Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft er eigenlijk al iemand de Escudo? En wat heeft die gekost?
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Ik heb nu Jay leno's tank car,da ding is standaard niet vooruit te branden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fille Bekijk Berichten

controller driften is wel veel veel makkelijker dan met stuur!
        222222

Comment

• Ik had vanavond ook nog eens zin om nog wat races te rijden. Eerst de nieuwe systeemupdate downloaden, die is gedaan. Dan start ik GT5 op en dan begint daar update 1.03 te downloaden, goesting over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
            Ik heb nu Jay leno's tank car,da ding is standaard niet vooruit te branden...
            Hoezo? Had toch belachelijk veel pk op 1000 kg ofzo?

Comment

• Gisteren wou ik hosten of racen met den Alexx, maar 't is een CoD BO avondje geworden voor ons beiden. Voelde zich een beetje verwaarloosd Wel mijn IB licentie gedaan gisteren (nu dus 40x goud), alsook de lvl 21 Nascar challenge. Die laatste van de drie was superleuk, de AI was eigenlijk goed te doen, en ge moest echt vechten en supervoorzichtig rijden tegelijk, prachtig! Aja en de eerste twee Loeb challenges zijn er ook door, in de derde had ik ff geen goesting. Serieus wa cash verdiend, en lvl 21 nu, maar 'k heb geen auto voor die like the wind te doen... Eerst proberen een paar miljoen te sparen (met welke events vraag ik me dan af, gelukkig gisteren muscle cars gewonnen en ne Nascar, maar dan nog... Hoedanook, I need some LMP1 shit! Vanavond weer training, dus wss niet gamen. Morgen mss hè, zaterdag match maar daarna sowieso tot een kot in de nacht!

Comment

• Zijn er nog mensen die problemen hebben (of gehad hebben) met de AMG Race Academy voor beginners?

In de 1e sector heb ik nog goud kunnen halen (na héél veel proberen ), en hier merkte ik ook telkens progressie, vandaar dat het uiteindelijk ook gelukt is. In de 2e sector zit ik halfweg tussen zilver en goud, en in de 3e en 4e sector haal ik juist zilver. Met de 3e en 4e heb ik mij nog niet veel bezig gehouden, slecht een paar pogingen, maar in de 2e sector heb ik al wel redelijk wat tijd gestoken. Maar hier moet ik nog ergens 5 seconden ofzo inhalen, ik zou niet weten waar ik dat moet doen. M'n beste rondje vond ik van mezelf proper gereden (zegt niks natuurlijk ), maar ik verlies te veel tijd.

Voor de beginners hadden ze misschien de sectoren wat korter gemaakt? Nu moet je echt een 100% perfecte rit rijden, terwijl het nog voor beginners is. Dus het kleinste foutje (iets te vroeg remmen bijvoorbeeld) wordt genadeloos afgestraft. En in sectoren 2, 3 en 4 zijn nu eenmaal veel plaatsen waar het mis kan lopen. Sector 1 is ook de kortste, en daar is het al wel gelukt. Wat mij ook opgevallen is, is dat de voorbeeldrit in de 1e sector een paar seconden onder goud blijft (error margin), maar in de 2e sector is dit er bijvoorbeeld al boenk op...

Het volledige rondje heb ik nog maar één keer gereden, net onder zilver, maar nogal dikwijls gebotst met ander verkeer, dus zilver is hier wel mogelijk, goud lijkt weer onbereikbaar...

Nog even vermelden dat ik met een controller rijd, maar denk niet dat dit de oorzaak is van die 5 seconden. Ik heb ook al gespeeld met de hulpmiddelen, maar dit geeft uiteenlopende resultaten. Ik rijd trouwens ook met de bumpercam. Van de eerste license heb ik ook alles goud gehaald (rest nog niet aan begonnen), en de andere special events voor beginners (die ik mag rijden, ik zit op lvl 11) ook alles goud. De stages die ik al heb gereden (nog niet alles van beginner, nog niks met classic cars) ook alles goud. Ik kan dus toch een beetje met de auto rijden.

