Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hebben jullie dat ook al gemerkt, als je online rijdt dat de wagen soms anders reageert? of ligt dit aan mij? Het viel mij op als ik met de M5 reedt een standaard zonder veiligheidssytemen en harde sportbanden dat hij onvoorspelpaarder was.
    1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
    1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Idem, wit met zwart.

Dacht altijd dat die gele een Z06 was
      Je kan die voorkant terug spuiten. Het stuk dat bij de die geel is kan je in elke kleur terug aanpassen. De rest van de witte/zwarte stukken spuit je jammer genoeg niet mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
        Je kan die voorkant terug spuiten. Het stuk dat bij de die geel is kan je in elke kleur terug aanpassen. De rest van de witte/zwarte stukken spuit je jammer genoeg niet mee

Wist ik niet.
        Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cédric_2 Bekijk Berichten
          Hebben jullie dat ook al gemerkt, als je online rijdt dat de wagen soms anders reageert? of ligt dit aan mij? Het viel mij op als ik met de M5 reedt een standaard zonder veiligheidssytemen en harde sportbanden dat hij onvoorspelpaarder was.
          ja heb ook zo'n gevoel...

nuja als ik online rij vergeet ik opeens alles en ga overal veel te snel rijden...met als gevolg dat ik van de baan ga...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten
            ja heb ook zo'n gevoel...

nuja als ik online rij vergeet ik opeens alles en ga overal veel te snel rijden...met als gevolg dat ik van de baan ga...
            Ja dacht dat ook eerst, maar kwas de hele tijd alleen aan het rijden de andere hadden veel zwaardere wagens, dus veel druk had ik niet.
            Iedere keer dat ik de karussell instuurde en gas gaf was ik hem bijna kwijt. Dan maar eens niet online een rondje gereden en dat gebeurde niet. Ik rij met een G25 en vindt dat hij ook iets anders aanvoelde.

Comment

• Inderdaad, heb ook vaak dat gevoel, echt raar

Comment

• Iemand zin in een Cizeta V16T '94? Heb er 2, een witte en een zwarte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Inderdaad, heb ook vaak dat gevoel, echt raar

Ma nu weet ik wie gij zijt,ik ben al bij u thuis geweest,telenet...macfreak weet je nog?Ik was je nummer kwijt dedoeme

Comment

• Top Gear alles goud! Mij direct een Lotus Eliseke gekocht, heb er iets mee nu Uren aan een stuk aan't proberen geweest, en telkens iets da misliep... Iemand rammen, rechtdoor bij het aanremmen, en onTELbare keren van de baan gereden door dien achterlijken AI. Jeezes, ZO lomp soms! Zelfs een keer in de laatste bocht doordat ik uitbrak gecut, game over... Maar dan begon het dichter en dichter te komen, en toen was het zover, vlak na de follow through P1, en niet meer afgegeven! Aja, zonder assists, met stuurke Me happy!! Die VW Kubelwagen/Schwimmwagen race was dan weer supereasy, nog voor het einde van ronde 1 P1. En dan goe uit u doppen kijken bij 't kruisen natuurlijk, da was ZO leuk!! Alles wat ik heb gedaan is goud nu, die TG track was een smet op mijn track record

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                      Top Gear alles goud! Mij direct een Lotus Eliseke gekocht, heb er iets mee nu Uren aan een stuk aan't proberen geweest, en telkens iets da misliep... Iemand rammen, rechtdoor bij het aanremmen, en onTELbare keren van de baan gereden door dien achterlijken AI. Jeezes, ZO lomp soms! Zelfs een keer in de laatste bocht doordat ik uitbrak gecut, game over... Maar dan begon het dichter en dichter te komen, en toen was het zover, vlak na de follow through P1, en niet meer afgegeven! Aja, zonder assists, met stuurke Me happy!! Die VW Kubelwagen/Schwimmwagen race was dan weer supereasy, nog voor het einde van ronde 1 P1. En dan goe uit u doppen kijken bij 't kruisen natuurlijk, da was ZO leuk!! Alles wat ik heb gedaan is goud nu, die TG track was een smet op mijn track record

respect hehe

ik mezelf gewoon niet dwingen uren hetzelfde te rijden...erop en erover

Comment

• iets grappig meegemaakt online gisteren +-23:00 nordschleife 690pk max met variabele tijd en weer zonder elek hulp. (voor diegene die er mss ook waren)

het werd pikdonker en iemand moest opgeven omdat zijn bolide geen koplampen had hehe.supergrappig

btw zelfs met koplampen geen lachtertje met murcie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          Inderdaad, heb ook vaak dat gevoel, echt raar
                          ²²²²²
                          Dacht al dat het aan mij lag

