bezig, altijd van den eerste keer brons of zilver, is het de moeite ze opnieuw te doen om overal goud te halen? Of maakt dat geen wezenlijk verschil?
                          mvg,

een GT-newbie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                            Ok spel net gestart en een (oude) Mini gekocht bij de 'tweedehandshandelaar' en na wat rondjes getuned tot de volle 88 pk. Hoe geraak ik het snelst aan 'deftige' wagens? Ik vermoed door de licentieopdrachten? Ben nu in de 1e categorie bezig, altijd van den eerste keer brons of zilver, is het de moeite ze opnieuw te doen om overal goud te halen? Of maakt dat geen wezenlijk verschil?
                            mvg,

een GT-newbie
                            Ik ben begonnen met een lancer evo van 20000 tweedehands, kan je heel wat mee doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                              Ok spel net gestart en een (oude) Mini gekocht bij de 'tweedehandshandelaar' en na wat rondjes getuned tot de volle 88 pk. Hoe geraak ik het snelst aan 'deftige' wagens? Ik vermoed door de licentieopdrachten? Ben nu in de 1e categorie bezig, altijd van den eerste keer brons of zilver, is het de moeite ze opnieuw te doen om overal goud te halen? Of maakt dat geen wezenlijk verschil?
                              mvg,

een GT-newbie
                              Licenties halen, dan krijg je de special events vrijgespeeld, die kan je rijden met auto's die ze u geven voor die testen, en daar verdien je zowieso redelijk wat geld mee.

Ik had als eerste een Civic Type R gekocht, maar door eerst de licenties en de specials te doen die vrij waren was mijn 2e auto direct een fully tuned C 63 AMG zonder dat ik 1 race met de Civic gereden heb.
                              Misschien kan je met de mini de Clubman cup en FF challenge zowieso ook wel winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij zijn " race car " (minolta, LMPS, etc) even te lenen, je krijgt hem daarna direct terug. Het is voor all stars en like the wind, die mannen zijn altijd net dat tikkeltje sneller dan men SLS...

Account: Jerain
                                Heb ik jou op PSN?

Zal straks even doorsturen

Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                                Ik ga daar voor sparen denk ik. Ge gaat die daarna toch nog nodig hebben.
                                Met wat kunt ge het beste Schwarzwald liga B rijden?
                                Die Minolta win je bij all stars geloof ik. Of bij like the wind, weet et niet meer

Iemand een historic racer voor me voor die race bij expert? Zo'n Toyota 7 heeft 900pk voor 600 of 700kg ofzo

En ben nog geen enkele auto van <79 tegengekomen die ik daar voor kon gebruiken...

Comment

• Jerain, heb uw berichtje net gelezen, hij is verstuurd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten
                                    btw hoe zetten jullie foto's hier vanop de ps3? (usb stick? of netwerk)
                                    Ik doe dat gewoon via USB. In GT5 zelf ze naar PS menu kopiëren (XMB of hoe heet t juist). En dan gewoon in menu van de PS3 naar foto's en ze kopiëren naar usb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Heb ik jou op PSN?

Zal straks even doorsturen

Die Minolta win je bij all stars geloof ik. Of bij like the wind, weet et niet meer

Iemand een historic racer voor me voor die race bij expert? Zo'n Toyota 7 heeft 900pk voor 600 of 700kg ofzo

En ben nog geen enkele auto van <79 tegengekomen die ik daar voor kon gebruiken...
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                      Jerain, heb uw berichtje net gelezen, hij is verstuurd
                                      Beide bedankt gasten!

Comment

• Ja is er nog iemand die die historic race gewonnen heeft?De 2 race heb ik kunnen winnen met mijn countach van '74,maar die eerste race....man daar geraak ik niet voorbij,ik heb zelfs mijn cobra helemaal getuned maar sindsdien is het ding oncontroleerbaar
                                        Anders zou ik graag eens ne oldtimer lenen van iemand.

Comment

• Iemand toevallig een DTM wagen die ik zou kunnen lenen?

Comment

Working...
                                          X