Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind dat je het vermogen niet voelt maar de koetswerkstijfheid begin ik soms wel te voelen door nukkiger sturen... Je kan dat niet zien, gewoon eens checken of het kan bij GTauto...
Ja, maar dat kan je volgens mij al doen wanneer de auto nieuw is, net als die revisie
heeft iemand al gemerkt als bij B-spec je driver (de mijne noemt kalf!!! ) rustiger is dat hij minder fouten maakt? maar als hij te rustig is laat hij zich wegduwen als een pussy.
Nee, ik heb dat alleen maar gelezen bij die tekst wat er altijd bij komt te staan
Ja, maar dat kan je volgens mij al doen wanneer de auto nieuw is, net als die revisie
Inderdaad, of toch veel te snel. SLR Mclaren die stock na 1 rond NS al een body repair nodig heeft van 299k lijkt me toch ook allesbehalve realistisch. Die prijs wordt gewoon berekend o.b.v. de waarde van de auto denk ik. 299k voor SLR en 500k voor Minolta kan kloppen denk ik...
heeft iemand al gemerkt als bij B-spec je driver (de mijne noemt kalf!!! ) rustiger is dat hij minder fouten maakt? maar als hij te rustig is laat hij zich wegduwen als een pussy.
Lol!
Dhuuuuuu, waarom denk je dat je hem moet coachen...
Voor degene die een fanatec GT3RS stuur hebben,hebben julie al geupgrade naar 681?
En zo ja,hoe kalibreer je die versnellingsbak nu?
want via start en en tune gaat het bij al niet.
Zit met veel zo'n kisten opgescheept die veel geld kunnen opbrengen, maar niet te verkopen zijn
Iemand ruilen?
'k zoek nog een formula GT en een snelle Amerikaan.
Je moet dat zo niet aanbrengen
Eerst zeggen dat je er niets mee kan doen, en dan 2 bruikbare wagens zoeken
Die Delta wint iedereen 2 keer, dus als iemand zo 'slim' is de uwe te nemen zit ie na een tijdje met 3 van die krellen
Comment