Oorspronkelijk geplaatst door Jerain
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenheeft iemand al gemerkt als bij B-spec je driver (de mijne noemt kalf!!! ) rustiger is dat hij minder fouten maakt? maar als hij te rustig is laat hij zich wegduwen als een pussy.
Mijne is echter nooit rustig
Nuja, ben lvl 2 B-spec, is me te saai.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJa, maar dat kan je volgens mij al doen wanneer de auto nieuw is, net als die revisie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenWat is eigenlijk de lobby van het Af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenLobby wordt steeds aangemaakt door bepaalde mensen, is geen vaste lobby van.
PS: Wat is jouw online - naam?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenWordt meestal hier gepost als iemand een room opent.
En anders community en kijken of je vrienden online zitten, en als dat zo is kan je ook zien in welke room en kan je die room joinen.
Mijn online naam : MOTAM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenheeft iemand al gemerkt als bij B-spec je driver (de mijne noemt kalf!!! ) rustiger is dat hij minder fouten maakt? maar als hij te rustig is laat hij zich wegduwen als een pussy.
Dhuuuuuu, waarom denk je dat je hem moet coachen...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZit met veel zo'n kisten opgescheept die veel geld kunnen opbrengen, maar niet te verkopen zijn
Iemand ruilen?
'k zoek nog een formula GT en een snelle Amerikaan.
Eerst zeggen dat je er niets mee kan doen, en dan 2 bruikbare wagens zoeken
Die Delta wint iedereen 2 keer, dus als iemand zo 'slim' is de uwe te nemen zit ie na een tijdje met 3 van die krellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIemand online?
kga een sessie'tje starten
Ga hem alvast laten updaten
Comment
Comment