Ik weet ook wel dat er nog véél ruimte is voor verbetering en je leert er heel veel met bij, maar op het beginnersniveau lijkt me dit toch vrij moelijk. Ik ben normaal een pietje precies dat overal goud wil halen maar deze ga ik wss toch op zilver laten staan. Voor de prijs hoeft het ook al niet, fotolocaties. Als het nu die wagen zelf was...

Hebben jullie nog tips, beste instellingen (en waarom )?

Thx!

Comment

• Goh da's breed ze... Die settings zijn voor iedereen anders. Hoedanook ben je het snelst zonder assists, geen systemen die afremmen of bijsturen voor jou. En dan is het gewoon kwestie van rijlijn houden en op't randje rijden, 's echt moeilijk uit te leggen. Daar zijn geen truukjes voor of zo... Allez ik kan het je zeggen ze, maar je gaat er niet veel aan hebben Sneller zijn is de boodschap, hogere bochtensnelheid, zo laat mogelijk remmen, het perfecte instuurpunt zoeken (wat bij sommige bochten veel later is), enz. En mss uw ideale lijn ne keer aanzetten? Dan kan je je daarop baseren voor de grens, als de lijn rood is, ff wachten, niet meteen in de ankers, echt kantje boordje rijden, dan haal je die tijden wel.

Comment

• Heb ik ook al gemerkt. Als ik de rijlijn aanzet en echt volg qua rempunten, dan haal ik nooit goud Rijlijn negeren en later remmen, perfect insturen, .. zorgde direct voor 5 seconden winst. Dus ik blijf verder zoeken naar de perfecte rempunten voor elke bocht, en dan komt het wel.

Comment

• Wie heeft die lotus elise in race modification? RIjd dat goed? En wilt u eens wat foto's daarvan posten?

Comment

• Mja, ik rijd sowieso zonder ideale lijn, ook al ondervonden in het begin bij de licenses dat het beter ging zonder. Ik probeer wel bij de voorbeeldrit telkens de rempunten en de gas inhouden/volgas te onthouden (véél bekijken dus), en natuurlijk hun rijlijn. En dan ook hun tijd in het oog houden bij uitkomen van bepaalde bochten, zo kan ik kijken waar ik het meeste tijd verlies en waar ik dus aan moet werken.

Op het randje rijden en zo laat mogelijk remmen is idd het beste, maar de grens vinden is het moeilijkste. Halve second later remmen kan al decor betekenen.

Blijven oefenen is de boodschap zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                          Blijven oefenen is de boodschap zeker?
                          Ge hebt er niet superveel aan, maar ge hebt hem wel gesnopen

Comment

• Haha. Bevestiging dat ik niet de enige ben die er moeilijkheden mee (gehad) heeft is iig wel leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                              Haha. Bevestiging dat ik niet de enige ben die er moeilijkheden mee (gehad) heeft is iig wel leuk.
                              Ik heb er ook moeilijkheden mee, en dan met de sls in de regen haal ik bijna direct goud...
                              beetje vreemd mrja.

btw net een Peugeot gekocht, nen 908 HDi DAP, zet elke auto in "Like the Wind" op een ronde

Comment

• Ik heb nog altijd niets voor declassic car races, zit nu al aan level 24. Nascar vind ik ook erg moeilijk.
                                Heb vrij veel autos dus als er iemand eens zijn voitureke wilt lenen of ruilen? Mijn login: "carterbeschermer"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk Berichten

btw net een Peugeot gekocht, nen 908 HDi DAP, zet elke auto in "Like the Wind" op een ronde
                                  Nieuw of occasie? Wa moet da schuiven zoiets?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Nog niemand die een Formula GT heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Nieuw of occasie? Wa moet da schuiven zoiets?
                                      Nieuw , 4miljoen cr.

heb bijna 5 dagen al mn geld zitten sparen, was moeilijk maar het is gelukt!

en die historic racers zijn nog duurder denk ik, zie je soms in occasie voorbijgaan voor 5 tot 20miljoen cr. alsk het goed heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Nog niemand die een Formula GT heeft?
                                        Ja want waar kom je aan zo een ding?

Comment

• 2dehands, 5 miljoen

Comment

Working...
                                          X