Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten

Ge kunt beter wachten tot dat de update van de leaderboards er is.

Dan kunnen we hier eens wat autoforum TT's houden.........

Comment

• Wanneer zou die er komen, en wat houdt die update juist in? Snelste tijden vergelijken? Enkel per circuit, of ook per wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
        iemand een idee wanneer de B5 RS4 passeert bij de occasies? ben level20 nu, en nog geen rs4 tegengekomen. RS6'en bij de vleet weliswaar...
        Die is nochtans al gepasseert hoor want ik heb die zelfs al een tijdje en ben nog maar lvl18.
        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
        Audi S3 '02 sold => topic
        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
          iemand een idee wanneer de B5 RS4 passeert bij de occasies? ben level20 nu, en nog geen rs4 tegengekomen. RS6'en bij de vleet weliswaar...
          Ik check elke keer als ik een race of evenement gereden heb en ben hem ook nog niet tegengekomen. Blijven proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Vertel vertel !!
            Nog niet gehad dan?

Gisteren met een kameraad online liggen raggen, eerst met standaard settings, dan krijg je mechanische schade voor enkele seconden, dan rijdt je kar dus slecht en traag voor even en dan herstelt het zich.

Maar full schade..

ff rondgegaan op de ring en rechtsachter tegen de vangrail --> rechtsachter ophanging kapot, je voelde echt aan het stuur dat de auto rechtsachter doorzakt, stuur staat scheef en trilt enorm, wegligging compleet omzeep
            Echt vet
            Motorschade idem bij een zware slag, opeens 300 pk minder ofzo

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
            Motorschade met de MG ofwat?

Screw you

Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
            Ik check elke keer als ik een race of evenement gereden heb en ben hem ook nog niet tegengekomen. Blijven proberen
            Ben ik echt al vaak tegengekomen...

Maar andere auto's dan totaal niet, of héél zelden (zoals een Countach 25th anniversary waar ik nog altijd op wacht )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Ik hoor u misschien wel passeren dan.
              Het was omdat ik uw uitlaten hoorde dat ik doorhad dat jij het was, dus zelf ook maar ff gas gegeven om dichterbij te komen
              Ben met de werkbus gereden vandaag, dus je zal me niet gehoord hebben... Ik was nochtans vanaf de afrit zeer rustig aan het rijden want ik schrik dat al bijna op de velg zat. Loos alarm dus. Heb er 0.3 bijgepompt en gereset en tis in orde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Wanneer zou die er komen, en wat houdt die update juist in? Snelste tijden vergelijken? Enkel per circuit, of ook per wagen?
                Normaal eind december
                Ik neem aan (hoop) dat het a la prologue zal zijn, dus per wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                  Normaal eind december
                  Ik neem aan (hoop) dat het a la prologue zal zijn, dus per wagen.
                  Dat hoop ik ook

Comment

• Van elke wagen zou straf zen,kwestie van top100 tijden en dan top10 elke keer replay filmke en dan nog eens op elk circuit................. laat die servers maar draaien.

mss dat ze gewoon de premium cars nemen om te beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                      idem hier, ik check na elke race, maar nog niet gezien... hij zal wel opduiken zeker, hopelijk zonder al te veel kms

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Maar andere auto's dan totaal niet, of héél zelden (zoals een Countach 25th anniversary waar ik nog altijd op wacht )
                        ik heb die inmen garage staan,ik zal hem straks sturen
                        BMW X5 45e

Comment

• Ik heb nu paar dagen gespeeld en ik vind er weinig aan.
                          Ligt allicht aan mij en ik moet er misschien meer tijd voor maken, maar dat is er niet.

zit aan level 10 en heb zo'n 100k. Nog maar weinig races gereden want niet spannend, onrealistisch bij momenten en gewoon saai...

Iemand tips om het wat leuker te maken? Of moet ik gewoon meer tijd erin steken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            ik heb die inmen garage staan,ik zal hem straks sturen
                            Dat zou zalig zijn

Kan ik jou plezieren met een Delta S4 rally car? Heeft reeds tuning!

Comment

Sneeuw is makkelijk ja, die andere 2 ben ik echter 10s te laat voor zelfs maar brons
                              Nu net alles goud bij sebastian loeb

Comment

• Iemand die mij voor een dagske ne german touring car wil lenen (of wisselen tgn iets anders)? Zit hier al dagen te zoeken achter één ma kom maar geen tegen

Comment

• grizzly heeft mijne Alfa nog, die kun je daar voor gebruiken

Comment

Dat zou zalig zijn

Kan ik jou plezieren met een Delta S4 rally car? Heeft reeds tuning!
                                    is goe,, die lambo was toch een miskoop.

stuur hem maar al door, ik zal dezen avond rond een uur of 8 die lambo sturen
                                    BMW X5 45e

Comment

• Wat was jouw nick weer op psn?

*edit: vandaag kan ik hem wel nog niet sturen, stom limiet van 1 auto per 24u

Comment

Wat was jouw nick weer op psn?

*edit: vandaag kan ik hem wel nog niet sturen, stom limiet van 1 auto per 24u
                                        kevin-w_11

ja dan is het morge ofzo he

kunde die lambo dan wel ontvangen of gaat da dan ook nie?
                                        BMW X5 45e

Comment

• Ontvangen gaat altijd

Comment

Working...
                                          X