Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    Ik heb sinds gisteren zo een draadloze headset van sony. Het ding is opgeladen denk ik, maar hoe weet ik of het werkt?

Ik ga nu wat rijden in men lobby, feel free to join! PSN: BrechtDecancq
    Instellingen => externe dinges enal, daar moet ge dat eerst instellen dacht ik.

Comment

• Weet er iemand welke wagen je wind als je like de wind uit rijdt?

Al 1 van de 2 races gewonnen (met de Zonda R). Ik hoop op zo een echt le mans ding....
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

WRC game is wel een flop, dat besef je toch hè? Handling trekt op niets, graphics zijn ondermaats,... De enige goede rally game is Richars Burns rally...

Ik denk dat ik ook wel weet wat het verschil is tussen arcade en sim. Ik doe zelf endurance races in competitie op Rfactor

Akkoord WRC is nog niet wat het moet...maar het komt wel en ik amuseer er mij mee.
        Maar met die 6 jaar hadden ze met GT5 toch beter moeten doen en vooral het gaat hem over
        deel 5 die vorige series mogen we eigenlijk er ook nog eens bij tellen..al flink wat jaren toch!!!
        Dat besef je toch ook wel ?
        RBR geeft het echt wel gemaakt door al die prachtige mods op pc..maar op de PS2..dikke flop.

Rfactor is inderdaad goed maar heb toch voorkeur voor m'n GTR/EVO waar ik competitie races doe via RTR
        ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          En gebruik hem nu voor de Historical races 330 P4
          Monaco is een hel, die Chaparral 2J dingen zijn echt klote

Comment

En gebruik hem nu voor de Historical races 330 P4
            Aaaaaaaaaaaargh, laatste rondje een fout in de chicane in Monaco, en direct afgestraft

Comment

Ik heb sinds gisteren zo een draadloze headset van sony. Het ding is opgeladen denk ik, maar hoe weet ik of het werkt?

Ik ga nu wat rijden in men lobby, feel free to join! PSN: BrechtDecancq
              Zal wel werken...de beste manier is installeren via de usb kabel op je PS3.
              Staat trouwens mooi uitgelegd in je handleiding...nadien perfect te gebruiken via bluethoot.
              Een aantal sec blijven drukken op de power knop en normaal brand er een groen lampje
              als je headset aanlegt.
              ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                Monaco is een hel, die Chaparral 2J dingen zijn echt klote
                Je móet er in het begin voorbij, of je mag het vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
                  Zal wel werken...de beste manier is installeren via de usb kabel op je PS3.
                  Staat trouwens mooi uitgelegd in je handleiding...nadien perfect te gebruiken via bluethoot.
                  Een aantal sec blijven drukken op de power knop en normaal brand er een groen lampje
                  als je headset aanlegt.
                  yep, mercikes

Men lounge is aangemaakt voor de geïnteresseerden

Comment

• Heeft er hier iemand ervaring met een Creative headset SBtactic 3D alpha?
                    stond daarstraks in reclame in de saturn voor €40 maar is wel met een kabel met usb aan en gewonen 3.5 kabeltjes.

werkt zoiets op een ps3?
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      Weet er iemand welke wagen je wind als je like de wind uit rijdt?

Al 1 van de 2 races gewonnen (met de Zonda R). Ik hoop op zo een echt le mans ding....
                      Nevermind, zelf het antwoord ontdekt :

Minolta Toyota 88C-V Race Car '89

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Heeft iemand nog zo een minolta die ik mag lenen? Ik zal de olie wisselen en wassen en daarna terug sturen? Ik kan u ook iets lenen in de plaats ofzo.
                        Dellie_be

Comment

Je móet er in het begin voorbij, of je mag het vergeten.
                          Klopt, bij de start even de barbaar uithangen en je meteen naar voren werken, je krijgt anders geen kans meer.

En dan ook effectief voorblijven, 1 fout en 't is gedaan.

Heb ik vaak mogen restarten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Klopt, bij de start even de barbaar uithangen en je meteen naar voren werken, je krijgt anders geen kans meer.

En dan ook effectief voorblijven, 1 fout en 't is gedaan.

Heb ik vaak mogen restarten
                            Gelukt, en nog clean ook. Gewoon langs binnen bij de start, en dan uitgeremd. En een gevecht tot op het einde.

Comment

• Expert uitgespeeld, en een Mobil 1 NSX '01 gekregen met mijn voucher

Comment

• Iemand die ff een ferrari kwijt wilt of/en een classic racecar ?

Comment

• Kmoet hier dringend is meedoen met de online races! alhoewel ik nog mr lvl 12 ben atm.

Ben van plan een stuur te kopen, enige aanraders? De G27? En wat met de afschaffing van het sequentiële schakelen t.o.v. de G25? Of nog andere aanraders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                    Iemand die ff een ferrari kwijt wilt of/en een classic racecar ?
                                    ik heb hier een getunede 599 staan als je wil stuur ik heb wel even.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                      Iemand die ff een ferrari kwijt wilt of/en een classic racecar ?
                                      Heb hier nog een Ferrari 512BB staan (standaard) en een Jaguar E-type Coupe '61 (tuned), wil ik ook wel ff doorsturen zonodig

Comment

• Wie zich geroepen voelt mag altijd sturen

Psname: MOTAM

geef hem zo snel mogelijk terug

Comment

• Ook al enkele levels verder, hier. Leukste dat ik gewonnen heb de afgelopen races is de Maserati GranTurismo S .

Comment

Working...
                                          X