Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
    Ik vind dat je het vermogen niet voelt maar de koetswerkstijfheid begin ik soms wel te voelen door nukkiger sturen... Je kan dat niet zien, gewoon eens checken of het kan bij GTauto...
    Ja, maar dat kan je volgens mij al doen wanneer de auto nieuw is, net als die revisie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
      heeft iemand al gemerkt als bij B-spec je driver (de mijne noemt kalf!!! ) rustiger is dat hij minder fouten maakt? maar als hij te rustig is laat hij zich wegduwen als een pussy.
      Nee, ik heb dat alleen maar gelezen bij die tekst wat er altijd bij komt te staan

Mijne is echter nooit rustig

Nuja, ben lvl 2 B-spec, is me te saai.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        Ja, maar dat kan je volgens mij al doen wanneer de auto nieuw is, net als die revisie
        Inderdaad, of toch veel te snel. SLR Mclaren die stock na 1 rond NS al een body repair nodig heeft van 299k lijkt me toch ook allesbehalve realistisch. Die prijs wordt gewoon berekend o.b.v. de waarde van de auto denk ik. 299k voor SLR en 500k voor Minolta kan kloppen denk ik...

Comment

• Wat is eigenlijk de lobby van het Af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
            Wat is eigenlijk de lobby van het Af?
            Lobby wordt steeds aangemaakt door bepaalde mensen, is geen vaste lobby van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
              Lobby wordt steeds aangemaakt door bepaalde mensen, is geen vaste lobby van.
              Ah, oké... Maar waar spreken jullie dn af om te racen, want ik vind dat niet, of moet ik zelf een Lobby openen?

PS: Wat is jouw online - naam?

Comment

• Wordt meestal hier gepost als iemand een room opent.

En anders community en kijken of je vrienden online zitten, en als dat zo is kan je ook zien in welke room en kan je die room joinen.

Mijn online naam : MOTAM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                  Wordt meestal hier gepost als iemand een room opent.

En anders community en kijken of je vrienden online zitten, en als dat zo is kan je ook zien in welke room en kan je die room joinen.

Mijn online naam : MOTAM
                  Ah, oké. Merci! Ik ga u toevoegen als da mag... Als ge n mail krijgt van pieter_robin..

Comment

• Heb je toegevoegd maar ik zit nu ff niet online.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                      heeft iemand al gemerkt als bij B-spec je driver (de mijne noemt kalf!!! ) rustiger is dat hij minder fouten maakt? maar als hij te rustig is laat hij zich wegduwen als een pussy.
                      Lol!

Dhuuuuuu, waarom denk je dat je hem moet coachen...
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Mja maar dan nog, de mijne is altijd vollop int rood, kies bijna altijd tempo minderen en dan nog gaat ie telkens de bocht... kalm blijven

Comment

• Voor degene die een fanatec GT3RS stuur hebben,hebben julie al geupgrade naar 681?
                          En zo ja,hoe kalibreer je die versnellingsbak nu?
                          want via start en en tune gaat het bij al niet.

Comment

• Iemand online?

kga een sessie'tje starten

Comment

• Eerst ff nog update 1.03 installeren.

Mechanische schade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Zit met veel zo'n kisten opgescheept die veel geld kunnen opbrengen, maar niet te verkopen zijn

Iemand ruilen?
                                'k zoek nog een formula GT en een snelle Amerikaan.
                                Je moet dat zo niet aanbrengen

Eerst zeggen dat je er niets mee kan doen, en dan 2 bruikbare wagens zoeken
                                Die Delta wint iedereen 2 keer, dus als iemand zo 'slim' is de uwe te nemen zit ie na een tijdje met 3 van die krellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  Iemand online?

kga een sessie'tje starten
                                  Geef me nog een half uur.

Ga hem alvast laten updaten

Comment

• oké cva.

Ik ben on.

Comment

• Ik ga ook ff updaten, dan ben ik er ook. Om 9u wel weg naar de training.

Comment

• Na het werk nog rap bij Dreamland gestopt om een PS3 + GT5 pack te halen, € 335 goedkoper kan je niet vinden denk ik.

Het is aan het installeren, binnenkort kom ik wel eens mee online racen.

Comment

• Moet ik nog systeemupdate doen ook nog

Nuja, kben onderweg

Comment

Working...
                                          X