Comment

• Enkele zaken die mij momenteel bezighouden:
                            - NASCAR is moeilijk.
                            - B-Spec Driver (U. Grasso ) is soms echt een stom kalf.
                            - E46 M3 is zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                              Enkele zaken die mij momenteel bezighouden:
                              - NASCAR is moeilijk.
                              - B-Spec Driver (U. Grasso ) is soms echt een stom kalf.
                              - E46 M3 is zalig
                              Dito hier. Mijnen MacDonald B-Spec is nu wel al een pak beter (niveau 15). Hij kan nu al inhalen zonder eerst te remmen. Ook begint hij stelselmatig mensen uit te remmen en de bocht uit te sliden. Best cool om te zien.
                              Ik kan nu al 4 rijders aanmaken, maar zie daar het nut eigenlijk totaal niet van in.....
                              E46 M3 (CSL bij mij) is idd een ongelofelijke revelatie. Is de Cape Ring wagen bij uitstek!
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                Ik kan nu al 4 rijders aanmaken, maar zie daar het nut eigenlijk totaal niet van in.....
                                Bij een endurancerace (bv: 24h) zal je 4 b-spec piloten nodig hebben zeker? Of is dat maar een gedacht..

Comment

• @ De mensen die het gevoel hebben dat hun auto anders rijdt online dan offline: check de setup ne keer, bij mij is die vaak helemaal weg online. De assists moet ge ook continu liggen resetten. Hoedanook, die setup is belangrijk, bvb bij de Karussel: wilt zeggen dat uwen auto te laag ligt. Da's de benchmark voor uwe ride height, als hij daar vlot door kan zit ge op ideale ringhoogte Anyway, die setups zijn raar online... Als ge online een setup doet bewaart hij het ook niet, dus kunt ge het daarna vaneir doen als ge nen anderen auto hebt gebruikt. Daarom: setups best offline doen in de garage of op circuit, zodat ze ook online goed staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                    @ De mensen die het gevoel hebben dat hun auto anders rijdt online dan offline: check de setup ne keer, bij mij is die vaak helemaal weg online. De assists moet ge ook continu liggen resetten. Hoedanook, die setup is belangrijk, bvb bij de Karussel: wilt zeggen dat uwen auto te laag ligt. Da's de benchmark voor uwe ride height, als hij daar vlot door kan zit ge op ideale ringhoogte Anyway, die setups zijn raar online... Als ge online een setup doet bewaart hij het ook niet, dus kunt ge het daarna vaneir doen als ge nen anderen auto hebt gebruikt. Daarom: setups best offline doen in de garage of op circuit, zodat ze ook online goed staan.
                                    Ik reed met een standaard M5 E60 met harde sportbanden zonder veiligheidssytemen, alleen abs op 1.

Comment

• Dan kan't de setup al ni zijn hè. Tyre wear mss? Want in Arcade/Oefenen/A-Spec slijten uw banden niet, waardoor ze altijd even goed blijven. Da suckt trouwens om te driften, want sommige auto's hebben banden nodig waar al wa af is om écht goe dwars te gaan.

Comment

• Gisteren nog gestegen naar level 24 waardoor ik de laatste challenges kon doen van de AMG Academy, met de SLS in de regen! Overal goud en bij eerste poging, tot mijn verbazing. Daarna ook nog dreamcar championship gewonnen en naar level 25 gestegen. Seffes eens beginnen aan de eerste endurance race!

Comment

• Gezien de discussie paar pagin's terug toch even melden dat mijn ZR1 RM op 905pk staat met 1100kg

Comment

Working...
                                          X