Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aanwezig met rooie R8!
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ah, jij bent Dongio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
        aanwezig met rooie R8!
        Ik dacht dat je Degio was
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
          heeft iemand al gemerkt als bij B-spec je driver (de mijne noemt kalf!!! ) rustiger is dat hij minder fouten maakt? maar als hij te rustig is laat hij zich wegduwen als een pussy.
          Heb me ook al eens kwaad gemaakt maar ja. Ik heb voor de eerste piloot een rustig type gekozen en die altijd met een snellere wagen dan de concurrentie laten rijden, bij voorkeur 4wd. Dan vanaf het begin 3 keer snelheid minderen en zeggen en dan snelheid houden. Tot nu toe altijd prijs. Toen ik de sporttruckrace op daytona moest doen heb ik wel gevloekt, altijd zat ie te remmen in de bochten en kwam de rest erover. Heb ik een nieuwe piloot kunnen aanmaken en die van het "hitsige" () type genomen en die rijdt iets meer door maar toch maar nipt gewonnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
            Heb me ook al eens kwaad gemaakt maar ja. Ik heb voor de eerste piloot een rustig type gekozen en die altijd met een snellere wagen dan de concurrentie laten rijden, bij voorkeur 4wd. Dan vanaf het begin 3 keer snelheid minderen en zeggen en dan snelheid houden. Tot nu toe altijd prijs. Toen ik de sporttruckrace op daytona moest doen heb ik wel gevloekt, altijd zat ie te remmen in de bochten en kwam de rest erover. Heb ik een nieuwe piloot kunnen aanmaken en die van het "hitsige" () type genomen en die rijdt iets meer door maar toch maar nipt gewonnen...
            ongelooflijk hoe die constant zat te remmen ik probeerde het op te lossen door de rembalans achter en voor op 0 te zetten (geen resultaat... duh...)
            dan maar een tuningsessie gedaan op mijn RAM met 750 pk tot gevolg.

dan was het met de vingers in de neus maar het heeft mij tamelijk wat geld gekost.

Comment

• Muscle car event gerede met dodge ram (had ik gekocht voor truckrace), volledig getuned en Ford GT's en Vipers wegrijden met 30-40 seconden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                ongelooflijk hoe die constant zat te remmen ik probeerde het op te lossen door de rembalans achter en voor op 0 te zetten (geen resultaat... duh...)
                dan maar een tuningsessie gedaan op mijn RAM met 750 pk tot gevolg.

dan was het met de vingers in de neus maar het heeft mij tamelijk wat geld gekost.
                Ik zat ergens in de 600pk en de rest ook maar middelmatig getuned, had maar een seconde voorsprong aan de meet maar het was genoeg, kar toch niet meer nodig nu. Ik hoop echt dat als de xp van de rijder verder omhoog gaat dat ie karren gaat uitremmen en binnenkant bocht inhalen want het is af en toe echt zielig hoe ie zit te kloten...

Comment

Ik zat ergens in de 600pk en de rest ook maar middelmatig getuned, had maar een seconde voorsprong aan de meet maar het was genoeg, kar toch niet meer nodig nu. Ik hoop echt dat als de xp van de rijder verder omhoog gaat dat ie karren gaat uitremmen en binnenkant bocht inhalen want het is af en toe echt zielig hoe ie zit te kloten...
                  Waar blijft mijn CSL?

hoe was het nu met uw banden?

Comment

• Het was nog eens leuk daarnet online!

Comment

• Idd, bij die sporttruckrace ging die kip van mij ook altijd op zijn remmen staan voor de bocht. Dan de Dodge Ram maar wat pk's meer gegeven en toen gewonnen met niet veel voorsprong.

Momenteel het Gran Turismo Wereldkampioenschap in B-spec aan het rijden.
                      Is er iemand die me z'n Minolta zou willen lenen? Ik bezorg hem met nieuwe vers afgelaten frituurolie en een wax-itje terug
                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ja, ik was meer afgeleid dan wat anders

Moet wel dringend een headset kopen, kan ik meepraten met die antwerpenaren met hun groot bakkes

Welke zijn goed?

Comment

• Ikzelf koop altijd een logitech headset van rond de 40-50€... als je dat niet teveel laat vallen gaat dat lang mee

Nu bij occasies... Tank car '03

29333CC
                          990pk
                          2032NM

Comment

• Das die van Leno

Comment

• Idd... dat ding moet wel vooruit gaan... jammer genoeg geen geld Bochten pakken doet dat ding wel niet denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Ja, ik was meer afgeleid dan wat anders

Moet wel dringend een headset kopen, kan ik meepraten met die antwerpenaren met hun groot bakkes

Welke zijn goed?
                                Ik heb dat dingske van Sony zelf gekocht vorige week:

Bij Game Mania €40.

Getest met een collega en we konden mekaar duidelijk verstaan. Marcheert dus goed. Aanrader, zeker als je privé met 2 tegen mekaar rijdt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                  Idd... dat ding moet wel vooruit gaan... jammer genoeg geen geld Bochten pakken doet dat ding wel niet denk ik
                                  Je wint die ergens dus niet kopen
                                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Waar blijft mijn CSL?

hoe was het nu met uw banden?
                                    Ahja just, zal eens zien of ik 'm nog heb!

Reifendruckcontrolle was afgegaan omdat ik m'n winterbanden bijna een halve kilo platter had gezet en vergeten te resetten. Doordat ze nog koud waren zal het nog minder geweest zijn. Sinds reset niks meer ad hand gehad. Ik heb nu ook die spoilerkes voor de ruitenzwitsers, bleek natuurlijk dat je daar ook nog die klepkes apart moest bijbestellen wat ze natuurlijk niet gedaan hadden... Mss tot morgen dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                      Ikzelf koop altijd een logitech headset van rond de 40-50€... als je dat niet teveel laat vallen gaat dat lang mee

Nu bij occasies... Tank car '03

29333CC
                                      990pk
                                      2032NM

Heeft ondertussen een stukje meer...

Here's Jay Leno's infamous "tank car" in the race shop at Gale Banks Engineering. The Korean-War-era M47 Patton tank engine had 810 hp when it came to Banks ...

Comment

Ahja just, zal eens zien of ik 'm nog heb!

Reifendruckcontrolle was afgegaan omdat ik m'n winterbanden bijna een halve kilo platter had gezet en vergeten te resetten. Doordat ze nog koud waren zal het nog minder geweest zijn. Sinds reset niks meer ad hand gehad. Ik heb nu ook die spoilerkes voor de ruitenzwitsers, bleek natuurlijk dat je daar ook nog die klepkes apart moest bijbestellen wat ze natuurlijk niet gedaan hadden... Mss tot morgen dus.
                                        Ik hoor u misschien wel passeren dan.
                                        Het was omdat ik uw uitlaten hoorde dat ik doorhad dat jij het was, dus zelf ook maar ff gas gegeven om dichterbij te komen

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

1234
                                          Last edited by Vtech™; 07/12/2010, 22:27.
                                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Working...
                                          X